UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Heldigvis har jeg publisert videoen, og forhåpentligvis fått alle kritikere og folk som har hatt en greie for å latterliggjør meg til å tenke seg om en ekstra gang. Irritasjonsmomentet denne uken er nok at det har blitt skrevet enda flere innlegg, og i dette tilfellet hadde bloggeren til og med “TIL ISABEL RAAD” som overskrift. Ikke døm mennesker for fort, dere. Det er ikke alltid man vet hele storyen, det er noe vi bloggere definitivt bør vite. 

UKENS HØYDEPUNKT

Alle snapchats, mailer, kommentarer og meldinger jeg har fått de seneste døgnene. DERE ER SÅ FINE! Jeg aner ikke hvor mange tårer jeg har felt, av ren glede. Jeg mener, jeg fikk nesten 200 kommentarer med fine og støttende ord. Dere rører meg mer enn dere tror, og det betyr noe enormt for meg. Det håper jeg at dere vet. Kjærlighet!

UKENS NELLY-FAVORITTER


1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE
 

AKKURAT NÅ

Percy driver å maser om min oppmerksomhet, så jeg prøver å gjøre meg ferdig med dette innlegget så fort som mulig.. Han har både vært på tur, fått godis OG har skålene fulle av både vann og mat. Han er vel bare litt oppmerksomhetssyk, I guess.. Jeg har en litt hektisk, men gøy dag fremfor meg. Jeg skal blant annet hente en pakke på postkontoret som jeg har lengtet sånn etter, og shoote! Det er på tide at antrekkspostene kommer litt hyppigere ut her på bloggen!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kåpe her / bukser her / heels her / veske Chanel / faux fur her / body utsolgt

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HERE / Adidas tights HERE / sneakers HERE / lignende caps HERE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Knit HERE / jeans HERE / veske HERE / heels HERE / solbriller HERE

UKENS NEDTUR

Jeg har hatt en noe demotivert uke, både når det kommer til jobb og til livet generelt. Dette jeg går gjennom nå tar på energien og ikke minst psyken, og det at jeg ikke har turt å fortelle dere og vise dere denne siden ved meg, har vel gjort det hele enda vanskeligere. For jeg har følt at jeg ikke har vært helt ærlig med dere, og det er seriøst det verste jeg vet. Dere er støttespillerne mine. Bestevennene mine. Dere er de jeg deler alt med, så det var veldig vanskelig å ikke åpne meg om dette på så lang tid. Det har jo pågått helt siden november, så det er jo en stund.. Alle rundt meg har visst om det lenge, og sett meg knekke sammen. Det føles ihvertfall bra å endelig dele det med dere, og ikke minst at dere har en så vanvittig fin forståelse. Dere er best!

UKENS OPPTUR

At jeg endelig tok til motet å publiserte videoen, selvsagt! Hva ellers? Hehe. Jeg er så stolt over meg selv, at jeg føler meg teit. Heh! 

UKENS VIDEO

MluMvtp__tc
 
MZbUbf4DtKM

 

UKENS CRAVING

Mango! Før spiste jeg det typ hver eneste dag, men det har jeg visstnok sluttet med. Hvorfor? Det skjønner jeg meg ikke på, for det er jo så vanvittig forfriskende og godt! Spesielt å tygge rundt stenen, jeg lover.. Det er det beste ved hele mangoen, haha. Try it!

UKENS TANKE

Jeg må få renset garderoben min igjen. Det er overfylt, og jeg bruker ikke engang halvparten av alle plaggene som tar over halve leiligheten. Det er på tide med et nytt klessalg, guys! 😀

UKENS MEST LESTE INNLEGG

EN JÆVLA BITCH

DRAMAET ALLE VIL HA​

VIDEOBLOGG: NÅ ER DET MIN TUR!

29 kommentarer
    1. Kjære Isabel! Håper du får en fantastisk uke nå som veier opp for alt dritt som har vært:) Husk at de som kommenterer dritt til deg, er akkurat de samme menneskene som kommenterer dritt til alle andre bloggere og spyr ut i kommentarfelt på Facebook og vg osv med dritt om alt og ingenting. Det sitter ikke hyggelige normale fine folk og skriver dritt til deg eller noen, de som holder på sånn snur seg med vinden og er trigget av kjipe ting i sitt eget liv og ikke av deg. Fortsett å være den solen du er, og ta til deg alt godt og rist av deg alt annet. Skjønner veldig godt at det er sårende og vanskelig å overse når ting går på utseende, det er et av alle jenters mest sårbare punkt, men du er virkelig fin <3

    2. Elsker disse innleggene, og elsker at når man trykker på linkene til klær osv, blir det åpnet i en ny fane!! Er så travelt når bloggere legger ut linker til ting og man går ut av bloggen og inn på det!!! Takk for at du ikke gjør det hahaha❤

    3. Utrolig fint bilde av deg der hvor du sitter med opprevne jeans og sort genser. Uttrykket i ansiktet ditt ser så naturlig ut, akkurat som om noen sa navnet ditt og tok bilde i sekundet du så opp mot dem. Der har du et bilde med header potensiale!

    4. Fine deg😍 Hvor er den grå genseren du har på deg på snap i dag fra?😁 Den må jeg ha😱😅(den med vide armer)

    5. Jeg kommenterer så og si aldri blogger, men føler så sykt for å gjøre det nå. Du virker som en herlig person, og jeg syns det er så latterlig at folk tar seg den friheten til å bruke ditt navn og slenge dritt om dine operasjoner. Jeg kjenner jeg blir så kvalm at jeg i noen tilfeller har gått rett inn på Kristin sin blogg og lagt igjen kommentarer som jeg nesten skjemmes av når jeg tenker på det nå fordi jeg har blitt så sint. Håper virkelig du kommer til å klare å tre ut, og ta del i resten av blogg Norge, fordi jeg tror det er mange som hadde fått en klump i magen av å se at du på lik linje med alle andre er et menneske du også, med følelser. Jeg ville heller bedt barna mine stirre på Kylie Jenner, eller deg enn å gå inn på bloggen til disse menneskene som henger ut folk på den måten. Det er vel bedre å fronte en fin rumpe enn å fronte at mobbing er ok. YOU GO GIRL!

    6. Har skrevet melding til deg på Facebook, ser så sykt opp til deg, håper du leser det og blir i bedre humør💕 Håper du får en fin uke, og at kritikerne stopper en gang for alle!!!

    7. Bra at du ikke gir den bloggeren oppmerksomhet. Hun gjør alt nå for at du skal “gi henne et svar ” når hun faktisk bare er en nobody som vil ha oppmerksomhet rundt bloggen sin via å hetse DEG

    8. Vet ikke om du har lest kommentarene på “Til Isabel Raad”-innlegget, men så og si alle kommentarene støtter og forsvarer deg, og kaller det personangrep og mobbing. Det innlegget er jo bare useriøst og et forsøk på å få flere klikk ved å bruke ditt navn, og ikke noe du burde ta til deg 🙂

    9. ¨Til Isabel Raad¨ er det flaueste innlegget jeg har lest på blogg.no. Ikke personangrep? Personangrepet startet med overskriften! Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kunne sende denne teksten til deg på melding istedenfor bloggen sin. Desperat forsøk på å skaffe seg lesere.

    10. Du og Pierre er goals!!! Digger hvordan dere er mot hverandre! Du virker som et fantastisk menneske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg