FROM ME TO ME

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I JUST UPGRADED

For en liten stund siden unnet jeg meg en ny iPhone 7 Plus! Jeg hadde ikke noe valg da, i og med at min forrige telefon forsvant, så en ny mobil måtte jeg gå til anskaffelse av. Valget falt raskt på 7-en da den er nyest. Hehe. Så teit egentlig? Det er noe med Apple altså, de brainwasher oss alle mann. Jeg har hatt både vanlig og pluss, og jeg må ærlig si at jeg liker plussen best! Det er så deilig med stor skjerm. Jeg kan ikke se for meg å ville gå tilbake til vanlig størrelse noensinne.

En aldri så liten gave fra meg selv til meg selv!

23 kommentarer
    1. Jeg har iphone 6 pluss og er helt enig.. De “gamle” tlf er plutselig såå små! Jeg klarer ikke å lese hva som står på de engang.. haha 😀 grattis m ny telefon!

    2. hva skjedde med de to telefonene til deg og p som den taxisjåføren stjal? det er helt utrolig at slikt skjer

    3. Anonym: Nope.. Hater Norges Taxi av hele mitt hjerte. SÅ ekstremt dårlig kundeservice. De fant ut hvem sjåføren var, men gjorde ikke noe mer med saken. Nå sitter idioten med to iphones og godter seg. Gratulerer meg dagen!

    4. Når du og P pleier å reise til Sverige, hvilken nettside bestiller dere bussbilletter og hva koster det? Skal nemlig til Sverige og hadde settet pris på svar! Klem

    5. Dobbeltmoralsk igjen, men samme det.
      Hvorfor ikke kjøpe en tilsvarende på finn..
      Og hvorfor fortsetter du å tar taxi når du bor i byen med best mulig transportmidler som er betraktelig bedre og billigere enn taxi hvis du ønsker å fokusere på sparing? Bare forventer svar da vi lurer litt på om du aldri går all in for det du sier? vi liker deg jo og vil vite♡ og hva tenker du om at du jevnt over har falt ned en plass på blogglisten

    6. Men kjøpte ikke du denne da dere glemte igjen den gamle i drosjen ?
      Hvorfor et eget innlegg om en iPhone så lang tid etterpå ?
      Eller har du kjøpt ny igjen i dag ? Henger ikke helt med:(

    7. Veldig rart spørsmål, jeg vet, men kunne du ha skrevet et innlegg om kroppshår?
      Jeg har lysere hår enn deg, men har fortsatt mye kroppshår (kun på de stedene det er “vanlig”, men føler det vokser tett). Det går faktisk utover sexlivet med kjæresten, fordi jeg fort får nupper, og jeg kan ikke barbere meg flere dager på rad. Har jeg barbert meg én dag, må jeg vente opp til tre uker for å barbere meg igjen, hvis ikke ser det bare nasty ut med mange røde prikker.
      Tenkte siden du har såpass mørkt hår naturlig, at du kanskje har noe erfaring?
      Har prøvd laserbehandling, men ga opp etter to ganger, gjorde så forferdelig vondt.

    8. Nå trodde jeg du tulla!! Så lenge siden du unnet deg noe sist:)Neida, spøker bare, hva er det penger er til for? Jo og brukes. Dette har du skjønt Isabel. Ps. Jeg er ikke no bedre jeg da. Man lever bare en gang, så hvorfor ikke kjøpe det man vil når man kan…

    9. Dette du skriver om at sjåføren ikke gir fra seg telefonene kan jo ikke stemme? For det første er jo dette tyveri, for det andre er det utpressing. Du vet hvem det er, så hvorfor anmelder du det ikke? To relativt nye iPhoner er jo verdt en del…

    10. Åå den e så fin, men æ e ingen iphone pærson.. så æ klare ikje og vænne mæ tel det… 🙁 sku ænske det pga at du kan ha så mange appa du bare vil uten og være redd før og få virus.. har du nån ganga hatt virus på iphonen og mac’en din ? 🙂

    11. Randi – ho har annmeldt det men skjedde ingenting me saken.. det e sånn det e og være politi vettu.. de gjør ALDRI jobben sin !!! DE DRIT I DET.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg