JEG KAN NESTEN IKKE VENTE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OH HAPPY DAY

Hei og god helg, fininger! Hvor deilig er det ikke med fredag? Jeg føler jeg gjentar meg selv hver eneste uke, haha. Men hallo, det kan umulig kun være jeg som blir ekstra giret når helgen står for tur. Denne bloggen er en stor weekend-elsker! Denne uken har vært veldig fin, og jeg kan si såpass mye som at jeg har hatt nok å sette fingrene i. Det liker jeg for så vidt, så jeg klager absolutt ikke! Jeg kjenner meg derimot ganske fed-up med å fryse meg halvt i hjel hver gang jeg setter foten utenfor leiligheten. Kjære vår, please kom fort som f*en!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· PLANS FOR THE WEEKEND ·

Party with the girls! Vi har booket bord og er klar for en festlig lørdagskveld på NOX. Jeg gleder meg masse til å dra ut igjen! Nå er det jammen lenge siden. Jeg skal dessuten treffe en ny venninne for første gang, som kommer helt fra Trondheim. Tjohei! Nei, dette ser jeg virkelig frem til. <3

___

Date med min kjære! Som vanlig må vi få til en date, vet dere. Det er så viktig å pleie kjærligheten (jeg får ikke stresset det nok), og gjøre litt annet innimellom. Det kan fort bli hverdagslig og vanlige rutiner i ellers så travle ukedager, og da faller den der “gnisten” litt for lett bort. I helgen har vi som regel mye bedre tid til å være klissete og ekstra romantiske. Hihi!

___

Teste ut ny sminke! Jeg venter en ny bestilling som blant annet inneholder masse sminke, som jeg ser veldig frem i mot å teste ut. Jeg elsker jo sminke! Det blir nok et par timer foran speilet hvor jeg leker meg litt frem, skal dere se. Nå har jeg gått for denne gull-looken med rosa lepper i en periode, og det er i grunn slik jeg alltid gjør. Jeg kjører en og samme look hver eneste dag frem til at jeg har gått lei. Heh! Må bli litt flinkere til å variere altså, så nye produkter passer meg midt i blinken akkurat nå.

___

Hjemmespa! Hver søndag kjører jeg på med hjemmespa hvor jeg virkelig pleier både kropp, hår og ansikt. Vi snakker hårkur, kroppsskrubb, ansiktsmaske.. You name it! Ah, skikkelig luksus. Jeg lever virkelig for disse søndagene, haha. Det er virkelig min o’ store Isabel-dag. I love it.

___

Ny video på Youtubekanalen vår! Vi har spilt inn en kjempe gøy vlogg, som kommer ut på søndag. Denne ble skikkelig bra, synes jeg! Dere får være med oss på litt ymse, blant annet en stor fiasko som gjorde at vi til slutt ga opp å vlogge mer resten av dagen og endte opp med å avslutte vloggen. Ah, livet vårt i et nøtteskall. Hold utkikk etter vloggen på søndag!

27 kommentarer
    1. Hei!
      Mye pengesnakk på bloggen, og her kommer det igjen. Haha!
      Lurte på om du hadde regnet over, eller fått regnskapsfører til å sjekke gjennomsnittlig bruk av penger på klær, pr mnd? Typisk brukte penger på klær, delt på 6 mnd eller noe.
      Hadde vært gøy å høre, mest fordi jeg er sjalu på klesskapet ditt! Haha. Du trenger absolutt ikke svare på det om det er upassende, eller personlig 🙂

    2. Hei Isabell, jeg er veldig glad i bloggen din og har vært en fast leser på lenge! <3
      Jeg skulle bare si at du burde stoppe å bruke tannbleking, det ødelegger emaljen på tennene dine.. du har nå veldig fine og bleike tenner, men etterhvert så vil du slite med misfarging (som aldri vil gå bort)!
      Ellers, bare fortsett å blogge som du gjør og stå på! 😉
      Hilsen, tannpleiestudent!

    3. hei 🙂 kan du fortelle litt om de ulike utestedene i Oslo SOm nox, sirkus, lawo , vulkan?
      hvilke anbefaler du og hvilke ikke? hvilke type mennesker vanker der? 🙂 håper du svarer 🙂

    4. Ikke ment som kritikk eller noe, men har dere ikke kosetid og kjærestetid nesten hele tiden? ☺️ ser sånn ut på Snap. Det ser ut som dere har det veldig koselig ofte. ☺️

    5. den lykta til venstre i forsidebilde ditt, hvor kjøpte du den? 2010? Fortsatt i skudde den! Eller..

    6. anne: Hmm, jeg liker meg egentlig bare på Nox. Sirkus har jeg kost meg på noen få ganger, men som oftest er det dritt der. Resten har jeg ikke så mye erfaring med 🙂

    7. Når du syter sånn over hvor kaldt det er, kan det kanskje være en ide å ikke bruke ankelsokker og joggesko. Også kanskje ha på seg et skjerf?

    8. spm til ukens spm : siden du og pierre bor sammen og er sikkert oppå hverandre nesten 24/7. hva er hemmeligheten deres for at forholdet skal fungere ? selv vet jeg at fort blir mye småkrangling når man henger mye og lenge med samme person over en lengere periode.

    9. Hei, må bare si at jeg eeeeeeeeelsker bloggen din💙💙 men så lurte jeg bare på om du kunne lage en Unboksing-video, der du viser det du har bestilt? Nok en gang jeg elsker bloggen din og misunner deg alt! Du er forbildet mitt og jeg kommer alltid til å se opp til deg❤ (og ned på deg hvis jeg møter deg, er 1,78m høy💙❤hahahaha glad i deg isabel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg