SIDEN JEG TRAFF PIERRE HAR JEG..

Nå er det gått over et år siden Pierre og jeg offisielt ble et par, og det året har lært meg mye. Ikke bare om meg selv, men også om verden og andre mennesker. Han har åpnet øynene mine på så mange forskjellige måter, noe jeg er utrolig takknemlig for. Jeg lærer så utrolig mye av partneren min, og det tror jeg må være en av de beste faktorene med forholdet vårt. 

____

· SIDEN VI BLE SAMMEN HAR JEG… ·

1. DOBBELMORAL. Om dere så meg på PH, fikk dere nok med dere hvilken dobbelmoralsk kjerring jeg var. Haha! Jeg kan mene og si så mye som går i mot det jeg selv gjør, noe som kanskje ikke er like lurt alltid. P har lært meg å bli kvitt det, på en god måte.

2. MILLIONÆR. Siden vi begynte å date hverandre har vi bygget opp bloggen fra bunn, og det har resultert i en vanvittig god lønn og en inntekt som tyder på at vi er millonærer. Shit, det føles mektig å skrive det. Litt stolt? JA!

3. PAKKING. P har lært meg å bli flinkere på å pakke bagasjen min når vi reiser. Jeg har hatt en tendens til å overpakke både min egen, og hans kofferter. Hehe… Og som kjent: jeg bruker typ 5% av alt jeg har drasset med meg. Her har Pierre gjort en god jobb med å pakke sammen med meg, og få meg til å forstå at jeg ikke behøver en elefant, seksten batterier, en gryte og femten par med sko når vi skal bort en uke.

4. Mine dramaqueen-tendenser har blitt betraktelig mye bedre. Ikke alt er så dramatisk som det en gang var. Om jeg ikke får til sminken, går ikke verden under. 

5. WIFEY! Tidligere var jeg ikke den trofaste kjæreste-jenten, jeg ble fort lei av samme gutt og holdt ikke ut i noens selskap over lengre perioder. P har endret meg helt – jeg har til og meg begynt å prøve meg på matlaging! Haha, når JEG synes det er gøy å gjøre sånne ting for en gutt.. Ja, da er jeg blitt en annen jente!

6. Jeg har blitt glad i oralsex. TMI, I know! Men det er helt sant. Tidligere har jeg ikke likt det noe særlig, hverken å få eller å gi. 

7. Fått et mer voksent syn på livet. Jeg kan nok innrømme at jeg har vært veldig fjortis og barnslig når det kommer til så og si alt. Det kan vel være bra i noen få tilfeller, men i de fleste er det ikke like kult. Jeg er tross alt 22 år, en eller annen gang må vel jeg også se til å vokse opp. Hehe.

8. Apropos fjortis.. Tidligere festet jeg veldig ofte, og jeg ble ikke akkurat mindre fjortis av alkohol. Jeg hylte og skrek som en stukken gris, noe som kanskje ikke er like sjarmerende. Haha! Blir nesten litt flau.. Uansett, til poenget! Han har lært meg å kontrollere inntaket når jeg først skal drikke (veldig sjeldent), og oppføre meg som en classy lady. Kremt..

9. Det å våge å stille meg kritisk til enkelte saker, og ikke være så dumsnill. Det har jeg slitt med i alle år, og det har ført til at jeg har blitt utnyttet på mange plan. Jeg tror alltid alt for godt om folk, og tanken på at andre kanskje kan ha feil intensjoner bruker aldri å slå meg før det er for sent. 

10. Han har ikke nødvendigvis lært meg hvordan å bryte regler, men mer hvordan å ta meg forbi dem på en fin måte… Mohaha.

11. Lært meg flytende svensk! Jeg elsker språket, det gjorde jeg lenge før jeg traff Pierre. Jeg har alltid hatt en kjærlighet for svensk, hehe. Nå kan jeg prate flytende og forstå alt. Dessverre blir språket mitt påvirket slik at jeg noen ganger lurer inn et par svenske ord i tekstene mine her på bloggen, og det liker ikke dere.. Wups!

_______

GASH, jeg vet ikke hva jeg har tatt mest lærdom fra, jeg. Tretten år på skolebenken eller et år med kjæresten min?

44 kommentarer

Siste innlegg