KLUMPEN I MAGEN

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Først og fremst må jeg si tusen takk for alle tips dere har kommet med i forhold til reisen! Jeg setter utrolig stor pris på at dere tar dere tid til å legge igjen en kommentar til meg, det varmer virkelig hjertet mitt! Helt fantastiske er dere. <3 Alle tips er notert, og jeg er klar for et par dager i solen! Dagen i dag har gått til diverse gjøremål som måtte bli gjort innfor reisen. P og jeg har tilbrakt hele dagen sammen, og det skal vi fortsette med resten av kvelden også. Jeg får alltid en klump i magen så fort jeg vet at vi skal skille lag. Jeg vet jo så godt at det kommer til å være et enormt tomrom så fort han ikke er ved min side, for det er jo faktisk slik at vi så og si gjør alt sammen. Og det elsker jeg! Vi er ikke bare kjærester, men også bestevenner. Det er jo slik vår relasjon startet. Vi var kjempe gode venner i flere måneder før vi faktisk gjorde noe med følelsene vi hele tiden hadde for hverandre. Fra og med den dagen han kom til Rhodos i fjor sommer har vi jobbet sammen, spist sammen, ledd sammen, funnet på så utrolig mye fucka og morsomt.. Haha, det er helt ærlig ingen jeg har det så gøy med. Bare det å pusse tenner sammen blir gøy! Da går man bra overens, altså.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selv om jeg på forhånd vet at savnet kommer til å være der, vet jeg samtidig at det bare er sunt for forholdet. Alle har godt av å kjenne på savnet innimellom. Nå var det kanskje litt dårlig timeing i og med at jeg akkurat var i Stavanger og han i Sverige, men heldigvis blir jeg ikke borte alt for lenge. På samme tid er venninne-tid utrolig viktig det også, så det å pleie vennskapet med bestien min de kommende dagene er noe jeg virkelig ser frem imot. Jeg er så takknemlig over å være begavet med så fine venninner, og ikke minst kjæreste, i livet mitt. Jeg er definitivt en vanvittig heldig jente!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser her / jeans her

____

Nå skal jeg kysse og klemme kjæresten min ihjel! Ah, som jeg kommer til å savne min elskling..

25 kommentarer
    1. Hvis du kommer til å savne han så mye, så ikke reis da vell. Ingen tvinger deg? Du kommer til å bare sutre med de innleggene hvor mye du savner han.

    2. Ikke for å snoke! Men jeg husker du holdt på med en i Rhodos/likte en, så klart det var før du og Pierre! Men er det lov å spørre hva som skjedde der?
      Ville også du du kler svart hår så utrolig bra, det kler du best! Håper du får en drit bra uke i solen – SÅÅÅÅÅ MISUNNELIG.

    3. Hei<3
      Lurte på om du kunne si hva slags størrelse du bruker i klær og sånt😅
      Mitt mål er egentlig å bli som deg såååååå.....ja😂

    4. Godt og ha noen å kunne savne som savner deg like mye tilbake:-) Kos deg masse i solen, håper du viser oss masse fine bilder, som du pleier:)

    5. Jeg er så misunneliiiig! Haha. Kos deg glugg ihjel der nede 🙂 og Pierre tripper nok på tærne i det du kommer hjem igjen! Du kan tenke litt sånn “jeg er heldig som faktisk har noen å savne når jeg bare er én uke borte” 🙂 For å snu det om til noe litt positivt liksom!

    6. Føler såå med deg! Kjæresten min og jeg gjør som regel alt sammen, og tomrommet er så stort når vi først er fra hverandre.. Vi skal også være borte fra hverandre i helgen, men så lenge vi har gode venninner rundt oss er det nok bare sunt som du sier <3 Lykke til til oss, og god tur 😀

    7. Fint å se at du også går overrens som bestevenn med en mann. Det har jeg hatt siden jeg var liten. Min far tok fra meg lov til å være med ham så jeg har ikke utviklet meg noe særlig på området. Ingen var som han. 🙂 Syns du det er greit å være sammen med din bestevenn? Har du blitt forelsket, syns du rettferdigheten om følelsene kommer frem? Er det K-J-Æ-R-L-I-G-H-E-T? Jeg syns det skal være noe spesielt å være sammen. Jeg vil heller ha en bestevenn enn kjæreste hvis det mangler noe… Jeg har opplevd forelskelse…

    8. Det skulle bare mangle at du fikk fine kommentarer 🙂 Utrolig fint antrekk du har på deg 🙂 Du må kose deg masse, nyt solen og alt! Ha en fin dag <3

    9. Venner og kjæreste.. Man er lykkelig når man har en hel familie. Venner og kjærester er alltid midlertidig. En familie er ikke det samme.

    10. Du kommer til å kose deg sååå mye! Samtidig som det blir SÅ godt og komme hjem igjen<3
      God tur og nyt masse! Du er vakker!

    11. Jeg har også en kjæreste som jeg elsker såå mye, pluss verdens nydligste lille got:-)Alltid savner dem hvis jeg hadde dratt uten de på ferie, men det å bare ha dem er gull verdt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg