40% RABATT HOS NELLY!

affiliateslenker

Ikke nok med at det er helg – Nelly kjører på med opptil 40% rabatt på utvalgte kjoler! Jeg har mistet tellingen over hvor mange kjoler jeg har i garderoben min, men likevel klikker jeg til stadighet nye hjem. Jeg tror at kjoler er det plagget jeg kjøper oftest, faktisk. Det passer liksom til alt! I tillegg er det komfortabelt også, spesielt om man kler seg i en typisk genserkjole. Det føles jo ut som om at jeg har stjålet Pierres hoodie haha – SÅ comfy er det!

· Sjekk ut hele utvalget HER ·

____

1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE

1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE

4 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Kan huske at du et par ganger har nevnt både kjøtt- og forbrukskutt her på bloggen. Hva skjedde med det? Greide du ikke, eller føler du ikke at du vet nok om de tingene? Om du trenger info, vet jeg om en kjempebra miljøblogg som du kan lære mye av. Enkelt forklart slik at alle kan forstå. Grunnen til at jeg spør, er fordi det virker som du vet litt om og interesserer deg for temaet, og du har jo en fantastisk mulighet og plattform til å spre budskapet. 🙂 Miljø er kjempeviktig, og det er viktig at flest mulig har adekvat kunnskap og info, og forhåpentligvis handler “riktig” deretter. Klem 🙂

    2. Synes det er utrolig dumt at du skriver at du ikke har telling på hvor mange kjoler du kjøper, men likevel kjøper flere 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg