SNAPCHAT LATELY

Nå er det jammen på tide med et slik innlegg, synes dere ikke? Det er lenge siden! Snapchat er nok der jeg er mest aktiv av alle mine sosiale medier. Jeg oppdaterer støtt og stadig – gjerne litt for mye noen ganger? Og spesielt når jeg er fornøyd med sminken, haha. Det blir mest videosnutter, men det er klart at jeg lurer inn et par bilder innimellom også. Om du vil følge med og se hva jeg gjør når jeg ikke blogger – legg meg gjerne til: IsabelSraad heter jeg! 🙋🏽


SNAP YOU LATER! 
 

5 kommentarer
    1. det er så tydelig at du ikke har noen ting å gjøre i hverdagen… de andre bloggerne er på eventer og sosiale og greier hele tiden, mens du sitter bare hjemme i sofaen med pierre og er selvsentrert og tar bilder av deg selv

    2. Et lite tips til instagramen din – hvis du vil gjøre den større bør du bruke den også til reklame, bilder med outfit osv, istedet for å bruke den som en plattform til bloggen, altså å bare reklamere for bloggen, og baaare det. Merker selv at jeg ikke orker like disse innleggene iforhold til andre som bruker Instagram som en egen blogg ved siden av vanlig blogg. Skjønner selvfølgelig du vil reklamere, men ser du har mange følgere og “lite” likes og kommentarer – det er nok av den grunnen jeg nevner her. Ha en inspo-insta😀 Digger jo bloggen din, men Instagram blir litt kjedelig når jeg ikke finner like mye inspo i den som på bloggen din. Du er den eneste jeg leser bloggen til, så! ❤

    3. Herregud du ligner så på Kim! Trodde Pierre kyssa Kim kardashian på kysse bildet av dere og på det bilde me hu vennina di også, kunne lurt meg i allefall!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg