GIRLFRIENDS & SUSHI

affiliateslenker

     A PERFECT DAY WITH THE GIRLS    

Jeg bråvåknet altfor sent i dag tidlig av at Michelle pratet i telefonen. Planen var å sminke meg, vaske håret og kle meg opp før vi skulle ut på litt forskjellig. Vel, jeg sjekket klokken i panikk før jeg kastet meg opp av sengen. Jeg rakk å gre gjennom håret, ta på meg det første jeg fikk øye på og kaste meg i bilen. Jeg hadde nemlig en avtale i dag som jeg var nødt til å rekke. Jeg har gjort noe med utseendet mitt, som jeg såvidt fortalte dere om i dette innlegget. Det er ingen stor greie sånn sett, men det er en justering kan man vel si? Jeg har vlogget hele prosessen, videoen skal klippes så fort jeg er tilbake i Oslo. Watch out for that! Etter avtalen dro vi å spiste sushi til lunsj og frozen yoghurt til dessert. Det er så surrealistisk å være tilbake i “hjembyen”, dere. Vi avsluttet kvelden med film på sofaen, og resten av historien kan dere jo allerede.. Denne frøkna sovnet.

Poncho her / klokke her / solbriller her


Nå henger jeg med Michelle og Elias. Elsker disse menneskene. <3 God natt når den tid kommer, hjerter!

21 kommentarer
    1. Jeg prøver alltid å gå inn via ulike medier så du skal få “flere lesere “. Altså ipad mobil og Mac. Hjelper dette eller kan jeg likså godt trykke meg inn tre ganger via tlf? hva tjener du mest på=)? Wanna help

    2. Hei! Bestilte meg varer fra maybeauty etter jeg så du skrev ett innlegg om det. Bestilte dette i desember men enda ikke dukka opp noe i postkassa🙄 Hvor lang tid bruker det å ta før man får varene?

    3. Æsj, Isabel. Du er så stygg og ekkel etter alle
      operasjonene du har tatt.
      Det eneste som er fint og genuint vakkert nå, er håret ditt. 🙂 Jeg skjønner at du er misfornøyd og lei deg nå, og at det ikke hjelper at Pierre forteller deg at du er pen. Sorry for å si dette, men du var så vakker for et år siden…
      Da skjønte jeg hvorfor Pierre ble så forelsket i deg. 🙂

    4. Hei, Isabel. Jeg forstår ikke hvorfor du deler AT du har gjort noe med utseendet, men ikke HVA du har gjort. Men det er kanskje slik du tjener penger – gjøre folk nysgjerrige for å få flere klikk? Det har du jo lov til, men det er litt boring lizzm. Du vil vel ikke svare på dette, men jeg spør allikevel – innrømmer at jeg er nysgjerrig på fenomenet deg og operasjoner: Hva har du tenkt å operere neste gang? Til alle dere som kommenterer utseendet negativt: hva vil dere oppnå med det? Greit å si hva man mener FØR en operasjon – men ikke etter!

    5. Kl 00.01: Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som får deg til å si at maten ser delikat ut, men at Isabel ikke er det. Greit nok å mene det (selv om jeg overhode ikke kan forstå det, og heller ikke klarer å tro at du virkelig mener det), men å SI det!? Prøv å se deg selv utenfra og spør deg selv: Hva synes jeg om en person som skriver slikt? Er det en trygg og harmonisk person? En sympatisk? Eller er det ondsinnet fra en som mobber og kanskje har vært utsatt for mobbing selv? Prøv så å forestille deg at du er Isabel. Du er litt usikker på deg selv innimellom, særlig på utseendet ditt. Og folk skriver at du er stygg. At du er udelikat. Hvordan tror du det føles? Tror du at hun ikke føler noe, eller ‘fortjener’ hun å ha det vondt? Å være skeptisk til at hun operer seg så mye, er noe annet. Det kan man si på en pen og skånsom måte. Hvis du (og gjerne dere andre som har skrevet negativt om Isabels utseende) vil svare meg på noe av dette, blir jeg glad. Enlighten me! Hilsen Kjersti

    6. Synes det er utrolig kult at du tar deg tid til å svare på kommentarene du får! Det er det ikke alle bloggere som gidder❤️ Du gjør en bra jobb, stå på!

    7. Hva skjedde med,har du ikke noe pent og si så holdt kjeft. Fy søren så mye dritt folk slenger Her. Helt flaut. Stakkars deg Isabell. Hev deg over de.❤

    8. Jeg digger deg altså å syns du har den eneste bloggen som er gøy å lese, mn syns du ikke det er litt teit å ha på solbriller inne fordi du ikke har på sminke?:p

    9. Jeg tror kanskje moderatoren din har tatt ferie eller rett og slett bare gjør en skikkelig dårlig jobb!?
      Koselige venninner du har! Hvordan føltes det å være på “hjemme” igjen? Følte du at det var litt ubehagelig at så mange muligens vet hvem du er etter å ha lest bloggen din osv?

    10. Kor blei det av moderatoren din?:( blir lei meg av å lesa alt av det stygga som komme inn her. Du e nydelig <3 så ikkje hørr på de jævlene som sje har någe bedre å sei..

    11. Hvorfor gidder dere å stille Isabel så mange spørsmål når hun nesten aldri svarer på kommentarene?? Bortkastet tid tenker jeg..jeg selv har gitt opp og få svar på mine spørsmål, når jeg føler Isabel overser de fleste spørsmål og kommentarer som hun får..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg