NÅR SAVNET RIVER I HJERTET


Nå er hjertet mitt helt igjen! Jeg er reunited med the love of my life. <3 Det er nesten komisk hvor lett jeg savner denne mannen. Haha! Det er nesten så gale at jeg blir litt bekymret. Er det egentlig sunt? Jeg føler jeg skriver lignende innlegg som dette hver eneste gang vi er borte fra hverandre, haha. Men halloooo, det er jo slik jeg føler det! Jeg forstår virkelig ikke hvordan mennesker klarer å være i et avstandsforhold? Jeg hadde aldri taklet det. Never ever! Jeg hadde seriøst blitt helt sprø.

Planen resten av kvelden: kjærestekoooos! Det skal bli ubeskrivelig deilig å sovne i armene hans igjen. One hell of a lucky girl!

26 kommentarer
    1. Blir litt kjedelig med samme innlegg hver gang “pierre forlater deg” og hver gang dere kommer tilbake til hverandre.

    2. Kan jeg spørre hvorfor du ikke svarer meg på et spørsmål som på ingen måte er nedlatende/frekt eller snokete? Jeg ser at du svarer sporadisk på alle andre temaer innenfor kommentarer, men ikke et så enkelt spørsmål som om du har opplevd å få på ekstra avgifter når du bestiller fra denne siden. Jakken du referer til i innlegget er over summen for er tollfri og det kan jo også komme på annen avgift fakturert fra posten.

    3. Kom familien din til Norge som flyktninger? Hva er ditt syn på hvordan flyktninger i Norge blir behandlet?

    4. Heihei 🙂 Digger bloggen din <3 <3 Bare lurte på en ting, hvor er den hvite kjolen fra? Jeg såg et bilde av deg i en nydelig hvit kjole med sleng i armene så du la ut på my story på snap chat 🙂 Plis svar <3 🙂

    5. Heldigvis er folk forskjellige og ikke alle er så avhengige av hverandre som dere. Men om dere begge føler det samme, så er jo det bare kos:) Kjipt hvis bare en er avhengig av den andre. Men litt enig med S ovenfor om at slike innlegg har blitt kjedelige fordi du har skrevet det så mange ganger før. Håper på andre kjekke tema snart. Ha fortsett en fin helg.

    6. Hei! Jeg må bare få si at jeg syntes det er vondt å se hvor selvopptatt du er.. Når du filmer deg selv, blir det ikke det spor naturlig, for du må filme deg selv i den rette vinkelen, lage trutmunn o.l. Tror ikke jeg har vært borte i en så selvopptatt person som deg. Helt utrolig hvordan du kunne fikse så mye på noe som ikke trengtes å fikses på. Du var ei helt nydelig jente før, så hvorfor du måtte operere deg er uforståelig. Jeg håper og tror du vil finne andre verdier i livet når du blir litt eldre:) utseende betyr ikke alt:)

    7. Kjæresten min og jeg har vært i et avstandsforhold i snart fem år, eller så lenge vi har studert. Det har vært forferdelig tøft, men når alternativet har vært at han ikke skal være en del av livet mitt, er valget veldig enkelt 🙂

    8. Kl.15.15:Skjønner veldig veldig godt hvorfor Pierre vil ha KUN Isabel. For det første så er hun veldig god og snill. Og så er det jo ingen hemmelighet at hun er slående vakker, slank, flink, vakkert hår osv. Så du over her: Skal vel mye til om en person holder ut med deg hele livet, når du allerde dømmer folk før du kjenner dem.

    9. Jeg og kjæresten min har det også sånn, Isabel. Det er sunt og viser at man virkelig elsker den man er sammen med. Det hadde vært gæli om man var borte fra hverandre i dager og ikke følt ordentlig savn. Da hadde følelsene dabbet av sakte men sikkert. Eller så hadde det ikke vært ekte kjærlighet. Om man elsker noen iherdig så savner man dem og. Sånn er det.

    10. Det er sant Silje: Burde være mange flere par som ikke tok så lett på kjærligheten. Og så mange par bør lære av Pierre og Isabel og virkelig elske, savne og verdsette hverandre. Så kanskje skillsmissestatistikken går ned og. Man ser alle de parene som krangler og har sure toner i hverdagen, de har ikke noe godt kjærlighetsliv heller. Alle de jeg vet om som liker, likte godt og være fra hverandre masse, og ikke hadde noe god kvalitet på forholdet, er skilt i dag.

    11. Kjæresten min og jeg ble sammen for ett år siden, og ble ble vi i avstandsforhold helt fra første stund vi ble sammen pga studiene hans . Det har vi vært i 1 år utenom sommreferien da, og nå skal han hjem og bo i Norge! Du aner ikke hvor godt det blir <3
      Avstandsforhold er mulig så lenge man vil det nok 😉 Da elsker man virkelig den personen da!
      Vi har også sånn klissete forhold som dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg