JEG BLIR SÅ OPPGITT

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Faux fur her / veske Chanel

Hei hjerter! Shit ass, jeg anbefaler ingen å stresse så ekstremt mye som det jeg har gjort denne morgenen. Hva er det med meg? Jeg må være verdens største tidsoptimist. Jeg kommer heldigvis alltid i god tid til avtaler, men tiden før? Et rent helvete. I dag gikk dessuten alt feil i tillegg, noe som er så typisk når jeg ikke har et eneste sekund til overs. Gjett om jeg ikke klarte å miste favoritt skyggepaletten min i gulvet? Tror du den overlevde? ARGH! Nei, nå skal jeg slutte, jeg blir i grunn veldig flau over meg selv når jeg klager over slike små, ubetydelige i-landsproblemer.. Cut the crap, Bella!

Nå har jeg akkurat vært i et møte, og nå skal jeg videre på et intervju med VG. Jeg er nødt til å dra med meg kofferten på intervjuet, for jeg må kaste meg i en taxi til Gardermoen rett etterpå. Phew! I Stavanger venter jentene mine meg, herlighet som jeg leeengter. Krysser fingrer og tær og alt som er for at de neste timene  skal fly super kjapt av gårde, slik at jeg befinner meg med dem fortere enn svint. Jippiii!

32 kommentarer

Siste innlegg