MINE FAVORITTER AKKURAT NÅ

affiliateslenker

Jeg har fått en hang up på rosa + print! Jeg synes det er så coolt. Det føles ut som at det er en halv evighet siden jeg har delt mine favoritter fra Nelly sammen med dere, så jeg kjente det var på høy tid. Nå som jeg er flink til å følge reglene mine som er satt i forhold til shoppe-stoppen (applaus!), driver jeg  istedenfor mye med «window shopping». Det er i det minste litt tilfredstillende. Hehe! Under har jeg klemt sammen to kollasjer med mine favoritter for øyeblikket!

____

   I REALLY REALLY REALLY WANT YOU   

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her 

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

___

Nå skal jeg vaske klær! Hvilken spennende nyhet, hehe…
 

5 kommentarer
    1. Så mye fint, men akkurat den jakken….DEN skal jeg ha når jeg får lønning snart! Da blir det nok litt shopping på meg å, hehe 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg