DET BLIR HVA MAN GJØR DET TIL

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg stod opp med null energi i morges, og trodde at jeg kom til å være superduper slapp hele dagen. Aldri i livet trodde jeg at jeg kom til å få ting gjort, men gjett hva? Jeg har vært SÅ produktiv! Ikke bare har jeg jobbet bra med bloggen og løpt ærender, men jeg har også spilt inn en challenge sammen med P til Youtubekanalen (som forresten kommer ut i morgen!). Ikke verst! Det blir ærlig talt hva man gjør det til selv. Selv om jeg var ordentlig demotivert de første timene av denne mandagen, bestemte jeg meg for å snu om på tankegangen å få fingen ut. Rett og slett! Og jammen funket det! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cropped hoodie her / tights her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var blant annet en tur på postkontoret å hentet ut et par pakker, inkludert de to på bildet over. Det er kanskje noe av det gøyeste med å blogge – alle pakkene man mottar. Jeg elsker jo å teste ut nye produkter som sminke, hårpleie og alt der i mellom. Og så slipper jeg å bruke egne penger på nettopp slike ting. Det er digg, det! Derfor er det kanskje ikke så veldig vanskelig for meg å forholde meg til denne shoppe-stoppen, hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er min utsikt as we speak. Min elsk på kjøkkenet! I dag skal han diske opp tidenes middag, nemlig wok med strimlet biffkjøtt. Yum! Jeg får vann i munnen bare av tanken. 😋  Mens jeg venter ser jeg på Øya som går på Tv2 akkurat nå, og de fanget og drepte akkurat en baby aligator. At de tørr! Herlighet, jeg får chills.. Jeg må si at det gjør vondt i hjertet å se de drepe så mange dyr i det programmet. Jeg hadde nok aldri klart å delta i et slik program. Da hadde jeg garantert dødd av sult, fremfor å drepe dyr. Kanskje litt dobbelmoralsk å si da jeg spiser kjøtt, men det å drepe dyret SELV blir så mye mer.. realistisk, om jeg kan si det sånn? Usch, nei. 

21 kommentarer
    1. Koffer ikke bare shoppe i oslo?? Di fleste som shoppe på nett er dei utenfra byene
      Hadde sikkert aldri brukt nettet hvis jeg hadde vært i oslo

    2. Hei. Jeg vil bare tipse om at hvis du stusser håret ditt litt (7-12 cm) så vil det se mye sunnere og friskere ut. Og du slipper den slitne «jeg-hadde-ikke-råd-til-nok-extensions»-looken, hvis du skjønner hva jeg mener…

    3. Hei Isabel 🙂 Kan ikke du legge ut et innlegg med alle sminkeproduktene du bruker i din rutine? Du sminker deg så utrolig fint! 🙂 Hadde også blitt glad for en sminkevideo snart 😀 Klem <3

    4. Kan ikke du lage en film om alt du handler på nett iløpet av en mnd. Så åpne dem på filmen så vi kan få se hva du handler. Så kjekt å se hva du shopper:) Også kan du fortelle hva du ble fornøyd med og ikke.

    5. Jeg har bodd sentralt i Oslo i 22 år, men jeg shopper alt på nett. Hater byen med så sykt mye mennesker, pluss at Oslo har ikke så bra utvalg av butikker.

    6. Du har så vanvittig nydelig smil Isabel ❤ jeg bli oppriktig glad av å se deg smile 😄😄 håper du får en fin dag flinking 👍😄

    7. Hei! Jeg har stilt en del spørsmål til ukens spørsmål før, men de har aldri kommet med i innleget, derfor prøver heg på nytt. Dette er kanskje et litt teit spørsmål, ‘en vvor handler du undertøyet ditt? Jeg har så lyst på noen fine undertøy for kjæresten min, men finner ikke mange jeg virkelig synes er fine og spesielle.. har du tips til hvor jeg kan lete?

    8. Nydelig hår du har. Hvis du skal stusse det så trenger du ikke ta mer en 4cm. Det er fint med hår som er tykkere øverst og litt tynnere i tuppene. Du er en sånn ordentlig artig matkosespiser, det er jeg og. Vi er heldige som ikke legger på oss!

    9. Så fin sminke som alltid:) syns du kler litt mer naturlig sminke med litt mildere countoring sånn som på disse bildene, kjempefin uten sminke er du og:) å såå langt fint hår! Hadde ca like langt selv og klipte vekk ca 15 cm det var såå godt og ser mye sunnere ut nå! Men skjønner at du vil ha lagt hår da, savner mitt litt selv om det fortsatt er ganske langt.

    10. Såg nettopp snappene dine om at du vil gå vegansk på sminke 😁😁 gøy! Du burde sjekke ut vegancosmetics.no, de selger veganske sminkeprodukt i norge! Vil også tipse deg om at Tarte har kjempe bra foundation 🙂 samt alt av Kat Von D! Sverger til hennes lock it concealer! Klem❤️

    11. Hvor er den lyse olabuksa di fra? Den med store hull på knærne. Den var utrolig fin, og satt sykt bra på deg!

    12. Du e så pen uten sminke!! Du burde vurdere å gå uten mye oftere! Ikke mange som ser så naturlig ut og bra ut uten, herregud😍 Huden e jo dritpen!

    13. Hei Isabel! Jeg bare lurte på om du kunne skrevet hvor klærne du har på deg er fra, på hvert eneste bilde? Har opplevd flere ganger at jeg har lurt på hvor fks en genser er fra, men så står det ikke…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg