BYE GIRL, BYE!

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her

_____

HOME SWEET HOME

I dag var den tredje og siste dagen i Stavanger. Jeg reiste hjem igjen til Oslo i ettermiddag, så nå befinner jeg meg med andre ord hjemme i leiligheten. Jeg savner jentene mine masse allerede! Det må virkelig ikke bli lenge til neste gang.. Skulle så inderlig ønske at de kunne flytte til Oslo, de også. Tenk så koselig det hadde vært! Det er det jeg savner mest med å bo i hovedstaden.. Vennene mine befinner seg mange, mange mil unna meg. Det er ikke bare til å stikke innom dem når jeg vil, liksom. Jeg har troen på at de ender opp med å flytte hit en eller annen gang. Hehe! Evig optimist! Det har vært noen fantastisk fine dager i Stavanger. Nå har jeg fått en god dose med kvalitetstid med jentene mine. Plutselig sees vi igjen!

Nå skal jeg pakke ut av kofferten og spise sushi. Er det bare jeg som har en skikkelig søndags-følelse i kroppen i dag?

14 kommentarer

Siste innlegg