MEG PÅ FARMEN KJENDIS

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For øyeblikket sitter jeg å ser på Farmen Kjendis, som jeg forøvrig ser hver eneste episode av. Tidligere har jeg virkelig ikke hatt sansen for Farmen, men denne versjonen? Den er aaamazing! Haha, noe mer underholdende skal du lete lenge etter (hvis vi ser bort i fra PH, selvsagt). Jeg elsker at Linni er med, hun virker jo så sprudlende og glad! Ellers har jeg sansen for Vendela og Lothepus. Sistnevnte ler jeg meg skakk i hjel av, for en type! 😂   Men! Jeg synes at det er litt merkelig at det er såpass lite kjente karakterer med? Jeg mener, jeg kan jo bare tenke meg hvor mye større det hadde blitt dersom de største “kjendisene” i Norge hadde vært med, da hadde det garantert vært enda bedre, enn det er med den casten de har denne sesongen. Jeg vet ikke, jeg synes jo at de gjør bra TV, men jeg hadde forventet å se mer kjente folk med, om dere forstår hva jeg mener? Over halvparten har jeg ingen anelse om hvem er, liksom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HERE / Adidas tights HERE / sneakers HERE / lignende caps HERE

Jeg gleder meg til neste sesong, jeg! Tenk så spennende å se hvem som blir castet til neste år. Kan dere forestille dere meg på gården? Haha, det kan ikke jeg! Jeg tror aldri at jeg hadde turt, for å være ærlig. Jeg er jo SÅ opptatt av å ta meg bra ut, så det å bli plassert på en gård hvor jeg skal leve som i gamledager, og dessuten på en gård? Vel… Heh. La oss bare si oss enige at det kanskje ikke er mitt rette element. Men igjen, kanskje nettopp det hadde gjort en eventuell deltakelse fra min side vanvittig underholdende. Hah!

51 kommentarer
    1. Absolutt ikke ditt element. Ditt element er nok litt mere behagelige programmer hvor du kan forbrede din loock:-) Men det er ikke noe galt med det. Jeg hadde selv aldri kunne vært med på farmen, mest av to grunner det ene er maten, slaktingen og slik, og jeg er avhengig av god vegetarmat. Og det andre er renslighet. Jeg hadde aldri orket og gå så lenge uten og dusje, og er avhengig av og lukte godt hele tiden. He he.

    2. Maaange kjendiser har blitt spurt, men de takket nei;) derfor måtte de ta til takke for de som er der nå. Men kanskje flere joiner neste sesong når de ser det er populært.
      Og deg på farmen? Svært få voksne mennesker som ikke har fulgt med paradise vet jo hvem du er. Hadde blitt litt sånn som hun Lotto-dama du 🙊

    3. Det som irriterer meg der er jentene (utenom Vendela) som har putta på seg vipper og bryn og sikker tattovert på seg øyenskygge.. altså? Og det er HELT greit ellers, men de skal jo faktisk leve i 1917, sånt dilldall fantes ikke da!
      Nei, jeg liker “normale” farmen bedre 🙂 ikke bare pga sminke-greiene, men også at de får jo mye mer mat og goder på kjendis-farmen . Drikker alkohol i hytt og pine, smakstilsetning på vannet. Nei huff

    4. Du synes det er kjip å ikke se større kjendiser på Farmen, vi synes det er kjipt at du ser deg for god til å bli med på Bloggerne.

    5. Hun skrev aldri i innlegget at hun anser seg som en stor kjendis? Altså dere skal vri og vende på alt bare for å hakke ned på Isabel. Jeg forstår ikke hvorfor.
      Og jo, kjendis er hun jo! De fleste vet hvem hun er når man nevner navnet hennes 🙂 ikke av de største, men kjendis det er hun.

    6. Wtf? Nå gikk du for langt. . Tviler på mange over 20 anser deg for å være “kjendis” at du ikke fikk bli med er ikke egentlig veldig rart. . Takk for meg.

    7. Eey.. ingen over 20 vet hvem isabel er? Jeg er 30 og småbarnsmor og vet godt hvem hun er😅 Synes det hadde vært spennende om du ble med på kjendis farmen.. gud så gøy😀 klem

    8. Tror folk tolket dette innlegget feil siden du skriver at det ikke er med noen store kjendiser med, og nevner deg selv i forbindelse med farmen…
      folk må lære seg å lese litt mellom linjene å ikke hakke å tolke alt feil….

    9. Hei, jeg lurer på hvor mange ganger i uken/måneden du bleker tennene? Har nettopp kjøpt det settet du bruker, men finner ikke hvor det står hvor mange ganger man skal bruke den
      Håper du svarer ❤️

    10. Halo!
      Jeg sendte deg en melding jeg aldri fikk et svar på 🙁 angående den toppen din fra sheiside som jeg ville kjøpe fra deg? 🙁

    11. Hei vakre. Du på snap å sende inn spm her.
      Hvorfor kjøper dere ikke leilighet allerede nå istedet for å leie ?
      Dere kan fint betjene et lån når husleien deres er nærmere 20 tusen i mnd.
      Syntes det virker litt rart at dere foretrekker å leie.
      Sett flere har spurt om det

    12. Syns det er morsomt at du blir “plaget” over at det er lite kjente folk på farmen, du var da helt ukjent før PH du da! Alle bør vel få en sjanse til fame:)

    13. Har du noe i mot weed? Og har du noen gang prøvd det? Plis svar på dette. Er så mange nå til dags som røyker at det er helt sykt!

    14. Hei! Lurer på hvilke leppeprodukter du bruker for å lage den looken med rosa, glossy lepper som du har brukt mye i det siste? Er såå fint<3

    15. Grunnen til at det ikke er så mange “kjente kjendiser” med, er fordi at veldig mange takker nei 🙂

    16. Enig med deg at mange av deltakerne er relativt ukjente, men viktig å huske på at TV2 skal treffe en større målgruppe enn bare de i 20 årene 😉

    17. Du er alt for forfengelig til og være med på noe sånt. Hadde også blitt slitsomt å se på at du må fikse og legge håret riktig hele tiden og passe på hvordan du ser ut.

    18. du skriver jo i teksten at du aldri hadde passet inn på farmen kjendis! Du må jo ha noen tanker då om at du er en kjendis og kan bli spurt! Men kjendis er du lagt i fra! Så like greit å holder seg hjemme!

    19. Du skriver jo at du er “en av de store” Men du er jo ikke det, og det burde du nyte! 🙂 Du er nok mindre kjent enn den minst kjente, sånn i det store og det hele. Det føles sikkert bare ikke sånn. Det er 5,3 millioner mennesker i Norge, og det er nok svært, svært få av de som nok vet hvem du er. Sikkert mange som har lest en artikkel eller overskrift om deg en gang, men du vil nok være ugjenkjennelig. Av de 5,3 millionene er 1,2 millioner av de i din lesermålgruppe, hvorav 19 tusen av de leser din blogg fast 🙂 Det er få!

    20. Jeg visste ikke hvem Lars eller Ingebjørg var. Fornøyd med castingen. Selv syns jeg “fire-stjerners-middag” ofte har b og c kjendiser jeg aldri har hørt om. Noe bedre denne sesongen da

    21. Normalt opplyste folk vet hvem disse “kjendisene” på farmen er! De er ulike folk fra idrett, Lotto osv.

    22. Se før dæ og ikje få dusje me såpe 😲
      Du som like og se bra ut heile tia 😆
      På farmen må du ha fett og ækkelt hår heile tia 😂
      Hoffamæ..

    23. Dette er bloggen jeg elsker å hate.
      Du har dårlig selvtillit og operert deg masse. Dessverre har du en blogg og når ut til masse unge jenter som tenker at de burde se ut som deg. Intet annet enn en ond sirkel.
      Håper dette dårlig innpakkede hintet ditt aldri blir plukket opp av tv2 og at de blir så desperat i castingen at de kontakter deg.

    24. Hahaha einaste eg vett så e der e petter, lothe å 😏😏linni😏
      Å ja kafaen du e kjendis?😂 feile folk

    25. Tror kanskje du er litt for ung for flere av disse kjendisene.
      Vendela som slo igjennom med sportsillustrated, som kun et knippe toppmodeller før i tiden fikk bidra med på coveret. Ble du valgt ut der var du-, eller ble du stor. Worldwide.
      Laurans. Norges toppsvømmer, gjør det bra som modell.
      Jarl Goli. Godt kjent fra Portveien 2, og det mange av husker som god Barne-TV, og prydet “se og hør” mang en gang. Lothepus er kanskje mer aktuell for de +25/30…
      Trimdronninga Kari vi har fulgt siden 90-tallet med flere TV-programmer bak seg.
      Jeg kunne fortsatt. For majoriteten av dagens mennesker har disse hatt en lengre fartstid i våre liv enn for folk under 25.
      Jeg tror disse menneskene faktisk er større kjendiser enn hva du er klar over. Eller hva mange er klar over.

    26. Blir rett og slett provosert av disse kommentarene om at du anser deg selv som en kjendis. Det lukter sjalusi på lang vei og er rett og slett unødvendig å legge igjen under innlegget bare for å gjøre det. Selv om dette ikke er de drøyeste kommentarene så ser jeg på dette som hat meldinger og det er så utrolig unødvendig at jeg ikke får satt ord på det. Det er tydelig at disse menneskene prøver å dytte deg ned for å booste egen selvtillit. Er deg mulig?
      Isabel stå på, du er herlig.

    27. Tror nok ikke du blir spurt om å være med på farmen kjendis?
      Er jo ikke såå mange som vet hvem du er heller, bortsett fra noen lesere

    28. Snakk om å tolke innlegget feil. Hun sier da ikke noe om at hun er en større kjendis. Og jo, hun er faktisk like stor kjendis som de som er med der i år. Ingen der er verken a eller b kjendiser. Mange av dem er jo reality-kjendiser også, Ida, Petter, Lothe, Linnie.

    29. Hvorfor skal du delta på farmen?? Du sier at dem burde få inn mere kjente fjes, så hvorfor skal du delta der da? De som er der nå er nok mere kjendis enn det du noen ganger kommer til å bli;)

    30. Eg vet hvem alle dei er
      Du passe heller på paradise hotel eller noe
      Kanskje som en hollywood frue også

    31. ” Kan dere forestille dere meg på gården? Haha, det kan ikke jeg! ”
      Derfor tolka folk at du ser på deg selv som kjendis siden det er kjendis farmen som er nå og du er ikke kjendis
      Men du kunne sikkert vært på vanlige farmen heller

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg