Slik bleker jeg tennene hjemme!

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MY ALL TIME FAVOURITE

Jeg synes det er så gøy når dere legger merke til, og komplimenterer hvor hvite tennene mine er! Jeg har slitt med misfarging så lenge jeg kan minnes, og derfor har jeg lenge  vært på jakt etter å finne noe som faktisk fungerer. For let´s be real – det finnes så mange forskjellige produkter på markedet som lover gull og grønne skoger, men som dessverre viser seg å ikke fungere overhodet. Jeg aner ikke hvor mye penger jeg har kastet rett ut vinduet på grunn av nettopp det. Med det sagt fant jeg for snart et år siden tannblekingen som faktisk FUNKER! Jeg har sverget til den siden, og jeg har tipset dere om den tidligere også.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kort fortalt: Premium White er et komplett tannblekingssett som gir deg profesjonell bleking til hjemmebruk. Resultatet er det samme man oppnår hos tannlegen, men til mye lavere pris. Nå som jeg har brukt Premium White over lengre periode, er tennene mine kritthvite. Da jeg var hos tannlegen forleden, ønsket jeg å få en ordentlig rens for å få de til å skinne enda litt mer, men da fikk jeg beskjed om at de var så hvite at det i grunn ikke var nødvendig. Det er første gangen tannlegen min har sagt det, for de har som sagt aldri vært hvite før. Jeg kan med hånden på hjertet si at det er takket være Premium White. Det fikk jeg bekreftet en gang for alle etter tannlegebesøket.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tannblekingen fra Premium White er veldig enkel i bruk! Jeg har skrevet et innlegg om produktet tidligere, hvor jeg har forklart fremgangsmåten nøye. Du finner innlegget her! På bildet over ser dere hva som følger med i kit-et. Du får selve blekings-gelen, aktivatorspray, to stk formbare tannskinner, LED-lys og oppbevaringsmappe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har en gladnyhet til dere! Nå kan du kjøpe produktet til kampanjeprisen som er på 449 kroner (før 1190,-)! Du kan kjøpe produktet her. <3

33 kommentarer
    1. Wow. Ingen ting er som et hvitt blendene smil og det har du skjønt. Du er en sexy, vakker og morsom jente med noe engelaktige trekk. “Følg delfinene så finner man klokskapen”er det noe som heter og sånn er det også med deg. Følger man en vakker blogger så finner man også ut etterhvert at hun er veldig klok. stå på artige havfrue!!

    2. Aldri sett at du har hatt missfarget tenner
      Men syns premium white ikke passe til dei med ising iallfall ,var iallfall dårlig valg for meg ;/

    3. Hei det står at når du har blitt abonnemet av premium white så vil du motta to måneders forbruk annenhver måned men tenk hvis jeg da ikke klarer å få brukt opp det jeg har før neste levering? Hvordan vet du hvor ofte du skal bruke tannblekingsettet og vite at du har klart å brukt det opp te neste levering du får i posten? Går det ikke ant å bare kjøpe et sett med premium white uten at du må abonnere?

    4. Når jeg bruker den så sikkler jeg så sykt, så all gelen renner ut. Hva gjør du for å unngå det? Det sammler seg jo mye spytt i munnen i løpet 20 min liksom 😀

    5. Hei, hvordan unngår du at håret blir slitt av rettetang/krølltang eller hårføner? Hvor ofte vsrmebehandler du håret? Du har så fint hår, både rett og med krøller. Jeg er redd for at håret mitt skal bli slitt og ødelagt av varmebehandling 🙁

    6. Slik jeg har forstått det hos tannlegen bør de som sliter med ising i tennene og/eller har lite emalje på tennene holde seg unna tannbleking. Jeg kommer av den grunn aldri til å prøve det. Jeg tenker uansett det kan være lurt å undersøke tennene sine hos tannlege før man bleiker tennene. Både med tanke på hull og emalje. Jeg ble frarådet pga lite emalje og velger da å høre på tannlegen. Men jeg ser jo såklart at jeg går glipp av noe – for resultatet ser jo fint ut! Men helsa først! 🙂 Før du legger ut slike innlegg synes jeg du bør forhøre deg om skadevirkninger med tannbleking, fordi det er jo mange som kan forverre plagene sine ved å bleike tennene! Og opplyse om dette, siden du reklamerer for det. Jeg har jo satt meg litt inn i det på egenhånd, men tviler på at alle er klar over eventuelle skadevirkninger før de bestiller.

    7. Hei. Jeg leser kommentarfeltet ditt hver dag. Har ikke lest at noen har kommentert t du har hvite tenner. Er det andre steder enn her man kan kommunisere med deg?
      Håper på svar

    8. Kan du legge ut hvordan man kan unngå slittetupper?
      Jeg klippet håre mye ifjord for å unngå slittetupper, men nå begynner de å komme tilbake.
      Hvor lenge varer en slik pakke?
      Hvor mange “bruk” varer den?
      Siden du bruker den 2ganger i mnd. Varer den bare 2bruk da? Før du får ny? Eller varer 1pakke lengre?

    9. Om du var så glad for tenne dine etter dette produktet ville du JP aldri bleket de mer. Da skulle det ikke gått. /selvom han sier de er hvite, så ble de jo hvitere. Dessuten får du jo betalt av premium så sier seg jo selv. Lite troverdig

    10. Hei kan du prøve å bruke HiSmile sin tannbleking også? Vil gjerne prøve tannbleking og vil bruke en ganske billig og god. Ville vært spennende om du gjorde en “test” av de, men skjønner om det kanskje ikke går om du blir sponset av premium. :)) Kult med VS videoer på ulike produkter. Du kan sikkert gjøre det med Andre produkter også
      Fantastisk blogg :))

    11. Maria: Jeg tror det går, men da må du ringe inn for å stoppe abonnomentet 🙂 Du bruker det så ofte du selv føler at det trengs. Jeg bruker det ca 2 ganger i måneden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg