DET ALLE PRATER OM

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjørt her / genser her

OH MY GOD! Hva er det jeg har ventet så lenge for? Den tredje sesongen av Skam er jo helt FANTASTISK! Så og si alle rundt meg har pratet om sesong tre i lang tid, men dum som jeg er har jeg ikke sett på det før nå. Jeg elsker virkelig handlingen i denne sesongen, og ikke minst det å få bort det forbanna tabubelagte stempelet over det å være homofil. Ah nei, dette her likte jeg godt altså. Så vanvittig bra! Det er jammen ikke rart at serien har vunnet både danskene og svenskenes hjerter, i tillegg til våres. Man kjenner seg så vanvittig godt igjen i mye av det som skjer, for det er jo i bunn og grunn helt normale ting som blir vist på skjermen, som faktisk tar sted på videregående. Jeg kjenner meg veldig godt igjen ihvertfall! Det er nesten litt sånn at jeg savner VGS når jeg setter på en episode, haha.

Nå er jeg ekstremt nysgjerrig på hvem som får hovedrollen neste sesong? Hvem tror dere? Jeg håper og tror at det blir Sana! Det er jeg helt sikker på at hadde blitt veldig interessant med tanke på kulturen, etnisiteten og religonen hennes. For faktum er det at det finnes mange som kjenner seg igjen i henne også, inkludert meg selv. Nå har jo jeg bodd i et norsk fosterhjem store deler av oppveksten min, men jeg vet jo likevel hvordan det er å komme fra en annen kultur.

Nei, jeg er ikke annet enn frelst jeg! Når kommer neste sesong ut?!

27 kommentarer

Siste innlegg