SIDEN DERE HAR SPURT SÅ MYE…

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

THE FAMOUS DENIMJACKET

_____

Herlighet, for en etterspørsel jeg har fått angående denne jakken og toppen jeg har under, etter at jeg la ut outfiten på snapchat i går. Det haglet inn med spørsmål om hvor begge plaggene er fra, så derfor tenkte jeg å skrive det her på bloggen – en gang for alle. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg aldri har fått SÅ mange spørsmål om et enkelt plagg tidligere. Wow! Det er sykt gøy da, men jeg skjønner jo nå at vi blir mange som løper rundt i samme topp og denimjakke fremover. Hehe! Jakken finner du her (til under 250,-) og toppen finner du her (til rett over 100,-). Det er jeg elsker med Shein – klærne deres er så vanvittig rimelige i pris, i tillegg til at plaggene er i god kvalitet! Er det rart at halve garderoben min (om ikke mer) er klikket hjem fra den nettsiden? I think not.

Nå håper jeg dere ble glad! Jeg prøvde å svare så mange som mulig i går, men det er jo tusen ganger enklere med link direkte til plagget, så slipper dere lete dere frem i hundre år. Nå skal jeg ut på tur med Percy! God helg. 

15 kommentarer
    1. Flotte deg❤️ Kjekt å klikke innom bloggen din for litt inspo, du er rå på klesfronten må jeg bare få sagt! Men er alltid skeptisk iforhold til toll, betaler du mye for det på den siden? Var mange godbiter jeg gjerne skulle klikket hjem😏

    2. Syns det er ganske sløvt med å bruke link til klær dere bruke uansett mange har interresse for hvor dere kjøpe det mesta
      Til og med jeg vet det og jeg blogger ikke

    3. Du burde ha noen til å rettskrive deg. Du bruker enkelte symboler feil. For eksempel så bruker du “bindestrek” feil i en setning.
      Og engelsken din… Tenk litt om før du skriver eller snakker engelsk 🙂
      Jeg sier det kun for å hjelpe 🙂

    4. Syns jakken var kjempe fin, syns du var kjempe fin og du utstråler positiv energi som smitter over på meg bare ved å se på bildene 🙂

    5. Klærne derfra har IKKE god kvalitet overhodet. De ser fine ut på bildet og noen ganger er de også fine i virkeligheten, men det er et sjansespill. Ofte får man noe som til og med ser helt anderledes ut enn på bildet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg