LA MEG VÆRE I FRED

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / jeans her / klokke her / tøfler her / choker her

_____

Da jeg var yngre hadde jeg disse dagene ofte. Dager hvor jeg ville være helt for meg selv. Helt mutters alene. Jeg lå alltid i sengen, uten pc og uten mobil. Jeg satte på musikken til Lifehouse (helst Everything) og bare.. var. Meg og tankene mine. Det var de dagene jeg likte aller best. Jeg takket nei til å være med venner, til fordel for å være helt alene, på mitt eget rom.

I går var en sånn dag. Jeg vil få være i fred.

25 kommentarer
    1. Ikke for å være kjip, men sa ikke du at du syns pels var helt forferdelig på grunn av måten de behandler dyrene på? Jeg er veganer så jeg blir bare litt provosert når folk sier en ting også gjør de noe annet.

    2. Artigere får det ikke blitt Isabel. Dette var moro, det at du trenger alenetid er helt normalt. Dette beviser igjen at du er helt normal og at haterne kan grine på nesen. Makan til fjortiser, skal krøske seg over alt de kan for å formidle enten spydige kommentarer eller dumme dumme spørsmål. Ser dette gang på gang. Og du Isabel fremstår som den ekte, ærlige og kule.

    3. Hei! Har bestilit den hvite genseren fra Nelly som du har på deg i de tidligere innleggene. men den er så høy i halsen på meg! Hvor mange ganger har du brettet den eller har du ikke det? Den er så fin på deg!

    4. Bella, hvordan er størrelsen på loafersene/slippersene, chipchapsa/? De er så fete!! Ha en fortsatt fin kveld vakre <3

    5. Syntes ikke du det er noe galt i å kjøpe noe som er 100% kopi?? Du har jo penger nok. Kjøp ekte Gucci sko eller kjøp noe annet. Fake er så Harry.

    6. Tess: Nei, det synes jeg ikke. Jeg synes ikke at de er SÅ kule at jeg vil bruke flere tusenlapper på disse tøflene, akkurat 🙂 Da synes jeg det er et godt alternativ. Det står ikke akkurat GUCCI i dem.

    7. hei! har et forslag til videoer du og pierre kan ha! kunne tenke meg typ “isabel & pierre tipser” og så har dere feks tema der vi lesere kan komme med spm, og så svarer dere hva dere ville gjort i en slik situasjon. feks “pierre & isabel tipser: gutteproblemer”, der pierre kan hjelpe med feks synspunkter fra en gutt sin side. eller feks tanker om alkohol, eller jomfrudom osv.
      er dette noe dere kunne vurdere? hadde vært veldig artig isåfall! klem:)

    8. De dagan kjenne æ på daglig.. veit akkurat kordan det e.. heilt forbanna jævlig faktisk 🙂
      Men fin va du <3

    9. Hei søte deg! Kanskje du er høysensitiv som meg? Jeg føler ofte for å trekke meg tilbake og bare være alene med meg selv og tankene mine. Har mang en gang trodd at jeg er gravid siden jeg kan grine av ingenting og hvor som helst siden jeg blir så lett berørt -men det er bare fordi jeg er høysensitiv og ting går/berører meg dypere enn hos andre! 15-20% av befolkningen i verden har dette karaktertrekket, og det kan virkelig være en velsignelse eller en forbannelse.. Er fast leser av bloggen din og det har slått meg at du kanskje også er det? Det virker som at du har stor empati for alt og alle, blir fort sliten, gråter ofte osv, og det er typiske trekk hos en som er høysensitiv! Anbefaler deg å lese litt om det, når jeg ble tipset om det så gikk det opp et lys for meg og det var som om en brikke falt på plass for hvorfor jeg er som jeg er. Har alltid fått slengt etter meg at jeg er alt for sensitiv, ikke ta ting personlig blabla bla, men det har altså en enkel forklaring-hjernen og nervesystemet jobber annerledes enn hos andre mennesker! Plis sjekk det ut, hvis du er det, så lover jeg deg at et lys vil gå opp for deg! Stor klem til deg Bella, jeg digger deg ❤ Hilsen fast leser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg