ALT OM HÅRPRODUKTENE JEG ELSKER

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LET´S TALK HAIR

Jeg har testet ut en ny hårpleieserie, dere! Da jeg ble introdusert for merket ByNoor fikk jeg vite at det er et 100% vegansk merke, og da ble jeg overlykkelig! Jeg har jo, som dere allerede vet, lyst til å bli mer obs på å ta mer og mer avstand fra merker som tester på dyr. Det er en grotesk og direkte ekkel affære som ihvertfall ikke jeg ønsker å være en del av.

Jeg har jo mine favoritter fra tidligere som jeg synes er vanskelig å kutte ut, men jeg er likevel på jakt etter ny hårpleie og blant annet sminke som kanskje kan være enda bedre, i tillegg til å ikke være dyretestet. Målet mitt er å bytte ut samtlige produkter som jeg sverger til per dags dato, med veganske og ikke dyretestet produkter. Jeg har allerede startet på journeyen, for nå har jeg som sagt testet ut en hel hårpleieserie fra ByNoor som inneholder 100% veganske ingredienser. Funfact: ByNoor blir produsert i Sverige!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MY NEW OBSESSION

____

BY NOOR SHAMPOO & BALSAM PURE MOISTURE:  Først og fremst – både balsamen og shampooen lukter himmelsk godt. Selv er jeg veldig opptatt av at håret mitt får rikelig med fuktighet, og nettopp det leverer disse produktene. Begge to inneholder arganolje som ikke bare gir fuktighet, men også glans. Jeg elsker disse, og bruker dem hver gang jeg vasker håret.

BY NOOR SEA SALT SPRAY: Når jeg ikke orker å hverken rette ut eller krølle håret, foretrekker jeg likevel at håret ser volumiøst ut, samt at det har en fin tekstur. Denne salt-sprayen er helt super til å bruke til nettopp det!

BY NOOR HAIRSPRAY: Denne sprayen er en strong hold hårspray som holder frisyren på plass heeele dagen. Jeg brukte denne da jeg hadde sleek hestehale, og den gjorde at alt av babyhår lå på plass fra morgen til kveld. Det som også er bra med denne, er at den er helt fri for parabener og sulfater! Tommel opp.

BY NOOR HAIR OIL: Dette er den perfekte håroljen, sånn helt seriøst! Den har en mykgjørende og styrkende effekt på skadet og tørt hår, og derfor har jeg falt pladask for den. Jeg mener, håret mitt har sett bedre dager, for å si det mildt, så derfor gjør jeg alt i min makt for å bygge det opp igjen til den tykke og sterke manken det en gang var. Jeg påfører oljen i håndkletørt hår, før jeg føner det. Den gir en superfin glans, i tillegg til å pleie og beskytte håret. Denne oljen har jeg byttet ut mot min faste hårolje fra Morroccan Oil som jeg har brukt i flere år, så det sier sitt.

BY NOOR LEAVE-IN CREAM: Nå til min favoritt, nemlig denne leave-in kremen som både er fargebevarende (et must for meg), reparerer og gjennoppbygger skadet hår. Det første jeg la merke til etter at jeg hadde brukt denne, var at jeg fikk mye mindre splitte tupper enn jeg vanligvis bruker å ha. Dessuten blir håret super mykt og godt etter en runde med denne kremen. Og sist men ikke minst; den er varmebeskyttende! Dere må love meg å aldri hverken føne, rette eller krølle håret UTEN å ha et varmebeskyttende produkt i håret først. Det er så utrolig viktig å huske på!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Til slutt vil jeg tipse dere om at Blivakker kjører på med siste runde av januarsalget, hvor du får hele 20-70% avslag på HELE nettbutikken! Med andre ord er alle produktene jeg har nevnt i dette innlegget også nedsatt i pris. Woho! Nå er det siste sjanse til å klikke hjem hva enn du måtte ønske, før salget er over. Jeg kjøper så og si alt av sminke hos Blivakker, da spesielt alt jeg eier av NYX (som forresten ikke tester på dyr!). De har et vanvittig bredt utvalg av alt innen hårpleie, sminke, hudpleie, parfymer.. You name it! Happy shopping.

39 kommentarer
    1. Hei Isabel! Så snappene dine! Nå når du begynner å gå vegansk syntes jeg at du skal prøve lush! Jeg vet ikke om du har prøvd det før eller ikke, men jeg som en personlig lushie hadde blitt utrolig glad om du hadde prøvd ut noen av produktene! Du finner butikkene deres på Karl Johan & byporten! Har du allerede prøvd dem kunne du skrevet ett innleg om hva du syntes om produktene deres? Takk på forhånd!❤

    2. Hei Isabel! 😀
      Den leave-in kremen, du sier den bevarer fargen på farget håret. Jeg har bleket håret.. vil den fungere bra på det også?
      Er litt grønn på det området, hehe 😛

    3. Hei, det hadde vært fint om du kunne svare på dette spørsmålet.
      Når du kjøper klær fra shein.com må du betale toll?
      Tenker å kjøpe derifra.

    4. Hei!
      Så på snap, et tips til deg kan være å prøve ut vegetarburger på restaurant hvertfall! Sist jeg spiste på en good plass smakte seriøst burgeren bedre enn vanlig burger, og jeg er glad i kjøtt! Ellers er hvitt kjøtt mye bedre enn rødt med tanke på miljøet, så fint å holde seg mot den “hvite” siden haha 🙂
      Er også mange gode produkter på flere matbutikker, spiste idag noen karbonader som tydeligvis var tilsatt grønnsaker eller noe fra rema 1000, og de smakte dritbra!
      Keep up the work :)) klem

    5. Du er fin med så langt hår, men wow, se på det øverste og nederste bildet hvor dritfin du ville vært med 25 cm kortere!!!

    6. Anbefaler deg å laste ned appene Dyrevennlig og Dyretestet. Dyrevennlig viser deg hvilke butikker som er pelsfrie, og Dyretestet viser forskjellige merkevarer som er testet på dyr og ikke. Veldig fin og enkel måte å holde seg oppdatert på😊

    7. Kan du please svare på hvordan farge du bruker i din Estee lauder foundation? Sliter skikkelig med å velge.. Siden den er såpass dyr så er det så kjipt å bestille feil da vi ikke har noen butikker di selger den her jeg bor. Ser ut som vi har omtrent samme farge i ansikt osv så lurer fælt på hvordan du bruker, så kan jeg ta sjangsen å bestille samme 🙂 Men håper du kan svare fort da jeg sitter å skal bestille så fort som mulig:)) Klem!

    8. Oi, det er jo nesten verre å putte oppi alt det der i håret enn å bare la det være å vaske det som normalt! Jeg selv har like langt hår som deg Isabel og bruker ikke masse forskjellige produkter som kan risikere å skade håret mitt enda mer. Håret mitt vokser og er sunt og fint selvom jeg ikke gjør noe spesielt med det. Men alle er forskjellige 🙂

    9. Glemte å spørre i sist innlegg, har nettopp bestilt denne leave-in cremen og lurer på hvor ofte man skal bruke den? 🙂

    10. Hei <3
      Jeg lurer på om du kan blogge litt mer om sminke og gjerne vise hvordan du sminker deg og produktene du bruker? Og vise innkjøpene dine <3
      Håper på svar, klem

    11. 31.01.2017 kl.21:43

      Du må jo skjønne at man kan bytte som man skjøll vill… ho træng ikje bruke det samme heile tia.. det bestæmme ho heilt sjøll 🙂

    12. 01.02.2017 kl.09:14 : du klare vel å regne ut selv hva det koster når det bare er å trykke innpå linken her

    13. Håret ditt er nydelig! Hadde likt å se deg med blondt hår. Da hadde du vært en babe da! 😉 Men du burde stusse håret ditt litt, da det nederste av håret ditt er jo så tynt at det er gjennomsiktig. Det ser mye finere ut når håret ser sunt ut 🙂

    14. H: Det synes virkelig ikke jeg, men jeg tror det kommer an på hva håret er vandt til og ikke. Håret mitt uten gode produkter føles helt tørt og livløst ut! :/

    15. Hei!! Jeg elsker bloggen din og følger deg overalt.. men jeg blir litt oppgitt over at hver favoritting og produkter du legger ut er annonse, lettere sagt, er jo ikke sikkert det er dette du bruker men skriver om det fordi det er gode penger.. så hvis di bare kunne laget en sminkevideo eller hva du faktisk bruker av hårting uten annonse, så hadde hvertfall noen blitt mer sikre!! Ikke noe hate i det hele tatt, men bare et tips for det gjør mange usikre på om det er sant eller ikke

    16. Hallo!! Driit bra du velger å prøve mer vegansk!!:) og å gå bort ifra dyretesting… Denne verdenen er sinnnsyk stor,og det er umulig å klare alt med en ganh.. Ta litt om gangen, det er så sinnsykt bra bare å innse det selv, og at du ser at det har noe å bety det du vil ta avstand fra.. Sykt cred isabell:) det dkal du ha! Håper du fortsetter mot en mer vegansk livsstil etter hvert:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg