VIDEO: SNAPCHAT Q&A

 
Husk å abonner gratis på YouTubekanalen vår HER!
17 kommentarer
    1. Må bare si at du virkelig ikke fortjener de slemme kommentarene du får! Jeg selv er ikke enig eller for verdiene du har hatt i forhold til operasjon og andre ting du gjør, ‘en det går ikke utover meg og betyr ikke at andre har rett til å komme med drittslenging. Det positive med at du er åpen med at du har operert deg, er at de som leser bloggen din vet at du ikke er sånn “naturlig”. Selv du om du var utrolig pen før operasjonene dine!

    2. Haha, dere to! <3
      Denne videoen fikk meg virkelig i godt humør, spesielt at du traff han i øret Isabel! 😛
      Dere er så skjønne sammen! Faktisk minner dere meg litt om meg og min samboer med all tergingen dere gjør samtidig den kjærligheten, og i juli i år har vi vært sammen i 10 år! 😀
      Så jeg tror dere har alle forutsetninger for å være sammen like lenge som oss eller til evig tid, dere kler iallefall hverandre veldig.
      Ps. Takk for tipset om den rosa genseren "Stay Classy" på forrige innlegg, den er nå klikket hjem! 😀
      Klem

    3. Åee dere er så skjønne ilag! 😀 Og døde da du traff han rett i øret hahaha! Synes du får så utrolig mye ufortjent og dum kritikk, hva så at du har operert deg? At det er det folk henger seg opp i sier mye mer om dem. Jeg synes du var vakker før og du er vakker nå. :-* Håper dere lager flere videoer!

    4. Jeg liker videoene deres så utrolig godt, men de er rett og slett for lange til at jeg har tid til å se hele. Det er så mye som skjer i hverdagen at 20 minutter faktisk er ganske mye. På 20 minutter har jeg vanligvis rukket å lese alle bloggene jeg er innom. Håper dere tar dette som konstruktiv kritikk, for det er virkelig hensikten min <3
      Men jeg får si meg fornøyd med at jeg i dag hadde tid til å se hele. Men håper dere klipper de ned i lengde, så jeg får sett alt dere legger ut.
      Stå på 🙂

    5. Fin video og fine svar! Dere er jo helt skjønne sammen 🙂 og lo meg halvt ihjel når tyggisen landet i øre på Pierre! Haha
      Må bare nevne litt med den innvandringen: Jeg er helt for å slippe inn så mange vi kan, men vi kan virkelig ikke ta inn absolutt alle som trenger hjelp (dessverre). Det går jo utover bistanden i Norge, det blir jo ikke jobb til alle, ei heller husrom og flere vil drive “dank”/nav. Synd det er sånn, skulle jeg fått velge hadde hele verden vært et og samme land <3

    6. Dere er så herlige sammen 😍 gøy å se 👍 Kanskje du skal vurdere en basketkarriere 😙 du er jo søye treffsikker da 😉 hehe

    7. Sorry ass, men dette blir for langt! Det eeeeer så mye småplukk dere kan klippe bort i videoene deres. Ta nå til dere tilbakemeldingene fra leserene deres da, for en gangs skyld.

    8. Helt enig. Ingen er villig til å se en så lang video, når nesten alt bare er uinteressant. Dere må klippe når det ikke skjer noe eller når dere bare prater. Klipp masse så blir det heller kjempe gøy for oss lesere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg