JEG MÅ KOMME MEG BORT

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TIRED OF THIS COLD ASS WEATHER

En ny reise er booket og klar! På onsdag reiser jeg til Spania. Jeg reiser ned til en venninne som allerede er der, så dette skal med andre ord bli en ordentlig jenteferie! Jeg lengter sånn etter sol, havet og paraplydrinker. Ah, dette blir så deilig! Nok et spontant valg, som 98% av reisene mine er. Det er det jeg liker så godt med meg selv – jeg er utrolig spontan av meg, noe som gjør livet mitt veldig uforutsigbart og spennende. Man vet liksom aldri hva som venter meg rundt neste sving. Slik har jeg alltid vært. Nå som jeg blogger og kan ta med meg jobben over alt, så lenge jeg har wifi, kamera og pc, så kan jeg dra hvor jeg vil, når jeg vil. Den friheten verdsetter jeg så enormt høyt! Jeg reiser til Gran Canaria, Puerto Rico. Dersom noen av dere har tips til restauranter, aktiviteter og lignende, hadde jeg satt stor pris på om dere vil dele dem med meg. ♥ Jeg har jo vært på Gran Canaria før, så litt kjent er jeg jo! Jeg gleder meg enormt mye til å kjenne solen steke på kroppen igjen.. GAH! Jeg er så latterlig lei av denne kulden her hjemme. Perfekt timeing å dra bort på, synes jeg! 

· BILDER FRA FORRIGE GRAN CANARIA-TUR ·


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Levis shorts her / lignende topp her / klokke her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bikinitopp utsolgt, lignende her / truse her (gir verdens fineste rumpe!) / lignende magesmykke her / klokke her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

_______ 

Dette skal bli deilig.

108 kommentarer
    1. Åh, så heldig du er!! Trenger en ferie snart selv altså, dette landet er alt for kaldt nå 😛 Gleder meg til å følge med deg her inne <3 Klem!

    2. Restaurant Miami som er på kjøpsenteret i Puerto Rico. Bra service og god mat! Du får mye mat!:-D Kos deg!

    3. Wææ, du er så utrolig pen! ❤ Kroppen din er bodygoals forresten! Men den kjolen på det siste bildet, er ikke det en sånn Martine fra Paradise 2015 har?

    4. Resturang guantanamo. Ligger 5min med taxi fra puert rico, men har verdens beste kjøtt mat😍 Spesielt kyllingen i fløtesaus<3

    5. Happy valley (indisk resturant) som ligger i amadores! Vet de også har den på shopping senteret i puerto rico! Nydelig indisk mat 🙂 Yummi!

    6. Elsker Puerto rico på GC. Det er så og si alltid varmt og deilig. Masse paraplydrinker, god mat, fin strand, flotte parfymerier, hyggelige matvarehandlere,vakre solbrune jenter osv osv. Livet er så herlig der.

    7. Ka opererte du sist? D du sko fortella?? For leeeeenge si? (Kje d ingrepe på tennene)
      Plan i sommer? Juni/juli?
      Ka e drømmehus? Lokasjon osv
      Drømmebil?
      Håbe duu svare på dette i komentarfelte 😉

    8. Big Horn Steak house på kjøpesenteret! 😀 Og vannskuter + delfinsafari som du finner et stykke til høyre for stranden! Du kan også gå til amadores stranda fra puerto rico mener jeg! Du finner også en minigolf bane mellom senteret og stranda. Masse god tur 😀 Var der selv i fjor høst, superfint der!

    9. Du må bestille biff på las brasas i 2 etasje på puerto rico senteret! Døds digg biff og masse for pengene ❤️

    10. Du MÅ besøke hjertøya! Ligger 10 min. fra porto rico! Er superfint der og supergod mat! Og noen kule butikker som du vil like;) Utrolig romantisk der!

    11. “Planen er å dra til destinasjoner jeg har drømt om, istedenfor å waste penger på småturer som bookes helt spontant. Det er der pengene blir kastet ut vinduet”
      haha, vi er halvveis i Januar og der røk det nyttårsforsettet 😂

    12. Ååå!!! Høres deilig ut! Var i Puerto Rico for to år siden og koste meg kjempemasse der! Byen har fine strender, fine restauranter og kjøpesentre! Kos deg, håper du oppdaterer masse fra varmen. Kunne du dele bilder fra hotellet også? Hadde vært gøy😊

    13. Om du vil ha VERDENS beste biff så gå på: El Toro i andre etasje:)
      Vi har vært der hvert år siden jeg var 4 år, så vi har prøvd det meste der. Men ingenting topper biffen til el toro:) anbefales virkelig!!!

    14. Spare penger my ass. Du altså 😂😁
      Sitter du baaaaare i den lille sofaen deres når dere er hjemme?

    15. Sarah: Haha, jaaa.. Venninna mi er der, og det frister betraktelig mye mer å ligge å sole meg på en strand den kommende uken, enn å være i kulden her hjemme. Og de pengene blir ikke kastet ut av vinduet, det er tross alt Gran Canaria. Det koster ikke så mye, det 🙂

    16. Om dere har bil kan dere jo roadtrippe til las palmas by 🙂 eller til puerto mogan! Cozy liten fiskerlandsby! Vet at det finnes en utekino kalt “Moonlight Cineam” i Maspalomas, som vistnok skal være ganske koselig.
      God Tur 😀

    17. Hei Isabel,
      Jeg bare lurer på om hva du syntes om at søsteren din forteller så mye om moren din og slikt på bloggen? I og med at du har skrevet at du ikke vil gå så mye inn på det temaet. Jeg lurer også på om du noen gang har følt at familiemedlemmer, som f.eks. søsteren din vil ha bedre kontakt med deg nå som du er blitt så kjent og har såpass høy inntekt. Litt vanskelig å formulere meg uten at dette spørsmålet skal høres frekt ut. Jeg bare tenker på at det må være vanskelig å stole helt på folk når du er så kjent og mange andre ønsker å utnytte det for å selv bli et kjent fjes.
      Ellers så er jeg glad på deg og din søster sine vegne med tanke på hvor god kontakt dere har fått. Er veldig fint å ha en søster som man kan snakke med og som alltid er der. Ønsker deg også en veldig fin ferie! <3

    18. Åå nå ble jeg glad! savner reiseinnlegg fra deg tihi<3
      Hvor er det dere ønsker å kjøpe hus? hvor i Oslo/hva er drømmestedet/der dere har tenkt?/utenfor oslo evt?

    19. Ååå, jeg skal til GC om 2 uker! Var der sist i 2015. Jeg måå anbefale deg å ta en turen opp til et spa som ligger 2000 m over havet. Du kan velge mellom å kun ha en spa dag uten mat, eller betale litt ekstra og få 4 retters middag i en eksklusiv restaurant på spaet. Turen opp får du med i betalingen. Jeg er ikke helt sikker på hva spaet het igjen, men det er en norsk mann som jobber på restauranten Isla Bonita, det er den siste restauranten i enden av kjøpestenteret i Puerto Rico. Han pleier alltid stå utenfor restauranten, og han er en av sjåførene som kjører dere opp til dette spaet. Så viss det hørtes interessant ut så er det bare å snakke med han på den resturanten 🙂 super duper hyggelig mann, og dere velger selv hvordan dere planlegger turen opp på spaet og hvor lenge dere vil være osv. Og han er tilgjengelig rundt på spaet hele tiden mens dere er der. Anbefales på det sterkeste!
      Jeg var der i 3 uker og den spa turen var virkelig det beste vi gjorde!

    20. Jeg fant ut hva spaet het hehe! Spa Adventures! Søk på Facebook så får du opp siden dies med masse bilder og du kan bestille rett fra siden 🙂

    21. Jeg elsker Puerto Rico, har vært der 11 ganger! Selve Puerto Rico senteret er veldig harry som folk nevner her, hehe. Vil anbefale en resturang som heter pinoccio på Puerto Rico senteret, de har den absolutt beste pizzaen og pastaen, ekte italiensk 🙂 Så vil jeg anbefale deg å dra på Anfi stranda, den meksikanske resturangen der har den beste fajitaen som finnes. Og Amadores stranda selfølgelig! syns de to strendene er myeee finere enn Puerto Rico stranda. Kos deg, er veldig missunnelig <3

    22. hvorfor blokker du folk fra instaen din som kommer med kommentarer som faktisk egt ikke er noe slemt i det hele tatt?
      Utrolig barnslig gjort syntes jeg.
      Jeg skrev en kommentar idag som jeg tipper flere mente, det var ikke noe krenkende om deg, men bare litt sånn irritasjon pga jeg trodde innlegget handlet om noe annet, også bare blokker du meg?
      Følger med på bloggen din hver dag, men begynner virkelig å lure på hva slags menneske du er.
      Blokking er for barneskoleelever.
      Kan du gi meg ett svar på dette?

    23. Hvorfor skryte av at du er så spontan hele tiden, typ hver gang du skriver at du skal noe? Jeg skulle gjerne bestilt meg tur til i morgen jeg også, så vil jo kalle meg spontan. Men jeg har jo en type jobb der jeg ikke kan gjøre det. Så kan du plis slutte å gni inn at du har en fri hverdag?

    24. Er det sant at når du er hjemme, og pierre er ute, så sitter du på på soffaen (bloggarbeid) og venter på at han skal komme hjem å diske opp mat ? Når du først sitter på rævva hjemme hvorfor kan ikke du lage? Alle kan hvis de vil selv om de duger på kjøkkenet eller ei.

    25. Jeg må le litt når du sier at det ikke koster en formue og dra til Gran Canaria. Det er som og kjøpe kaffe hver dag og si, “men 20 kr er jo ikke mye” Vel, 20 kr hver dag er mye tilslutt.

    26. Nyyyyyt dagene i sola vakre deg og kos deg masse på venninnetur 🌴🌴 ☉ 🌴🌴
      Jeg bor fast i Spania og det er kjempedeilig her nede nå ⚘🍃⚘

    27. Da skal vi nok med samme fly! Vi reiser med barn og besteforeldre, og har reservert 5 seter. Håper for din skyld du slipper å sitte på det 6. setet midt opp kaos med små barn på fly☺

    28. sykt spontant å dra til gran can altså.. der ingen noengang har vært! du skryter fælt av hvor spontan du er altså, men er jo ikke så rart når du kan dra hvor du vil når du vil, siden du har ingen å forholde deg til. Men anyways, digg med gran can og sol:)

    29. OOOOOOOOMMMMMMMMMMGGGGGGGGG, DU HADDE SÅ FINT HÅRFARGE DER, OG JEG SYNTES DU BURDE GJØRE DET SOM FØR, FORRSTEN VELDIG STOR FAN AV DEG, SITTER OG LESER BLOGGENE DINE I TIMEN OGSÅNT, MØTTE DEG ENGANG

    30. Hei 😀
      Har verdens beste restauranttips! På toppen av puerto rico, i overgangen til Amadores, ligger det et shopping senter som heter Europa. Der har de en restaurant som heter Grand Hong Kong, og der er det helt nydelig service, beste kinesiske maten jeg har smakt, og en kelner som er helt nydelig! Da vi kom andre gang å skulle spise husket han hva vi spiste sist, og det var mange dager imellom. Han var utrolig koselig! Billig var det også i forhold til hva man fikk 😀
      Riktig god tur, og håper du koser deg 😀 Vil gjerne ha tilbakemelding om du prøver restauranten, vi dro iallefall tilbake 3 ganger på en uke 😀 hihi

    31. “Planen er å dra til destinasjoner jeg har drømt om, istedenfor å waste penger på småturer som bookes helt spontant. Det er der pengene blir kastet ut vinduet”.. Hahah… Og som svar på din egen kommentar over: flere turer til slike “billige” destinasjoner, det er der all sløsingen oppstår

    32. Var i Puerto Rico i desember. Dra gjerne på delfinsafari, spill minigolf ved som ligger på vei mot senteret. Kjempe gøy!
      Mange gode resturanger i 2etg på senteret, er en resturang som ligger ved siden av noe wokting/chinafood opplegg, der har de enormt god sponge cake!!😍
      Endel svensker som jobber på den resturangen☺
      Dra gjerne til Maspalomas hvor det er et mye bedre senter, og enormt gode spisesteder!!😁🤙🏼

    33. “Nå koster det ikke en formue å dra til Gran Canaria, akkurat.” Dette svarte du til anonym oppi her, men for noen av oss er det faktisk en hel formue å reise til Granca…

    34. Du burde farge håret så lyst som du hadde det her igjen! Du kledde det skikkelig godt:) Ikke at du ikke er fin nå altså, du er kjempefin sånn som du har håret nå også!❤

    35. For den aller beste maten må du besøke restaurantene som ligger nede ved stranden i Puerto Rico, før du kommer til havnen. De ligger nedenfor hotellet “El Greco”! Dyrere der enn på kjøpesenteret men gud du får hva du betaler for!! Oscar’s og Caballito er blant annet to av restaurantene 🙂 kan hende du bør bestille bord!

    36. Herlig Isabel! Det er det som er livet. Gjøre litt spontane ting og leve i nuet. Elsker sør europa selv, og passer på og få reist masse til varmen:-) Livet er herlig når man har muligeten til å bare kunne si: Idag tror jeg at jeg bestiller en reise dit jeg vil. Klem

    37. Når jeg ser på gamle bilder av deg, så ser jeg at nesen din var veldig annerledes rett etter operasjonen enn det den er nå! Syns den ligner mer og mer på din “gamle” nese! Og det er bra! For den kledde du skikkelig! Den er jo fortsatt annerledes, men den er ikke så spiss lenger. Hvem vet, kanskje genene overvinner operasjonen?:)

    38. Jeg kom nettopp hjem fra Puerto Rico og hallo.. for en skuffende ferie 🙁 For det første var det iskaldt, vi gikk med bukse og dunjakke hver kveld. Og det shopping senteret er virkelig det verste jeg har sett haha. Håper virkelig du får varmere temp enn det vi hadde. God tur <3

    39. Oscars er den beste restauranten jeg har vært på i hele mitt liv. Du burde virkelig prøve Guantanamo og El cenador også. Bor i Puerto Rico hver vinter, så vet hva jeg snakker om! Du burde nok reservere bord, enten ved å dra innom eller ringe. Ikke dra til puerto rico senteret eller Europa senteret, bortkastet penger og utrolig skuffende. Amadoresstranden har noen OK restauranter, blant annet den italiensk ved steinrøssen helt i enden av stranden. Mange turistfeller i Puerto Rico, så pass litt opp! God tur 🙂

    40. Jeg er selv i playa taurito, ti minutt unna puerto rico og det er helt nydelig vær! Kos deg masse, kanskje vi ses?🌞🌞🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg