meg + guttaboys

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sushi og godt selskap! Denne mandagen har vært nokså fin, altså! Ikke at jeg er overrasket – jeg liker jo faktisk mandager. Det er lenge siden jeg har hatt en ordentlig kjip blåmandag, og godt er det. Jeg har rukket å prate med regnskapsføreren min, vært en tur på jobben til Raija på Beautyhouse og fått satt på et nytt sett med vipper. Vippene mine er sååå fine nå, jeg viser dere senere. Det er skummelt hvor fort jeg har blitt avhengig ass. Jeg kan ikke se for meg at jeg kommer til å slutte med vippeextentions noensinne. Det er jo så lettvint og ikke minst fint.

Nå skal vi chille videre med Daniel og Carl Aksel. Og selvfølgelig lille Percy. Den hunden altså…  Smelter hjertet mitt like mye hver gang jeg ser han.

13 kommentarer
    1. Jeg vil bare si at jeg digger deg og jeg vet at du jobber noe helt sinnsykt med bloggen din hver eneste dag!!
      Jeg lurer på en ting, hvordan takla du alle fordommene etter paradise hotel? Fordi voksne folk har jo de største fordommene mot paradise hotel deltakere, noe som er helt feil!!

    2. Så koslig. Jeg undrer bare på hvor/ hvilken butik kjøpte dere sushien på? Hva heter den og hvor mye kostet den? Fordi eg har lyst på sushi, men har lyst på noe profesjonelt, og litt annerledes enn det vanlige jeg har spist;))

    3. Lar du aldri typen få lov å gjør litt ting alene med guttene, av og til er det greit med gutte stund å ikke at samboeren skal henge over han hele tiden. Vet ikke Men du virker så en kontrollerende kjærest så ikke har så mye sosialt liv med andre? Tenker da som gå på kino, jente vors og andre ting som er normalt. Ikke vondt ment Men…

    4. Anonym: Tusen takk!! 😀 Hmm, jeg tenkte ikke noe over det faktisk. De som har fordommer vil ikke endre syn på det uansett, så det er ikke så mye å gjøre enn å bare ignorere det 🙂

    5. Torgeir: hvis du hadde lest bloggen til Isabel litt nøyere så står det der rett som det er at hun er bla. I stavanger, kino, med søskenene, alene hjemme, på restauranter med venninner osv. Og poenget med å hvere sammen med noen er jo nettopp det å hvere mye sammen selvfølgelig. Den aller beste vennen man har kan man få i sin kjære.

    6. Ikke alle liker å være sosial, Torgeir. Jeg er selv veldig “innelukket” og elsker å være med kjæresten, noe som bare er positivt. Har man felles venner skal det ikke være noe problem, det er dessuten helt normalt.
      Kjenner meg veldig igjen i deg, Isabel, på stortsett alt 😅 Føler du er min ukjente “soulmate”

    7. Jeg og kjæresren min er for det meste sammen når vi er med hverandres venner, enkelt forde vi stortrives i hverandres selskap. Og vi har vært sammen i 11 år, og han sier ofte at han ikke får nok av meg….så det går ikke utover forholdet på noe måte. Det har med om man virkelig klikker sammen, så er det ingen andre som er bedre selskap en sin livspartner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg