DET KLIKKER FOR MEG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· 10 THINGS THAT MAKES ME GO INSANE ·

_______

1. Når jeg er på reis, ender jeg ALLTID – uten unntak – opp med å glemme viktige saker igjen hjemme. Nå som jeg var i Stavanger presterte jeg å glemme laderen til kameraet mitt og ansiktsrensen min. Begge de to sakene klarer jeg meg ikke foruten, så dere kan tro jeg irriterte meg grønn over min egen hukommelse. Det finnes neppe noen som er verre på å glemme ting, som det jeg er. Blir helt oppgitt, jeg.

2. Kollektivtransport. Nå er ikke jeg kjent for å ta trikk/buss noe ofte, men de få gangene det skjer, blir jeg påminnet om en faktor som gjør at jeg hater det litt ekstra mye. Hvorfor kan ikke folk lære seg å VENTE utenfor, og la passasjerene få gå AV bussen/trikken FØR de selv går på? Det som er enda verre er de som stiller seg i en fuckings RING rundt døren, slik at man ihvertfall ikke kommer seg noen vei. Seriously?!

3. Å prate i telefon. Jeg liker det virkelig ikke. Spesielt ikke dersom det er noen jeg ikke har noe spesielt kjennskap til. Det går bra å prate med kjæresten, familien og nære venner, men ikke ellers. Jeg blir direkte ukomfortabel av å prate i telefon. Jeg tar ofte meg selv i å la være å svare et anrop. Sært.

4. Mennesker du vet at du ikke kan regne med uansett hva de enn sier. Dersom du ikke ønsker å være med på den turen, hvorfor sier du ja, da? For å så trekke deg i siste liten? Det er enkelte personer som er slik uansett hvilken situasjon det er snakk om. Man bare vet at uansett om personen sier at h*n skal være med på noe, vet du at det ikke er noe hensikt i å ta det ja-et seriøst. 

5. Folk som fortsatt, den dag i dag, klager over at bloggen min blir lest av så mange. Please, det var forståelig da du sa det i starten av karrieren min, men nå? Etter så lang tid med fast tredje plass plassering? Girl, bye. Det er på tide å innse at jeg ikke har tenkt til å forsvinne. Get used to me, eller la være å klikke deg inn for å så irritere deg over meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6. Menn som prøver å flørte ved å plystre etter deg, eller komme med en kommentar lyder noe lignende som dette: “GRRR, SEXY!!”. Altså, tror du virkelig at det der vil gi deg napp? Sånn helt seriøst? Det har totalt omvendt effekt! Det blir oppfattet som noe negativt, istedenfor positivt. Ihvertfall for mitt vedkommende. Jeg blir skikkelig irritert og blikker gjerne tilbake. Fysj!

7. At jeg begynner å gråte for absolutt alt og ingenting. Her om dagen fortalte Pierre med hvor mye han elsker meg og at han aldri hadde gjort noe for å såre meg. Flere minutter senere begynte fossen å renne, og jeg kunne ikke slutte. Et annet eksempel er når jeg skulle finne et antrekk å ha på meg, men da jeg aldri fant toppen hylgråt jeg. Hva det er som skjer med meg, har jeg ingen anelse om. Haha, det har kanskje blitt litt mye i det siste for denne frøkna. Jeg tåler visst ingenting, og det er veldig uvanlig til meg å være. Vanligvis gråter jeg så og si aldri, og spesielt ikke foran folk. Det har endret seg i det siste, kan man vel si.

8. Når storesøsteren min spammer meg på messenger. Hun har en tendens til å sende et og et ord, istedenfor en hel setning. Altsåååå, det klikker for meg når telefonen min plinger femti tusen ganger i løpet av et halvt sekund. Jasmine, stoooop it!

9. Jeg ender alltid opp med å gå tom for rene truser. Av en eller annen grunn vasker jeg ikke truser og sokker like ofte som det jeg gjør med vanlige klesplagg, og det merkes alltid i det seneste laget. Da må jeg kaste x antall truser i en og samme vask, for å få fortgang i sakene igjen. Det verste er at jeg aldri lærer heller. Det resulterer i at jeg går kommando frem til trusene er vasket og tørket. Heh.

10. Når jeg kjøper et produkt som viser seg å være rævva. For en stund siden prøvde jeg en ny ansiktsrens til over 1200 spenn, og trodde at den skulle være dunder! Vel, den sugte for å si det mildt. Det er så irriterende når man bruker så mye penger på en liten ting, som viser seg å være et bomkjøp. Finnes det i grunn noe verre?

_______

Hva får deg til å gå på veggen? Fortell meg gjerne, jeg elsker slike punkter!

17 kommentarer
    1. Det verste jeg vet, er når jeg kan høre at folk Tygger!!! Jeg blir gal!!
      Så morsomt innlegg! ❤ jeg har virkerlig fått opp øynene for deg. Fra første gang jeg leste bloggen din og til nå, synes du virker som en god person, som har begravd janteloven! You go!!
      Spørsmål jeg har til ukens spørsmål, hva synes du egentlig om janteloven?

    2. Ting som irriterer meg GRØNN:
      -Når jeg har på headset så betyr det at jeg faktisk ikke hører noen når de snakker, men GANG på GANG lirer de av seg all verdens mas så jeg må pause for å høre de gjenta noe total uviktig!
      -Når jeg er på pc’n og folk presterer å stå bak meg og puste meg nedover nakken…bye!
      -Meg selv…jeg kødder ikke når jeg sier at jeg kan ikke kjøpe sminkefjerner fordi det er komplett UMULIG å huske på, hver bidige gang jeg går til butikken for å kjøpe KUN det ender jeg opp med alt annet og kommer på det når jeg setter fra meg handleposen hjemme igjen.
      -Når jeg finner noe så utrooolig fint på nett (klær, smykker osv…) til DEN prisen, så frakten da…1 milliard liksom.
      -Når jeg glemmer å dusje tidlig på kvelden så jeg må da en kjapp dusj før jeg legger meg, sovner med klissbløtt hår og får den insane rare luggen som IKKE vil se bra ut overhodet uansett dagen etter.
      -Når jeg sminker meg og er eeeenedelig klar, bare et strøk til med maskara, presterer å komme borti øye, blunker kjapt og har en stooor svart maskara flekk under øyet…sigh.
      -Bad hair day. Jeg har ekstremt langt og tjukt hår, faen meg umulig å ordne glatt hestehale.
      -Hår i lipgloss! Trenger jeg si mer?
      -Bananfluer
      -At jeg er så dum iblant (haha) greide å sette fyr på håret mitt når jeg skulle tenne telys (long hair struggles ass), heldigvis ble spissene så vidt svidd, syntes ikke, men assa, herregud
      -Kommer på julegaver i januar….får panikk lille julaften fordi INGENTING er klart. Hvoooorfor gjør jeg dette hvert år?
      -Folk som smatter og prater under hele kinofilmen
      -En ting til: Folk som fuckings dømmer meg utifra utseende uten å ha blitt kjent med meg engang!
      Det var vel noe av det, haha. Stikker vel innom med en kommentar til kommer jeg på mer! 🙂
      Ha en super fin mandags kveld!<3

    3. Haha nummer 3!! Telefon angst… kjenner meg så igjen. Tok vel 8-9 mndr før jeg godtok telefon av min nåværende kjæreste. SMS var bra nok syns jeg! Haha

    4. Du høres litt ut som meg kanskje! Haha gøy med slike innlegg! Må bare si at jeg døde litt når jeg så mystoryen din – “nå nommer det sushi jaaAAAA” kunne ikke sagt det bedre sjøl! Håper dere får en super kveld:D

    5. Åh! Kjenner igjen sånne ting, ja. Min mor sier alltid at man ikke skal irritere seg over småting men nå er ikke jeg like zen som henne..haha. Det med kollektivtrafikk irriterer meg og, og jeg tar bussen hver dag. Se dere for, folkens!! xD

    6. Punkt 3: SPOT ON! Eneste jeg klarer å snakke i tlf med er mamma og litt kjæresten, ellers lar jeg den bare ringe og sender melding etterpå “hva lurte du på?” Haha, folk må snart skjønne at jeg hater å snakke i telefon..
      En annen ting er gruppearbeid hvor alle er totalt forskjellige! Noen må ha alt inn med t-skje, andre sier ikke noe og andre møter kanskje ikke opp.. Huff, glad jeg snart er ferdig med utdanning altså!

    7. Fint å se at du poster et stygt bilde med dobbelthake her. Er som regel kun barbie bilder du sikter mot

    8. Jeg har folk som er egoistiske!
      Folk som smatter, tygger tyggis, tror de er noe bedre enn andre.
      Mobbere, bråk når jeg skal sove!! Avhengig av at det er helt stilt!
      Folk som ikke kan å kjøre bil!!!! Hater andre trafikanter over alt på jord! 😂😂

    9. Hater selv å prate i telefon. Har noen venninner som spør om de kan få være så snill å ringe meg for de har mye å fortelle, og jeg sier “nei, ikke sjanse – skriv på messenger!” Haha. Går bra å prate med mamma, men hun må si det hun skal si fort og så er jeg snar med å legge på. Det verste er at jeg skulle bestille meg hudpleietime, men da jeg fikk mail om å ringe dem isteden for å maile droppet jeg hele greia. Hahaha, det sier litt. Can’t help ittt.
      Føler jeg er dritkul å snakke med via tekst, men i virkeligheten – not so much… Rart det der.

    10. Ang hormonsvingningene, du er sikker på at du ikke er gravid? Hehe.. Regner med du sikkert har kontroll på det, men det hørtes nesten ut som du kunne vært det:o
      Ting som irriterer meg:
      – Jeg er veldig flink til å irritere meg over folk i trafikken 😛 Folk som ikke bruker blinklys.. Folk som ligger i rumpa på meg når jeg kjører.. Folk som tenker at “ja, jeg rekker denne luken her”, som innebærer at jeg må hoppe på bremsen. Greit nok at de leker med sitt eget liv, men gi faen i å lek med mitt!
      – Når jeg tror jeg har sjokolade, går for å hente den, og så er det tomt.. :'(
      – Når jeg står fast lenge på en bane på Candy Crush, need I say more?
      – Clickbait overskrifter…
      – Folk som gang på gang går på svindelsider på facebook. Burde ikke alle være opplyst om dette nå? -.-
      – Og ikke komme på noe man skal si eller spørre om. Skjer HELE tiden *gullfiskhjerne*

    11. Hei søta ☺
      Hvilket kamera er det ?
      Du tar så fine bilder med, lydt på ett med samme kvalitet .
      Hadde satt stor pris på svar.
      Klemmer fra meg

    12. Ting som irriterer meg grønn…
      1. Folk som går super treigt, og du MÅ forbi
      2. Folk som ikke klarer å ta imot et komplement
      3. Folk som ikke forstår ironi, og tar ALT negativt.
      4. Folk som legger kroppspress på unge, vakre, naturlige mennesker!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg