FØLELSER, ANDRE BLOGGERE, KIM K +++

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    THIS WEEKS QUESTIONS    

_____

Lurer på om du er en person som har sterke følelser? Altså blir du fortere glad enn andre, men samtidig tar du kanskje ting mer innover deg enn andre ville gjort også?

Oh yes, trust me! Av og til lurer jeg på om jeg har diagnosen ADHD, for alt ved mine følelser blir unormalt forsterket. Blir jeg glad, ja da blir jeg ekstremt glad. Blir jeg lei meg, blir jeg knust. Det finnes ingen mellomting hos meg. Det er egentlig veldig slitsomt, spesielt når jeg blir nedfor. Det kan gå så lang tid før jeg finner tilbake til smilet. Men igjen så er det fantastisk når jeg blir glad. Hehe!

Leser du andre blogger, isåfall hvilke?

Ja, det gjør jeg! Det går stort sett i svenske blogger som for eksempel Kenza, Angelica Blick og Kissie. De er så flinke!

Hei, hvordan unngår du at håret blir slitt av rettetang/krølltang eller hårføner? Hvor ofte varmebehandler du håret? Du har så fint hår, både rett og med krøller. Jeg er redd for at håret mitt skal bli slitt og ødelagt av varmebehandling.

Varmebeskyttende spray/krem er alfa og omega! Jeg utsetter ALDRI håret mitt for varmebehandling dersom jeg ikke har besykttet det med en varmebeskyttende i forkant. Det hjelper på, og gjør at håret ikke tar like mye skade av det. Jeg bruker vel å varmebehandle håret mitt hver tredje dag, kanskje? Så lenge du bruker gode produkter og tar vare på håret, skal det gå fint 🙂

Hvorfor går du med party klær hjemme? Er det ikke ubehagelig?

Jeg pynter meg for kjæresten, vel! Hehe. Neida, men jeg synes det er gøy å pynte meg og ikke minst se bra ut for mannen. Det synes jeg er viktig 🙂 Med det sagt går jeg ofte i chilleklær også, da.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du sier at du er i mot pels, men Pierre har jo en jakke med ekte pels?

Ja, det har han. Dere må huske på at Pierre og jeg er to forskjellige personer. Selv om jeg har valgt å ta asvtand fra pelsindustrien, betyr ikke det nødvendigvis at han gjør det. Nå er han mer innsatt i hvor forferdelig industrien er, og etter at han ble mer informert har han ikke gått til innkjøp av pels selv heller. Jakken du henviser til kjøpte han for flere år siden.

Hvorfor svarer du aldri på litt spennende og kleine spm, bare sånne kjedelige? Tenker mer på litt mer privat info som gjør oss interesserte og engasjerte til neste spørrerunde:) Eksempelvis om operasjon, om sjalusi, om forhold ol.

Jeg tar utgangspunkt i kommentarfeltet på den forrige ukens spørsmål-innlegg på bloggen, hvor leserne stiller meg spørsmål som jeg besvarer til uken etter. Det er åpenbart ikke alle spørsmål jeg selv ønsker å svare på, og slik kommer det alltid til å være. Jeg svarer og prater om det jeg er komfortabel med selv, og det jeg synes er greit at andre vet. Det jeg ikke vil at andre skal vite, svarer jeg heller ikke på.

Hvorfor er du så fan av Kardashians? Jepp, de er georgeous, men har du en mindre overfladisk grunn?

I tillegg til at de er helt fantastisk flotte, blir jeg fascinert av hvilke dyktige og fremgangsrike business women de er! Altså, de har egentlig ingen talent (akkurat som meg hahaha), men likevel er de styrtrike og har bygget opp sin egen merkevare. Se bare hvor mye makt de har i USA? Alt det har de bygget opp på egenhånd. Det synes jeg er ekstremt inspirerende! Se denne videosnutten, fra 2:00 og utover.

 
______
 
STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!
46 kommentarer
    1. Til svaret på det første spørsmålet; søk opp høysensitiv. Kan hende det passer deg bedre 🙂
      “Ett av kjennetegnene på høysensitive mennesker er deres evne til å føle dypere enn gjennomsnittet.”
      <3

    2. Unngår ikke du pels? De tøflene som ligner på gucci du hadde på for to innlegg siden er desverre hundepels i kanten fler som bestilt og oppdaget dette. Er redd dt er fra hunder som er flådd levende de bøir ofte solgt som “innsneket” pels som fake fur når d egentlig er hundepels :(( grusomt og typisk t billigbutikker driver slik med varer antagelig produsert i Kina.slik holder de den grusomme industrien vedlike folk vet ikke hva de kjøper . Får angst at jeg ikke visste dette og hr bestilt vil ikke ha de da:(((((( støtter ikke tortur

    3. Det er det samme som kjennetegner emosjonell personlighets forstyrrelse. Adhd er ikke spesifikt følelser.
      Adhd har du hvertfall ikke. har fulgt med på bloggen din og videone deres og det er nada tegn på adhd. Pierre derimot er en annen sak.

    4. Hvordan er det å bo alene? Synes du det er ensomt når Pierre ikke er rundt, hva gjør du eventuelt for å ikke føle deg så alene?

    5. Kan du variere hvordan du sminker deg, kjedelig at du har det samme hver bidige dag. (ja skjønner at DU liker det)

    6. 1. Synes du deg eller Martine er penest? 2. Hvem synes du er den peneste av alle bloggerne?
      3. Kim eller Kylie?
      4. Hvem synes du er den peneste av kardashian/jenners jentene og hvem er minst penest, ranger fra rekkefølge.

    7. Hvorfor kjører du full glam på hverdager? Kan ikke være spesielt gøy til fest da, mener, du ser jo likedan ut hele tiden:)
      Så håper jeg du ikke går på en smell med alt stresset i livet ditt, for virker som det er kjør hele tiden:(
      Hva tenker du om at antall lesere du har er dalt ned til 20k i snitt? Hvorfor tror du?
      Ha en fin dag:)

    8. Nesten rart å se intervjuet av KK – på enkelte glipp så er dere helt like 😲 spesielt i profil 😍

    9. Heihei, kunne du lagt et innlegg om keffåren varmebeskyttelse du bruke te håre å koss å kor ofte? håre mitt e sykt slitt å trenge alt av råd som går så hadde vert kjekt om du hadde fått det te 😀

    10. Dere snakker jo om å få barn sammen en gang i tiden, hva er dine tanker rundt at et eventuelt barn arver for eks nesen din? Slik du en gang så ut. Hva tenker du om det?

    11. Hva bruker du på leppene dine for tiden? Vet du viste det på snap den gangen du sminket deg der men husker ikke 😩 Elsker virkelig den gull-looken og litt rosa lepper du bruker for tiden 😍✨ Loveyou

    12. ADHD har ingenting med det du nevner å gjøre.
      Men les om høysensitivitet 🙂
      Ikke bry deg om de som nevner personlighetsforstyrrelser osv i kommentarene. Uvitenhet!

    13. Hvorfor tror du at du liker et så “unaturlig” utseende på deg selv? Hva liker du på andre?
      Tror du hadde kledd å gå litt mer sånn som du gjorde her om dagen, med jeans og hvit T-skjorte, savner litt å se deg med dott i håret og litt mer chill, du er jo utrolig jålete.
      Var du så jålete da du gikk på idrettslinja, isåfall hvordan ble det tatt i mot?

    14. Har lest bloggen din lenge, men kommenterer sjeldent. Men en ting jeg lurer på er:
      Har lagt merke til at mange folk bare angriper for å angripe deg, de har ikke peiling på hvordan du egentlig er som menneske, og at de ofte bare slenger ut ting de håper og tror kommer til å såre deg. Altså spørsmålet mitt er da egentlig: Klarer du å distansere deg fra de som gjør det på pur faen? Eller går ting innpå deg forde? Jeg sitter så mange ganger og forbanner meg over hva visse enkelte klager å spy ut av kjeften sin å skrive til deg…(klarer ikke klager,hehe) Syns faktisk synd på dem. Man kan være enig eller uenig med deg, men man skal uansett ikke oppføre seg sånt mot ett annet menneske. I den virkelige verden hadde man ikke kalt en voksen person for hore eller stygg, bare fordi man ikke “likte” eller var enig med en person. Nei uff, du bør være stolt av deg selv som klarer å holde ut med all dritt slengingen. Selvom du er offentlig så er det ingen person som fortjener det. UANSETT. Men du vinner jo på disse “haters’ne” da, er jo du som får leser klikk, og de som sitter miserable bak tastaturet. Stå på, å følg drømmene dine for alt det er verdt! <3

    15. Hvem inspirerer deg? Både i stil og sånn generelt i livet? Vet at du liker Kardashian, men tenkte mer på om det var noen norske 🙂

    16. Jeg lurer også på det med “full glam” hver dag, det må jo være kjedelig å ikke være ekstra “glam” når du først skal ut og når du gjør det hver dag? Haha, no offense!

    17. Ville du blitt kjent med noen av bloggerne på topplista? Felles interesser må du vel ha med noen, med tanke på blogg ++

    18. Med tanke på at du er i mot pels , hva tenker du om at du bruker produkter (MAC) som tester på dyr ?

    19. Om du er imot pels, hvorfor er du ikke imot sminke testing på dyr? De lider like mye som de som får rivd av pelsen sin, så den skjønner jeg ikke helt Isabel, er det ikke litt dobbeltmoralsk..?

    20. HVORFOR KJØPER IKKE DERE EN BIL DERSOM PIERRE HAR LAPPEN?? 🙂 🙂 🙂 VIL HAN IKKE HA BIL ELLER :p 🙂

    21. The Kardashians har bygget opp alt fra bunnen av? Tullball!
      de har bare levd på sextapen som ble lekker av Kim K!

    22. Vet søsknene dine/familien om både den seneste og de nyeste inngrepene dine? Isåfall har de noen meninger rundt det (småbarna spesielt)

    23. Hvor er du opprinnelig fra?
      Hvor er foreldrene dine fra?
      Plis svar på dette jeg har spurt sååå mange
      Ganger.
      Hadde betydd så mye om du tok dette
      Med i neste ukens spørsmål❤❤

    24. Hei, veldig fin blogg. Men jeg lurer på hvorfor du skriver på Instagram “Det var ikke okei gjort av P, innlegg på bloggen” men det var ingen innlegg som refererte til det du skrev. Jeg syntes det er litt kipt at jeg tror innlegget handler om et tema det ikke gjør. Hvorfor gjør du det, eller har innlegget forsvunnet? Skjønner ikke helt? 🙂

    25. Heisann
      Først vil jeg at du er kjempe flink til å blogge og syns du er en super søt jente;) du har helt Amazing hår!!:-D
      Men en ting jeg bare stusser over, er at du stadig vekk sammenligner deg med Kim k, og det virker som di oppriktig tror du ligner henne siden noen kanskje har sagt det? Men jeg ser hekt Ærlig ikke likheten😕 dere har heeelt forskjellige kropper og ansiktet finnes jo ikke likt? Skjønner ikke helt hvor noen eventuelt får det fra😁du er uansett pen som du er 😊 så er ikke ment som kritikk Til deg men bare stusser over det ofte her inne når du snakker om henne eller Kardashians.
      Stå på;)

    26. Røyker Pierre enda?
      Har dere planer om å flytte inn i en større leilighet eller et hus i fremtiden?

    27. Hva tenker du om at du har et samarbeid med side2 som er nominert til årets gullbarbie (1 av 3 nominerte bare). Føler du noe på det? At du har et samarbeid med et nettside som kan ødelegge og forstyrre små jenter og gutter?
      Ingen hat mot deg, for er jo ikke DU som styrer hva de skriver, men om du føler noe på at du er i et samarbeid med noen som hver eneste dag skriver “sånn skal vaginaen se ut” “sånn skal du oppføre deg mot gutter” “sånn får du best sex” osvosv. Jeg reagerer hver eneste gang jeg er på den nettsiden og leser noe som liksom skal være fasit, når det ikke finnes noe fasit. Heldigvis er jeg voksen og blir ikke påvirket, men (Unnskyld språket) fyfaen så glad jeg er for at jeg ikke er en usikker 12 åring i dagens samfunn!
      Håper du svarer på ukens spørsmål, vært morsomt å se ditt synspunkt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg