STAVANGER, GAVER OG MIN OBSESSION

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg blir alltid like glad når jeg kommer hjem til bestevenninna mi! Selv om vi ikke sees så ofte som det vi gjorde før, da jeg bodde i Stavanger selv, er alt som normalt når vi først møtes igjen. Michelle og min andre bestevenninne, Birgitte, er virkelig mine sjelevenner. Vi har opplevd så mye sykt sammen opp gjennom årene atte hjelp! Haha, jeg rødmer bare av tanken på mange av situasjonene vi har satt oss selv i.

Akkurat nå driver Michelle å gjør klart til granateple med vaniljesaus, og jeg blogger. Vi skal straks kjøre for å hente Elias også! Planene i kveld er å se på serien Shahs Of Sunset og spise pasta Carbonara. I tillegg har vi vært på butikken, og dere kan jo gjette hva jeg kjøpte med oss hjem? Pannekaker, krem, Nugatti Air og et nytt tilskudd denne gangen: jordbær. Om ikke jeg slutter å spise dette hver dag, kommer jeg til å legge på meg alt for mange kilo innen kort tid. Men det hadde faktisk vært verdt det. Det er jo så forbanna godt! Yummie…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se så snill venninne jeg har, da! Hun hadde gaver til meg. Søt som hun er! Nå skal jeg bli bartender, ser dere! Og leiligheten vår skal dufte godt. She knows me!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg legge bort macen og være sosial! Jeg måtte bare oppdatere en gang til. Klem!

12 kommentarer

Siste innlegg