UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ

Det skjer ikke så mye her, annet enn at jeg irriterer meg over vaskemaskinen som dunker og styrer på. Herlighet, at en maskin kan lage et så vanvittig bråk? Hjelpes. Egentlig burde jeg svinge meg rundt å få gang på pakkingen. Jeg reiser tidlig onsdagsmorgen, så all verden med tid har jeg ikke. Det tar for så vidt ikke så lang tid – alt jeg skal pakke er fine kjoler til middager, shorts og x antall bikinier. Har jeg sagt at jeg gleder meg til sol og sommer?

UKENS NEDTUR

Dette kan dere trolig gjette dere til? Haha, hva annet enn da jeg ikke rakk flyet mitt… Er det mulig! Når det er snakk om fem usle minutter, blir man ihvertfall oppgitt. Så der stod jeg da, furt som f*en og booket nytt fly et par timer senere. Jeg må slutte å være en slik irriterende tidsoptimist as. Jeg gjør jo livet vanskeligere for meg selv, for å si det mildt. Nå får vi håpe at jeg rekker flyet til Spania, da! Hahaha.

UKENS INNKJØP

Jeg har vært veldig flink denne uken! Jeg har ikke shoppet stort, annet enn en reise til Spania som forøvrig skal bli SÅ forbanna deilig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bukser her / topp her / jakke her

UKENS OPPTUR

Å bli gjenforent med jentene mine igjen! Det er så kjipt at vi er fordelt rundt i landet, som gjør det vanskelig å ses så ofte som det vi skulle ønsket. Det å være samlet igjen, var helt fantastisk! Jeg er så vanvittig glad i dem. <3

UKENS HØYDEPUNKT

Mitt nye smil! Det lille hakket i fortanna mi har irritert meg grønn i så lang tid, så det å endelig bli kvitt det er noe jeg er veldig glad for! Nå kan jeg smile i det uendelige, hehe. Føler neeeesten at jeg har et ordentlig hollywood-glis nå! 😉

UKENS VIDEO

UKENS CRAVING

Etter å blitt introdusert for granateple med vaniljesaus, har jeg ikke cravet annet siden. Altså, aner dere hvor godt det er eller? Jeg er helt frelst! Før strødde jeg kun sukker over, og det er godt det og altså, men med vaniljesaus? Oh lord… YUM! Det må dere love meg å teste ut dersom dere ikke har fra før. Dere vil takke meg, jeg lover! Hehe.

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg har sovet ekstremt dårlig de siste dagene. Jeg har ingen anelse om hvorfor, for god døgnrytme har jeg jo. Dessuten har jeg vært veldig trøtt også, men det å faktisk falle i søvn har nærmest vært umulig. Det er så frustrerende! Det er akkurat som om hjernen nekter å koble av, uansett hvilken tid det er på døgnet.

UKENS TANKE

YouTube, YouTube og atter YouTube. Det er tankene mine kort oppsummert. Vi har filmet non stop, og det liker jeg! Vi har nok aldri vært så motiverte for å levere bra underholdning tidligere. YouTube er jo så vanvittig gøy! Elsker at dere får bli kjent med oss på en mer personlig måte. Det tror og håper jeg at dere også setter pris på! 🙂

UKENS MEST LESTE INNLEGG

HAN FORLATER MEG

JEG HAR HOLDT DET HEMMELIG

RUMPEN MIN = 2500 SCREENSHOTS

12 kommentarer

Siste innlegg