JEG KOMMER IKKE TIL Å HOLDE TILBAKE LENGER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette var en sen oppdatering fra meg, dere. Beklager det! Jeg har hatt en ganske tøff start på denne lørdagen, og har derfor naturligvis ikke akkurat prioritert jobb i første rekke. Jeg er utrolig nervøs her jeg sitter, for i skrivende stund driver jeg å laster opp videoen jeg pratet om i går. Videoen om operasjoner, Kristin og hele det opplegget. Jeg tror at så og si alle som kommer til å se den, vil bli overrasket. Jeg har lenge sittet inne med disse følelsene, men jeg har ikke åpnet meg opp om det i frykt for å virke svak. Jeg vet ikke, alt er forsatt veldig uklart for meg. Det er ikke bare-bare å være meg for tiden, og det tror jeg dere merker på bloggen også. Derfor valgte jeg å spille inn videoen, for jeg ønsker å være ærlig med dere. Jeg ønsker at dere skal få vite. Jeg ønsker å si akkurat det jeg har på hjertet. Jeg vil ikke holde tilbake lenger.

 

27 kommentarer
    1. Shit happens! Og ja, det sårer. Men du har en kjæreste som bryr seg mest om deg, og du er en person som er stabil økonomisk. Ja, ting treffer hardt, og man blir usikker men husk du har det bedre enn mange, og alt leges med tiden <3 vær klar over dine svakheter og snakk ut med kjæresten. Folk snakker bullshit hele tiden, og gi deg all skylda for noe, er dems skrik om klikk og lesere. Du er ærlig med sine lesere, og du er på topplista for en grunn, hadde du vært så jævlig hadde du hatt 0lesere, og ingen hadde elsket deg. Jeg skriver dette, fordi jeg følt med på deg siden dag 1 og du har vært så ærlig og orginal. Greid deg bra på bloggfronten uten å skrive negativt om andre bloggere og mennesker generelt. Det er en seier i seg selv, og selv om det kommer perioder hvor man nesten vil dø, husk du er deg selv og mer real enn mange mennesker på bloggfronten og generelt. Jeg er 17 og må si at jeg er en person, som kan bli "påvirket" av dine ingrep liksom. Men nei,INGEN av dine innlegg har gitt meg lyst til å operere meg. Dine inngrepsinnlegg er faktisk med på å vise at du er en ærlig blogger selv om du har vansker med å snakke om dine inngrep. Jeg mener helu! Du skriver om dine endringer og vansker med deg selv på et sted hvor ALLE kan se, det er å være tøff, ærlig, real og et fantastisk menneske. Du er flink isabel, ikke la noen fortelle deg noe annet.

    2. Elva skjedde på lørdagen som gjør at du har det tøff? Noe med familien eller er det videoen du har lagd som du gruer deg til å dele? Uansett må du vite at fler tenker det samme som deg da det kommer til opperasjon! Heier på deg! Klem

    3. Heier også på deg! Et selv uoperert, men det et fordi jeg er student. Jeg er 22 år og har siden jeg var 13-14 år hatt lyst på silikon – ikke på grunn av noen andre enn meg selv. Hvorfor skal enkelte mennesker, som bloggere, drite i å vise kropp fordi den er operert? Det er da ingen sin skyld at det å operere har blitt “normalisert”, det er bare mindre tabu og fler folk som gjør det fordi det finnes flere folk i verden i dag enn for 5-10 år siden. Blir ganske irritert på Kristin, jeg. Kropp er kropp, naturlig eller ikke. Kan like greit få “dårlig selvtillit” om noen med naturlig store pupper viser seg fram.

    4. Du er et godt forbilde uansett om du har operert deg eller ikke! Og ingenting kan endre på det. Gjør det du føler, og stå på videre!

    5. Vi lever bare en gang, så hvorfor ikke gjøre det vi har lyst til så lenge vi ikke skader noen andre? Jeg har selv operert puppene i en alder av 20 etter en stund med sparing. Selvtilliten er ikke på 100% forde men det var ikke derfor jeg gjorde det. Jeg hadde ikke pupper og kunne ikke se på meg selv uten klær uten å bli lei meg. Vi har alle forskjellige grunner til at vi ikke føler oss vel hele tiden! Derfor syntes jeg vi skal slutte å dømme hverandre. Selv om jeg opererte for å føle meg som en kvinne betyr ikke det at jeg mener andre jenter med samme størrelse ikke burde føle seg som kvinner. Alt handler om hva man selv ønsker med sin egen kropp! Kan vi ikke heller lære barna våre sunne verdier og forklare at det finnes mennesker der ute som av ulike grunner velger å forbedre noe ved seg selv og at det ikke betyr at de må gjøre det samme dersom de ikke føler seg 100% fornøyd.De eneste gangene jeg har vært imot plastikkirurgi er når mennesker juger om at det er naturlig (skylde på mensen) fordi det er jo det som er med på å skape et kroppspress? Unge mennesker prøver å oppnå noe som ikke kan oppnås uten kirurgiske inngrep eller injeksjoner!.
      Derfor syntes jeg at det er helt fantastisk at Isabel er så sterk at hun er villig til å dele operasjonene med leserne sine! Hun er ikke noe dårlig forbilde fordi hun har fått utført ulike operasjoner. Hun er er bra forbilde fordi hun er ærlig og juger ikke til leserne sine om at hun f.eks tegner leppene større, skylder på mensen eller bruker Victoria secrets super bh.

    6. Er dette clickbait og lureri eller skal du faktisk fortelle hva du opererte den siste operasjonen din?

    7. Hva med bloggere som har store deler av kroppen dekket av tatoveringer som de stadig viser frem? De kan vel påvirke ungdom vel så mye som de som har operert seg? Det er jo en del lettere å ta en tatovering enn en operasjon, og den må man jo også leve med resten av livet.

    8. Dette kommer til å gå helt fint! Vit at du har mange lesere, Pierre, familie og venner som backer deg! Jeg er iallefall veldig spent på videoen, og uansett hva du måtte komme med i den, så støtter iallefall jeg deg. Jeg kjenner deg ikke, men ut ifra det jeg har lest på bloggen din, sett i videoene osv, så virker du som en flott person med mye på hjertet, og som ikke lar seg underkue av hva andre synes. Ellers håper jeg du har det bra, og bare kjør på og gjør det du føler er rett! <3 Klem!

    9. Du bør ikke holde tilbake heller og hvorfor skal du? Bloggen er levebrødet ditt, om noen prøver å ta fra deg jobben din, må du sette dem på plass. Kristin kommer ikke til å gi seg før hun ser at du begynner å dale nedover. Jeg husker ikke om det var Kristin eller en annen blogger, men en av de hadde også en gang skrevet ett innlegg om hvordan leserne dine ikke skulle trykke på annonse-lenker fra din profil, fordi du tjente på det. Altså! Folk gjør alt i sin makt for å sabotere for deg. Leserne dine er alt du har, hvis de tar fra deg leserne dine, så har su ingenting igjen. Så du må slå tilbake nå!

    10. Gleder meg til eeeenda mer clickbait og en video hvor du sitter å syntes synd på deg selv fordi du “angrer” på operasjonene dine. Jeg er langt ifra enig med Kristin, men når det kommer til deg så har du faktisk operert deg så mye at hvis man setter bilder av deg fra før og etter operasjonene så ser det ut som to helt forskjellige personer, og det er da det med at du liksom er et godt forbilde begynner å forsvinne litt.

    11. 3 og en halv time på opplasting? Hvor blir det av videoen? Gleder meg til å høre hva du har å si rundt dette:)

    12. Støtter deg Isabel, du har retten til og bestemme over deg selv og din kropp, og du er heller ikke ansvarlig for andre mennesker som ser opp til deg, valget er opp til hver enkelt. Syns du får vell mye dritt for valgene du har tatt.
      Du kunne selvfølgelig ha droppet og fortalt om operasjonene dine, de på kroppen iaf, men respekterer deg mye for at du gjør det, bedre enn og gi unge mennesker et falskt bilde på noe som liksom er “naturlig” når det ikke er det, som Sophie Elise gjør når hun lyver om rumpeoperasjonen sin,
      mistet all respekt for jenta der, og nå sitter hun og sier at hun angrer for operasjonene sine osv, lett og si det når man er ferdig operert for å late som man er et “godt forbilde”, latterlig hele jenta, og sykt skuffende at hun lyver om noe så åpenbart.

    13. Hvorfor har du løyet om fettsuging av lår tidligere når lesere har kommentert at de er mindre ? Jeg så videoen du la ut. Den var sterk men vet ikke hvor troverdig den kan tas. Du lyver om hver eneste ting :(. Veldig trist . Skjønner du har det fælt med deg selv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg