DET ER NESTEN LITT FLAUT

affiliateslenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Verdens nydeligste kjole her!

______

God kveld i luken! Jeg har hatt mye å rekke i dag, som jeg kort fortalte dere om i morges. Endelig er alt av avtaler og gjøremål overstått, og jeg kan slenge bena på bordet og logge av for dagen. Jeg forstår ikke hvordan jeg har klart å holde det gående hele dagen, jeg har nemlig kun sovet to usle timer i natt. Det er jo helt krise! Dere kan jo tenke dere hvor trøtt jeg er i skrivende stund. Gjesp! Heldigvis har jeg en rolig kosekveld med kjæresten å se frem til. Vi skal endelig se sesong tre av Skam. Tenk at vi ikke har fått fingen ut før nå? Det er jo nesten litt flaut… Apropos kjæresten – så dere hans mystory på snapchat (Pi3rreh heter han der, forresten) i dag? Blir litt sur når han filmer meg slik. Sånn viser jeg meg definitivt IKKE frem på hverken blogg eller sosiale medier selv, haha. Den dusten!

Utover det har jeg ikke så mye mer å meddele. Leiligheten er shinet (klapp på skuldra, Isabel!), lysene er tent og stuen er gjort klar for en real kosekveld. Ikke nok med det; jeg har til og med vasket to maskiner med klær! Hvilken housewife er ikke jeg i dag, da? Hallo i luken! Det er nesten litt sånn at jeg blir stolt over meg selv, hehe. Nå skal jeg dusje i mens jeg venter på at P skal komme hjem. Ønsker dere en fin kveld, så skrives vi plutselig igjen. Klem!
 

25 kommentarer
    1. Har du aldri vært litt for kjapp på tastaturet før kjære anonym? 🙂 Du skjønte fint at hun mente vasket, så ser ikke poenget med å være så forbanna pirkete.

    2. Ååååå ja nå kjære anonym nå er det krig forde Isabel glemte en bokstav:-) Dette var flott Isabel, rene gudinnekjolen. Men så er det jo greit når en gudinne vakker kvinne bærer den! Du har ikke særlig retrostil men heller en stilren hot stil. Og du kler deg etter kroppen din. Du nailer mange jenter rett ned rett og slett forde du er så gjennomført stelt og vakker! Du ser ikke ut som en jente som spiser hamburger, pommes, pølser osv. Og du kler den rumpa, uansett hva gamlemødrene av noen skribenter mener.

    3. Hei. Digger bloggen din <3 Bare lurte på en ting 🙂 Jeg handler ikke så veldig mye på Shein og såg etter den samme kjolen som du har på deg(Fineste kjolen jeg har sitt!!) men såg at de kun hadde xs igjen så lurte på om de pleier å få inn igjen flere størrelser etter en stund? 🙂 Ha en fin kveld fine deg <3 🙂

    4. Er ikke alltid enig med deg Isabella, men det jeg beundrer med deg er at du ikke lyver om operasjonene dine. Er så mange innenfor bloggverden som lyver å sier at dem har lagt på seg, derfor har dem nye fine pupper/rumpe. De lyver og gir forhåpninger om noe så urealistisk. Bedre å stå for det! 😊 Har du penger, why not! Det hadde jeg også gjort.

    5. Du er så vakker, Isabell!! Elsker å følge bloggen din, du gjør det så utrolig bra. Jeg har foressten et spørsmål, kunne du tenkt deg å filmet en sminkevideo? Sminken din er alltid on fleek.

    6. Bella shake what your plasticsurgeon gave ya with pride and make ’em haters die with envy.
      Fy faen lille Noreg er tydeligvis full av sjalu dumme jenter som må stikke nesa i andre sine business. Æ e bomsikker på at de fleste hater seg sjøl og får ut sin utløp på deg. So what om du har tatt operasjoner, what you paid for is yours. Own it with pride.Ha en fin dag Bella ella ella eh eh under my umbrella ella ella eh eh eh

    7. synes du var såå søt når du skrubbet toalettet! 🙂 alle kan se bra ut når de stasher seg med kontouring og løsvipper, men du er like nydelig uten sminke. <3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg