JEG HAR LENGTET ETTER DENNE DAGEN

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen, hjerter! Håper dere har det fint 🙂 Ah, som jeg har lengtet etter dagen i dag, dere. Som en ellers så travel frøken har jeg en tendens til å utsette enkelte ting alt for lenge. Dagene mine flyr stort sett av gårde på null komma niks, og når kvelden kommer er jeg helt tom i huet og ustlitt etter en hektisk dag. Det er kjedelig at det har blitt slik at det går utover det å faktisk ta vare på meg selv og det jeg synes er gøy. Misforstå meg ikke, det er mye mer enn kun dette som jeg finner glede i, men det er ikke en hemmelighet at jeg er opptatt av det ytre. For øyeblikket synger både vipper og negler på sitt siste vers, og jeg kan garantere dere at hverken det ene eller det andre ser særlig velstelt ut. Jeg har forskjøvet negltimen min x antall ganger da jeg helt enkelt har vært nødt til å prioritere viktigere ting når jeg egentlig har hatt en oppsatt time. I dag derimot har jeg satt av hele formiddagen til høyst nødvendig, og ikke minst etterlengtet, me-time!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg trives så godt hos både Raija som fikser vippene mine, og Therese som er en queen på negler. Skravla går i ett når jeg blir dullet med av dem begge, det er nesten litt sånn at jeg føler jeg sitter i terapi når jeg er hos dem. Haha! Jeg får virkelig pratet av meg, og det er ingen selvfølge skal jeg si dere. Jeg har veldig vanskelig for å prate fritt og åpne meg for andre mennesker, men med disse to damene er det lekende lett!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans her / topp her / lignende hæler her

_____

Apropos ingenting.. Altså, jeg elsker dette antrekket! Det er så stilrent og fint, noe jeg elsker. Jippi! Nå må jeg kaste meg avgårde her, dere. Jeg ønsker dere en fantastisk dag, så skrives vi mer senere! Klem.

24 kommentarer
    1. Du er superelrgant i dette antrekket – du kler utrolig godt hvitt synes jeg 😍
      Ha en finfin dag og la skravla gå 😉

    2. Kos deg på behandling. 🙂
      Det er så deilig å bli stullet og stelt med.
      Når jeg er hos frisøren min, så holder jeg nesten på å sovne av velvære. Og når jeg er ferdig, pleier jeg å si: “Nei, nå må jeg hjem og sove middag.” 😉

    3. Kan jeg spørre deg hvordan du har klart å tjene så mye penger på bloggen din? Du må ikke svare, om du ikke vil svare på sånne spørsmål 🙂 Men jeg har begynt å blogge, og liker det godt. Men jeg skulle gjerne likt å tjent litt på det etterhvert, og kanskje også tjene godt på det. Men vet ikke hvordan man gjør det, og hvordan man starter. Har du noen tips og/eller erfaringer? 🙂

    4. Så herlig! Du får nyte det max<3
      Antrekket var utrolig fint!! Elsker deg i slike "classy" antrekk! Ha en fin dag:-)

    5. få deg et liv..slutt mas om hva du kjøper..behandlinger …les bloggen til komikerfrue, sofie elise og andre som er litt nedpå…du er tragisk!!!!!!!!

    6. Går du kun til Raija fordi hun er venninnen din? Du kan jo garantert få sponset vipper hos de beste salongene i byen…

    7. du legger ut halvnakne bilder av den store unaturlige rompa som stikker en halv meter ut fra de tynne bena dine å du maser om hvorfor folk skriver stygt? du gjør slik at unge jenter tror at det er normalt å se ut som en barbie dokke med stor unaturlig rompe.

    8. Du har så fine ben i den buksa, du burde virkelig bruke slike bukser. Ja du ser ut som en barbiedukke, og det er ikke noe galt i det. Jeg er veldig opptatt av å se bra ut selv og forstår ikke hvorfor de som ikke bryr seg om hvordan de selv ser ut, alltid skal rakke ned på dukkepene jenter. Kjæresten min kunne aldri falt for en ufeminin guttejente med feministproblemer for og si det slik. Og ja når dere bondekjærringstiljenter er på butikken med mannen deres så kommer det forbi ei feinende flott jente med dritpent ansikt, hår og kropp, så følg nøye med på gubbene deres for jeg vet de titter etter henne i smug, når dere ikke ser på. Har sette det gang på gang selv. De titter i øyekroken…

    9. Uff av mei 16.40. Så trist at du mener at Isabel kan forårsake dårlig selvbilde på småjentene. Du vet virkelig ikke hva du prater om. Ikke glem at disse barna har foreldre, søsken, venninner, venner, tanter, lærere og andre forbilder som former dem og som har et laangt større ansvar for at disse jentene skal føle seg vel, enn en blogger som faktisk er en lovlig jobb, noe du burde vite. Og Isabel har like krav på respekt og forståelse som hvilke som helst annen.

    10. Hei! Har bestilit denne genseren, men den er så høy i halsen på meg! Hvor mange ganger har du brettet den eller har du ikke det? Den er så fin på deg!

    11. Hvor høy er du? Du skjønner jeg syns den buksa er så fin! Men er ikke høyere enn 1.52 og lurer da på hvor høy du er siden den sitter så bra på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg