SMALERE MIDJE

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / lignende choker her / belte her

Etter å ha sett Kylie (shocker) med dette beltet på Instagram, kunne jeg ikke dy meg med å klikke et hjem. Jeg vet ikke helt hva jeg synes? Jeg mener, det er jo kult, men kanskje litt vågalt? Jeg vet ikke. Fordelen er at man får en mye smalere midje da! Hehe, det takker man vel aldri nei til. Hva synes dere? Yay or nay?

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt stresset. Jeg må pakke!
 

40 kommentarer
    1. Har sett at disse er blitt veldig populære den siste tiden, men selv synes jeg det ser mye bedre ut over en løs enkel skjorte f.eks., i stedet for på allerede inntilsittende klær. Denne kjolen er jo så nydelig, og gir smal midje, i seg selv <3 Klem

    2. Nå trodde jeg du faktisk skulle fortelle at du hadde operert midjen smalere 😉 Men er det noen som ikke trenger det så er det hvertfall deg, vakre!! <3 Jeg digger også de korsettene!

    3. Smalere midje? Oi da er det ikke mye igjen av deg, Klår kjæreste. Din på andres sine bryst da de er ekte

    4. Med en plaine whit tshorte kjole eller lignende ville den vært bomb💛 Ikke helt min smak med stram kjole, men u go!

    5. Synes ikke det er så pent.. heller korsettene man kan ha på innsiden av klærne da, takk😉 Spennende å se om det funker da! Selv om fu absolutt ikke trenger noe smalere midje.. fin som du er!
      God tur, vakre ❤❤

    6. Du burde gå tilbake til de første rumpeimplantatene i stedet for de nye du tok. De ble ikke vellykket. Den første var kjempefin.

    7. Kanskje ikke min favoritt, det beltet der… Ellers var kjolen kjempefin, og du har jo så fin midje fra før av kjære du❤

    8. Hei. Korsettet/beltet er drit kult! Synes kanskje du burde brukt det med en annen kjole/antrekk. Det blir litt mye kontraster.. Men ikke nøl med å bruke dette til et annet antrekk!

    9. Nei ikke gjør dette Isabelllll! Du er jo så nydelig fra før, du trenger jo ikke operasjoner eller eaidttrainers og alt det der! Såklart kan jeg ikke bestemme over deg for du er voksen og jeg er barn og jeg er ikke moren din eller noe, men jeg skulle då inderlig ønske du fulgte mitt ønske. Ikke gjør det og hvis du gjør det vært forsiktig. Sånne er ganske farlig for selv om du ikke tror det, sånne trykker innvollene sammen og det kan man faktisk dø av, jeg vil ikke at du skal dø😭😭 hadde betydd SLT hvis du svarte! Stor klem fra din ALLER STØRSTE FAN SARA SOFIE

    10. Har det skjedd noe med huden på halsen/brystet ditt? :/ tenker på alle de små røde stripene. Syns du btw ser super ut både med og uten beltet, men holder en knapp på uten 🙂

    11. Du går vieke,ig inn for å ligne kardashian/jenner familien du 🤔🤔🤔🤔 eller hva som feiler deg

    12. Heh, tror noen har glemt å duse ut kontureringen/bronzern. Og, konturering skal (helst) brukes til fest, ikke hverdag, liksom. Og seff hvis du skal på shoot ol.
      Du bruker aaalt for mye sminke til hverdags, blir liksom ikke noe forskjell på dagsminke og kveldsminke hos deg. Du er jo såååå nydelig uten sminke, eller med bare litt sminke.
      Konturering skal være under kinnben i en skitten grå/brun farge. Bronzer skal være “der solen treffer naturlig”, altså kinnben, panne osv. Bronzer skal ikke brukes til konturering, det er no no! iflg Kardashians make-up artister. Prøv med blush på kinn, det blir fint. Hilsen make-up Hanna <3

    13. Nå har du jo påsatte vipper,så da trenger du ikke maskara. Du ødelegger jo hele blikket ditt med edderkoppvipper fordi du ikke klarer å sminke deg riktig. Hvis du så sårt føler du trenger maskara,prøv ned mindre mengde.

    14. HVOR ER ØREDOBBENE FRA??? Måå ha slike!
      Spurt deg utallige ganger i kommentarfeltet på flere forskjellige innlegg nå, hadde satt pris på svar for en gangs skyld 🙂 klem

    15. Har en venninne med kroniske ryggsmerter pga hun tenkte det samme og brukte slike til hverdags før. Det legger jo mye press på ribbenene.. – Skal du ha smalere midje – tren og bruk styrkeøvelser! Ikke ta i bruk snarveier du ikke vet for mye om, bare hør hva leger har å si om det.. :/

    16. Ærlig talt😅 Hvordan Isabelle sminker seg er vel opp til henne? Man MÅ ingenting, bli sprø av alle disse “reglene” innenfor sminke. Man sminker seg for å føle seg vel og på den måten man synes er fint, ikke for å tilfredsstille nettroll😉 Syns du ser flott ut jeg, Isabelle😍

    17. Leger og ekseperter har uttalr seg om at denne korsetten ødelegger organer, ikke bra for kroppsholdning og ribbeina. Syns det er synd at du Isabel, som er et stort forbilde, ikke leser deg opp på fakta før. Norske leger har frarådet dette, så viser du deg frem på en slik måte som at det er så bra? Det syns jeg er synd! Men som om du bryr deg om denne kommentaren da, det er også synd.

    18. Okei, to ting
      1. Du trenger absolutt ikke å få en smalere midje, du er nydelig som du er!
      2. Det kan være helsefarlig å bruke waist trainer da det kan skade indre organer.. syns kanskje du burde tenke på det ettersom du driver en blogg hvor svært mange blir påvirket av det du skriver 😁 Dette er noe leger fraråder..
      Håper du får en fin dag😊

    19. Åj det ble litt voldsom contour det der. Legger merke til at det er noe folk ser seg litt blind på, også blir det alt for mye. Sånn korsett er utrolig kult til bukse og helt plain hvit t-skjorte, eller en litt løs hvis skjorte. Men den skal sitte mye høyere enn du har den på bilde, for bøylen skal komme rett under puppene.

    20. Dette er ikke en waisttrainer folkens!!!! Det er et belte, jeg har et lignende selv og det er akkurat som andre belter som du har rundt livet:) Du så kjempefin ut by the way, Isabel❤️

    21. Folk må virkelig ha problemer som studerer bilder så nøye for å finne “feil” ved andre. Studer heller dere sjøl i speilet da vel, sikkert ikke plettfrie dere heller vettu…

    22. Det å ha belte med stram kjole så ikke bra ut for min del, hadde du hatt det med noe som ikke er inntilsittende så hadde det nok sett bedre ut er min mening. Jeg vil gjerne se med en litt slakkere kjole/tskjorte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg