REALITETEN SLÅR MEG I ANSIKTET

affiliateslenk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / hårbånd her

Det er helt merkelig hvor hardt realiteten slår meg så fort jeg får kommet meg litt bort og senker skuldrene. Noen ganger merker jeg hvor mye jeg tenker, hvor mye tankene jobber på spreng døgnet rundt. Non stop. Det er akkurat som om jeg gjør det jeg skal og det som forventes av meg på autopilot i slike perioder. Jeg har ikke sovet ordentlig på flere dager, noe som gjør at jeg virkelig lider. Jeg er et av de menneskene som er avhengig av å ha en god natts søvn for å fungere overhodet. Når jeg da går på underskudd av søvn mange dager på rad, sier kroppen og sinnet mitt stopp. I dag var en sånn dag. Det var ikke noe big deal sånn egentlig – dagen har vært kjempe fin, men så fort jentene og jeg kom hjem og benket oss i sofaen for å se på film, zonet jeg helt ut og har sovet frem til nå. Jeg kjenner meg så sliten! Men på grunnlag av hva, egentlig? Jeg har jo ikke hatt det uvanlig hektisk i det siste. Da hadde jeg jo forstått det. Nei, jeg vet ikke. Jeg er klar over at det er mye som skjer oppe i skallen min ihvertfall, så det har nok en sammenheng med det. Det ironiske er at så fort jeg er slik som dette, bruker jeg å skylde på vinteren og mørketiden. Haha! Vel, vel. Hvem hvet!

17 kommentarer
    1. Hvem hvet fakrisk. Nå er raad tilbake på skrivefronten uten hjelp.
      Alle sover dårlig noen dager i uken♡☆

    2. fuck it. Leser bloggen din hver dag, men har aldri kommentert her før. Må bare kommentere på det disse stakkars menneskene skriver for det er så smålig gjort! Skalla ved ørene? Asså, 👀du har det lengste mest fyldigste OG fineste håret jeg har sett ever! Helt Perf!👌🏼 Skrivefeil? Hjelp, who the fuck care?!
      Alle skjønner veldig godt hva som sto skrevet der. Så hvorfor i det hele tatt ta seg tiden til å kommentere det? Lavmål. Jeg vet jo at du får verre meldinger, men wow folk eier ikke folkeskikk ass…Greide ikke å få sove, for jeg ble så irritert på dine vegne😂 Jeg vil at du skal vite at du er mer enn fin!! Stunning vakker! 😘 U go girl🙌🏼 peace & løøv

    3. Hold ut og prøv å overse noe.
      Vet du at du er slik som meg. Det heter oversensitiv. Alt av følelser blir forsterket og også alle inntrykk og opplevelser.det har desverre flere negative effekter enn positive og kun 20% er slik ♡☆

    4. Som blogger så er nok hodet ditt i full jobbmodus 24/7 – klart kroppen blir sliten av det. Du har en meget krevende jobb vet du – det er mer utmattende å være sliten i hodet enn å være fysisk sliten.
      Flott at du koser deg med venninnene dine – det trengs nok av og til tenker jeg ❤

    5. Anonym over her som skulle prøve å burne Isabel for at hun skrev “hvet”. Les over din egen kommentar, for du skrev “faktisk” feil. Oh, the irony. Ler godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg