DRAMAET ALLE VIL HA

Er det en sak jeg har lagt merke til i denne bransjen, så må det være det faktumet at lesere elsker drama. Så fort det skjer noe dramatisk i ens liv, går lesertallet opp. Så fort dramaet har lagt seg, går tallene ned. Det er enkelt og greit slik det fungerer i bloggverden. Selv har jeg merket det veldig godt, spesielt med tanke på at jeg har delt mye her på bloggen. Jeg har delt med meg om inngrepene som har skapt hysteri og overskrifter, jeg har vært innblandet i bloggdrama (selv om jeg i det ene tilfellet ikke skrev et ord på bloggen selv, steg likevel tallene) og jeg har skrevet om oppturer og nedturer vi møter på i forholdet. 

Det er merkelig det der, hvor nysgjerrige folk blir. Jeg kan jo egentlig ikke si noe selv, for jeg er som alle andre – jeg blir også nysgjerrig. Har man en blogg som oser av provosering, meninger og drama, så er det automatisk mange fler som klikker seg inn for å lese. Hva er det neste? Hva skjer nå? Hva har hun skrevet? Det er jo mye mer “spennende” å lese om, enn en blogg som kun består av innlegg etter innlegg som handler om trening og hvilken smoothie som er best. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selv har jeg valgt helt frivillig å ha en veldig personlig blogg, hvor jeg velger å dele det meste med dere lesere. Samtidig er det noen saker jeg ikke ønsker å dele med omverdenen, og det har jeg kanskje lært meg litt med tiden også. Før var jeg veldig kjapp med å rase på tastaturet og publisere uten å engang tenke over hva det er jeg faktisk har skrevet. Jeg var veldig impulsiv. Jeg vil ikke nødvendigvis si at jeg ikke er det lengre, men jeg er det nok i mye mindre grad enn hva jeg var før. Jeg deler fortsatt mye av det som skjer i livet mitt, men jeg har fått den der sperren som ikke eksisterte overhodet hos meg tidligere. Det føles litt godt for min egen del, men samtidig vet jeg at mange av dere synes det er kjedelig. Som for eksempel nå som det har kommet videoer ut angående dette med inngrep osv nok en gang. Dere venter i spenning på at jeg skal eksplodere og skrike tilbake. Men vet dere? Jeg orker ikke å gjenta meg selv tusen ganger. Alt har liksom allerede blitt sagt, ikke sant? Hvorfor skal jeg da lage en video for å si akkurat det samme, enda en gang? 

Personlig leser jeg kun blogger som er lignende min egen. Jeg liker å lese blogger som er personlige, der hvor bloggeren byr på privatlivet og ting som egentlig ikke “egner seg på blogg”. Svenske Kissie er den bloggeren jeg liker best! Hun er rett på sak, ærlig, brutal og provoserende. Akkurat slik jeg liker det!

18 kommentarer
    1. Hei=) kan du være med på “ærlige norge”? Hadde vært sykt gøy. Også føler vi…
      Kanskje at du snart bør foreta deg noe i media eller lignende for å opprettholde oss lesere? vi venter på svaret om operasjonen og du bekrefter nå i eget innlegg at det får vi ikke vite, er du ikke da redd for at vi føler vi ikke har grunn til å gå inn på denne bloggen da? den har jo vært lite utviklende. Prøver bare å gi konstruktiv kritikk ikke å være slem ☆♡☆♡☆♡

    2. MCrew: Det har jeg vært med på 🙂 Og nei, jeg føler absolutt ikke at jeg er nødt for å gi et svar på det for å opprettholde leserne. Isåfall er ikke denne bloggen noe hensikt for deg å klikke deg inn på, dersom det er det eneste som du finner interessant her inne 🙂 Klem!

    3. Googlet deg for å finne ut hvordan du originalt så ut før all plastikken, og må bare si at jeg kjente deg ikke igjen en plass. Kunne ikke se at den originale deg var den samme som den du ser ut som idag.

    4. Du har kanskje ikke så mange viktige ting å skrive om men du sikker er ikke dum. Du kan venter til du dropper ned i listen og så skrive om ditt siste inngrep og så går lesertallene opp igjen. Ikke verst.Smart:))

    5. Hvorfor må alle være provoserende? Kanskje bloggere liker å fortelle om trening og smoothie, forstår ikke hva som er galt med det?

    6. Folk er virkelig grusomme. Jeg blir trist å sjokkert når jeg leser kommentarfeltet. Jeg hadde aldri klart å sitte her å kommentere stygge ting eller mase om operasjonene. Folk har det ikke bra med seg selv kan du merke og jeg tror folk kjeder seg. Jeg klarer ikke å sette meg i hvordan folk tenker. Synes det er en skremmende verden. Og at hvorfor skulle man ikke få lov til det man vil. Hvorfor folk gidder å bruke tid å krefter på noe sånt?. Nei jeg ligger i sjokk om natten om jeg leser kommentarfeltet , jeg blir direkte trost og kvalm. Men det er vel ingenting man kan gjøre. Stå på du. Herregud folk som skriver dritt eller bare bruker krefter på å bry seg om andre ting andre folk driver med må bare ha et skipt liv. Jeg ville aldri ha brydd meg virkelig, vi må stå sammen vi som er normale i hodet :-p er ikke mange av oss igjen! Bare hold hodet høyt å gi faen. Det er det mest kjipestede vet om. de “andre” som jeg kaller de, de forferdelige andre :-p de hater at man ikke bryr seg om kommentarene deres. Håper du bare virkelig aldri gråte for noen teite kommentarer igjen. Jeg ville heller bare tenkt at om du noen gang skulle få deg til å gjøre noe slikt har du hatt det mye værre invenndig. Gjør hva du vil livet er for kort til å grine <3 eneste folk gjør, og jeg tror på noe som hete karma!!:-)

    7. isabell he jo sakt så utrulig mange gånge nå at ho “fåreløbi” ikje ska sei kå d sista ingrebe va. det hjelpe så langt i ifrå å kåmma me kommentar på kommentar angående detta.
      å edå utruli lei av å klikka inn på kommentar felte å sjå så jævli mange stygge kommentara. åm dåkke ikje he någe fint å sei kan dåkke la ver i å kommentera . nåen folk vokse vist aldri opp

    8. Jeg elsker også personlige blogger! Derfor jeg er så fan av din 🙂 Men samtidig er jeg en treningsjunkie, så liker veldig godt trening og matinspirerte bloggere også!

    9. Men du, bloggen din går jo litt sånn som du sier selv du misliker. Men istedenfor trening og hvilken smoothie som er best, har du mye om det samme.. Pierre, shoppestoppen din, innlegg som du har skrevet det samme om hundre ganger! Men, du har jo likevel gjort noe bra. Men jeg leste gamle innlegg av deg, og du hadde mye mer å gi før bloggen din ble kjent! Det er jo min mening 🙂 Og en annen ting, når du drar på ferie f.eks, er det mye gøyere å få en update om hva dere har gjort, steder vi må oppleve, restauranter osv.. Ikke “I dag har jeg og pierre lagt i solen hele dagen, nå skal vi på shopping, hadet” 😂
      Men joda, du virker som en super jente! Og skjønner min kommentar viker frekk, men det er ikke meningen 😀

    10. Jeg leser kun denne bloggen – og synes den er veldig bra – er det ikke innsyn i livet til kjente folk de fleste av oss synes er spennende da :-/
      Når bloggen er så personlig som dette så føles det jo ut som om vi kjenner deg – regner med at det er flere enn meg som er enig i det.

    11. Ærlig og brutal? Du er jo ikke i nærheten, du skriver bare svada for å ha noe å publisere…. har du ingenting som engasjere deg? Noe som du brenner for? Noen sterke meninger? Det er jo nesten bare reklame og helt overfladiske ting du skriver om! Du er jo helt gjennomsiktig!

    12. Du skriver i dette innlegget at “Men vet dere? Jeg orker ikke å gjenta meg selv tusen ganger.” Da lurer jeg på hvorfor du har postet et senere innlegg om at du skal poste en video? Du sier noe i det ene øyeblikket, også gjør du noe annet. Det mest voksne av deg hadde vært dersom du lot dette ligge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg