UKEN SOM GIKK

affiliateslenker
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shorts her / genser her

AKKURAT NÅ

Jeg sitter godt plassert i sofaen hjemme hos Daniel med resten av gjengen. Det spilles Mafia på PS4, så dere kan jo tro at jeg heller blogger for dere, istedenfor å se på mens de gamer. Haha! Jeg har i overkant med energi som jeg kjenner at jeg har behov for å få utløp for, så det spørs hvor lenge jeg klarer å sitte stille. Jeg har en travel morgendag fremfor meg, så om jeg er smart burde jeg slappe av i kveld.

UKENS INNKJØP

Litt klær og flybilletter til Stavanger. Jeg reiser på onsdag! Jippiii.

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER (denne har jeg i beige fra før, verdens fineste kjole!) / 5. HER / 6. HER

UKENS OPPTUR

At søsteren min har opprettet seg en blogg! Det er jo super gøy! Når sant skal sies hadde jeg aldri trodd at det noensinne skulle skje, da hun aldri har hatt interesse for blogger sånn generelt. Jeg synes det er kjempe gøy at hun blogger, da! For to dager siden lå hun til og med på 8. (!!!!!) plass på topplisten! Hvor sinnsykt er ikke det? Hun var SÅ glad, haha! Ringte meg sikkert 50 ganger i løpet av dagen. Søtis! Hun har skrevet mye om meg også, haha. Dere skjønner jo, hun er like personlig som det jeg er på bloggen min. Les bloggen hennes HER!

UKENS HØYDEPUNKT

Hva annet enn hendelsen jeg fortalte om forrige uka, da damen på restauranten var helt sikker på at jeg var Kim K? Hahaha! Jeg er så teit! Men hallo, dere aner ikke hvor glad jeg ble. Jeg fikk adrenalin, liksom. SÅ stor fan er jeg av the queen herself, altså. Jada, jada..

UKENS VIDEO

 
nrI6RRIfIW0
 

UKENS CRAVING

Bakt potet med kryddersmør, bacon og ost! YUMMIE. Jeg fikk slukket cravet da Raija og jeg dro på middagsdate og bestilte oss nettopp dette. Jeg spiser det så sjeldent, og det kan jeg ikke forstå. Jeg mener, det er jo så utrolig godt? Og ikke minst lettvint å lage. Det eneste negative faktoren er at det tar lang tid.. Og så har jeg hatt usedvanlig stor lidenskap for pannekaker med Nugatti Air og krem. Sunnheten sjæl!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At det er så forbanna glatt ute! Jeg har vært på nippet til å skli rett på ræva SÅ mange ganger at jeg har mistet tellinga. Tenk om det hadde skjedd da, og jeg hadde landet på rumpa? Ajjj! Da hadde jeg nok vært nødt til å fikse den ytterligere en gang, haha. Jeg tuller om det hele tiden. Lol! Måtte jeg nå bare overleve til disse minusgradene forsvinner, dere. Krysser fingrene!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tights her / topp utsolgt – lignende her / smykke her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Two piece set HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser her / skjørt her / smykke her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans her / lignende topp her / smykke her

UKENS NEDTUR

Når jeg må tenke meg ordentlig godt om for å komme på en negativ faktor den foregående uken, da vet jeg at uken har vært fin! Jeg kan faktisk ikke komme på noen nedturer, jeg? Det er jeg veldig takknemlig for! Ja til flere slike uker, hehe.

UKENS TANKE

Jeg merker hvor god disiplin jeg har på meg selv nå som jeg ikke shopper like mye som før. Jeg mener, det finnes jo så latterlig mye fint jeg har lyst til å unne meg selv, men jeg klarer å la være! Det å se pengene øke på konto er mye mer tilfredsstillende enn å waste dem på tull og tøys. Det har jeg erfart.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

200.000 KR I MÅNEDEN, PH, BARN +++

JEG LEGGER MEG UNDER KNIVEN IGJEN

DET SOM KOM UT AV HENNES MUNN, GJORDE MEG STUM

25 kommentarer
    1. Håper ikke det var deg som fikk søsteren din til å slette innlegget om moren deres! Det var hennes aller beste innlegg, så sterkt! Hun hadde ligget høyt oppe med slike innlegg. Synes det var trist.. Hun er veldig flink! <3

    2. Jeg skjønner ikke at du tør å bruke mobilen uten å ha deksel, er du ikke redd for at den skal skli ut av hendene på deg og knuse? Har du fått masse riper i den nye telefonen din til nå?

    3. Ja du får vel ikke nok oppmerksomhet når de spiller… Du burde passe litt på å ikke bli for slitsom og krevende

    4. Har du silikon i rompa eller har du overført fett fra andre steder på kroppen din? 🙂 . Hvis du har kun flyttet fett har det vel ikke så mye å si om du faller på den? håper dette blir med på neste “ukens spørsmål”

    5. Mmmmm pannekaker med nugatti og nutella er bare the winner situation fooood! Og du rocker som vanlig ut med masse fart og gøyale innlegg. Du er nr 1 blogger for oss her “gjengen” som alle setter din blogg først selvsagt. Andre kan gjerne prøve men får det liksom ikke til. Men du Isabel du kan dine saker.

    6. Ønsker å stille et spørsmål til neste “ukens spørsmål”: hvor mye koster det å ha en slik regnskapsfører som du har? Liksom hvor mye betaler du og hvor ofte betaler du denne personen? 🙂 hadde vært fint med en regnskapsfører!

    7. Isabel, hadde du flyttet til et mere oppegående land i europa så hadde du som vakker jente blitt mye mere respektert. La kvinner hvere feminine, kvinnlige, jålete og alt som følger med det og hvere kvinne. Jeg pratet med en italienere som har sagt at de tror det ikke er pene jenter i norge forde de tror at de ikke steller seg og driter i utseende. De har intrykk i at norge består av bondekjærringer og campingmager pluss hårete legger å null make up.

    8. Hei! Ser du har kjøpt boksa fra na-kd, lurer på om du får toll dersom du handler her? Og om størrelsene er normale? Håper du svarer 🙂

    9. Har du fortalt hva du endret på den gangen du og michelle var i Tyrkia? det som pierre ikke var så støttende på eller hva det var? 🙂 bare lurer for da har jeg gått glipp av det..

    10. Jeg lurer på en ting! Dentype sushien du spiser med kylling, hvordan er den? Hva inneholder liksom i den sushi greia?☺ og hva heter det?

    11. Elsker disse innlegga dine<3
      Lurer på om du skal en tur ut på byen mens du er i stvg?:) Hadde vært koselig å truffet på deg! Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg