FOR ALLER FØRSTE GANG…

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå begynner det å nærme seg avreise for denne frøkna! Altså, nå kommer dere kanskje til å noe bli sjokkerte over meg. For aller første gang skal jeg kun reise med håndbagasje! Altså, dersom dere kjenner meg vet dere hvor ubrukelig jeg er når det kommer til pakking og hele den biten. Nå som jeg var tre dager i Stavanger, pakket jeg med meg en stor koffert, og jeg måtte sitte på den for å få den igjen liksom. Det irriterer meg hver eneste gang jeg er på reis, for jeg vet jo utrolig godt at jeg kun blir å bruke typ 5% av alt jeg har drasset med meg. Denne gangen skal jeg ikke gjør det, for en gangs skyld! Jeg kjenner meg nesten litt stolt, haha. Nå gjenstår det bare å se hvordan det vil gå, da.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva synes dere om chokers, forresten? Jeg elsker det! Det kan piffe opp hvilket som helst antrekk, synes jeg. Jeg håper virkelig det aldri går av moten. Hehe! Den jeg har på meg på bildene kjøpte jeg på en random butikk da jeg var i London, men jeg har linket til en som kan minne litt om min. Den er nesten enda litt finere, etter min mening.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / lignende choker her

______

Nå skal vi en tur til byen for å kjøpe noen nødvendigheter, videre på shoot, spille inn til kanalen, for å så besøke Daniel, Pierres bror. HYL, jeg reiser jo snart! Det blir lite med søvn på meg da jeg må begi meg mot flyplassen rundt 03 i natt. Hello zombie Bella..

23 kommentarer
    1. Vet du, du kledde det smykket veldig godt 🙂 Jeg er helt for chokers, jeg har sikkert 10-15 stk i min samling! Kjedelig outfit? Choker! Funker til alt 😀

    2. Jeg spør igjen jeg siden du ikke svarte sist. Kan du linke oss innleggene som Mayo har gått ut i media med, hvor han snakker dritt om kroppen din? Finner ingenting via Google.

    3. Nå har du brukt for mye highlight rundt øynene. Det blir litt panda lignende. Du burde prøve å sminke deg i dagslys, da ser du det mye bedre.

    4. Haha, jeg kjenner meg SÅ igjen! Skal til Oslo for helgen, og prøver å få meg til bare å pakke med håndbagasje… men, ser nok ut til at det blir koffert selv om jeg bare skal være der i 2 dager. Haha. Lykke til til deg, og god tur 😀
      Elsker både kjolen og chokeren forresten! Ønsker deg en fin kveld videre!

    5. Du kler slike smykker. Personlig kler jeg det ikke. Synes folk bare skal bruke det de synes passer seg uten å tenke på om det er “in” eller ikke 🙂

    6. Er den hvite turtle toppen som du har på deg på Snapchat nå fra Nelly? Isåfall hva bruker du under? Alt undertøy jeg bruker under synes, så har ikke fått brukt den ennå😖 Synes den er så fin

    7. Kan du ha ett innlegg der fu forteller litt om Gopro og hva som er forskjellen på de forskjellige typene , kvalitet osv ?

    8. Bare håndbaggasje? 1 uke 6 -8 kilo i en liten hyllekoffert? Nei, dette må være en spøk. Hehe. Lurer på hva Geir sier da når du kommer tilbake med DE kvitteringene:-). Han har forresten ikke så mye han skulle sagt. Han kan gi råd, men ikke bestemme:-)), men kan trekke seg som regnskapsfører

    9. Er ikke så glad i chokers egentlig, hvertfall ikke de “tynne”, svarte:) men den du har der ser jo ut som et smykke, så det er nok den fineste chokeren jeg har sett, den var kjempefin assa

    10. hvis du vil fremstå som en profesjonell blogger, bør du virkelig gjøre noe med måten du skriver på. det er veldig fjortis

    11. du er veldig pen Isabell men du skulle investert i mye leppeprodukter, den rosafargen er helt forjævlig, bestemor-rosa men shimmer!! Sikkelig 2002!! Vakre Isabell, for din egen del så tar du deg en tur til en sminkør som kan lære deg hvordan man smiler seg for det er desverre noe du er elendig på! Mye penere uten spakkel 🙂 PS heier på deg:) mange jenter som bruker fks Instagram eller YouTube for å lære hvordan man sminker seg pen:)

    12. Enig med sminketips lenger opp her; du bør virkelig roe ned på highlighter. Ser ut som solbrilleskille. Hva med å prøve en sminkør??
      Og til deg som lurer på hva man kan ha under hvitt: bruk nudefarge, det vises ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg