MER ENN PENGER OG UTSEENDET

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    THANKFULL   

Jeg er helt overveldet over responsen på det forrige innlegget mitt. Det er vanskelig for meg å slippe taket på fasaden, og det å vise mine “svake” sider. Det som er så personlig synes jeg er ufattelig skummelt å dele med så mange mennesker. Jeg vet jo ikke på forhånd hvordan dere lesere vil reagere. Jeg er så evig takknemlig over alle fine kommentarer som har tikket inn de seneste timene. Støtten og forståelsen jeg møter av dere gjør meg så vanvittig glad og rørt! Tusen millioner takk! ♥ Jeg skal prøve å slippe litt mer på den veggen jeg har bygget opp – jeg vil jo vise hvem jeg er, den mer sårbare siden min. Jeg er mer enn penger og utseendet. Det håper og tror jeg at dere også vil sette mer pris på. Jeg er jo ikke stoneface og sterk som det jeg liker å fremstille meg selv som.. Det har flere av dere gjennomskuet for lengs, til min store frustrasjon. Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Calvin Klein topp her / lignende jakke her / smykke her

Nå driver P og jeg å lage en sen middag. Biff og fløtegratinerte står på menyen! Vi skal bare kose oss, spise god mat og se på film resten av kvelden. Det er jo tross alt søndag! Akkurat slik en søndag skal være.

30 kommentarer

Siste innlegg