ISABEL TIPSER: JEANS

affiliateslenker

Er det et plagg jeg til stadighet sliter med å finne, må det være jeans. Jeg foretrekker å gå i bukser fremfor kjoler og skjørt. Nå bor vi jo tross alt i Norge også da, så vi har jo ikke så mye valg enn å kle oss godt. Bare legger har blitt lagt på hylla for leeengs! Jeg vil tørre å påstå at jeg har et par freshe jeans i samlingen min, noe jeg konkluderer med at flere av dere også synes, med tanke på antall spørsmål jeg får om hvor både den ene og den andre buksen er kjøpt. I dag har jeg satt meg ned å snikret sammen en liten collage til dere med mine favoritter for øyeblikket. Se så freshe, da!

· MINE FAVORITT JEANS ATM ·

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

______

Dette var farlig for lommeboka, dere. Aner dere hvor hardt jeg motstår fristelsen, eller? Shit ass, nå er jeg stolt over meg selv! Frøken shoppegal kan visst holde seg i skinnet likevel! 😉

13 kommentarer
    1. Når du og P pleier å reise til Sverige, hvilken nettside bestiller dere bussbilletter og hva koster det? Skal nemlig til Sverige og hadde settet pris på svar! Klem

    2. Hvordan er disse i lengde? Er ca like høy som deg og det later til at alle jeans jeg prøver er for lange for meg! Irriterende.. Fint innlegg! <3

    3. Når du og P pleier å reise til Sverige, hvilken nettside bestiller dere bussbilletter og hva koster det? Skal nemlig til Sverige og hadde settet pris på svar! Klem

    4. Mange fine 🙂
      Ska gi dæ nån artikkelnr fra nelly som hadde kledd dæ 😀 som æ også trur du vil like 🙂 ♡
      Artikkelnr: 600581-0014
      Artikkelnr: 600581-0425
      Artikkelnr: 600581-5261
      Artikkelnr: 28062-0029
      Artikkelnr: 307297-5261
      Artikkelnr: 217678-2945
      Artikkelnr: 132673-1056
      Artikkelnr: 227772-5222
      Artikkelnr: 40076-0014
      Artikkelnr: 19102-0001
      Artikkelnr: 542759-0427
      💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

    5. Hei, jeg går daglig innom din blog til og med når jeg er på jobb haha, syntes du og Pierre er et nydelig par også, jeg setter virkelig pris på linkene av klær, har kjøpt alt av link du har gjort tilgjengelig for oss så jeg håper du fortsetter med det siden jeg får så mange gode tips til klesstil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg