GOOD BYE, OSLO!

affiliateslenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· another week, another trip ·

I går kveld booket jeg flybillettene, i morgen tidlig reiser jeg nemlig på en dagstur til Kristiansand. Jeg skal på et møte, tilbringe litt kvalitetstid med venner, for å så sette meg på flyet hjem igjen i morgen ettermiddag. Det blir en travel og lang dag, men slik er det jo bare av og til. Det er tross alt jobb! 😉  Planen var egentlig å tilbringe et par dager på sørlandet, men jeg er mer sugen på å være hjemme for å være ærlig. Jeg har kommet i gode rutiner og vil aller helst opprettholde dem. Føler jeg flyr litt over alt hele tiden, at jeg på en måte aldri får landet skikkelig før det bærer av gårde igjen. Derfor blir det bare en dagstur denne gangen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her

Hvordan går det med dere? Jeg håper dere har det superduper fint! Jeg vet at jeg allerede har sagt dette, men jeg må bare si det igjen. Tusen millioner takk for alle fine kommentarer og støtte de siste dagene, dere er helt fantastiske! For å vise min takknemlighet har jeg og kontoen “Browgame” en giveaway på Instagram akkurat nå. Gå inn på profilen min “IsabelSraad” å delta, da vel! Premiene er helt fantastiske! Jeg blir ikke bare nødt å kjøpe premien til vinneren, men også til meg selv. Haha! Lykke til, alle sammen. <3

25 kommentarer
    1. Så gøy! Akkurat denne uken er det spis for 100 i Kristiansand! Det vil si at mange av byens spisesteder har en rett til 100 kroner! Veldig spennende og veldig mye godt! Bare et lite tips <3

    2. Så gøy! Bor i Kristiansand selv 🙂 akkurat nå er det full snøstorm her, men ellers ganske mild og flott vinter! Haha litt uheldig med tiden du må være her da, selvom det bare er dagstur 🙂

    3. Du er fin! 🙂 Jeg tok brystforstørrelse for 1 år siden, og selvom jeg er mer fornøyd nå enn jeg var før operasjonen, kjenner jeg mer på kroppspresset etterpå. Jeg har aldri kjent et kroppspress tidligere, men idet jeg tok silikon, begynte jeg plutselig ubevisst å sammenligne meg selv med alle de andre jeg vet at har silikon. Og i forhold til de virket mine nye pupper ekstra små. Hadde de vært slik naturlig hadde jeg ikke klaget, og jeg hadde heller ikke operert meg, men med en gang de er operert begynner man sammenligningen. Plutselig skal jeg sammenligne meg med en ny kategori, ikke de jentene som har naturlig små pupper, men de jentene som er operert. Fordi uansett hvor mye man legger inn koster det det samme, og man må gjennom nøyaktig samme prosess, så kanskje man ikke bli fornøyd og kanskje man alltid vil endre det enda litt til, fordi man har sett noen med enda finere resultat. Derfor er jeg enig med at man kan bli trist av operasjoner selvom man er fornøyd med resultatet.
      Og når det gjelder bloggers påvirkning, så føler jeg at det går begge veier. Det er ikke bare bloggere som påvirker leserne, men også leserne som påvirker bloggerne med kommentarer og feedback på godt og vondt. Ofte henger de stygge kommentarene igjen og det tar på en blogger som skal levere både fine bilder og tekst hver eneste dag. Vi mennesker vil alltid påvirke hverandre, uavhengig om det er formidlet på en blogg. Sånn er det bare.
      Ønsker deg en fin kveld:)

    4. Det AS du jobbe med er det noe med bloggen eller youtube kanalen deres å gjøre ??
      Er det reklame penger?

    5. For et kålhode anonym her… blir flau på dine vegne som ikke forstår dette; hennes AS er bloggen din dott! Gå å spre galle ett annet sted din dritt! Makan hva du skal tåle Isabel, sjalu og smålige mennesker har generelt ikke så høy iq^^,

    6. Tips til de som lurer på hva jobben hennes er og inntekt osv, gå å les i arkivet. Skjønner godt at dere ikke får svar, hvem gidder å gjenta seg en million ganger??

    7. Jeg vil bare begynne med å si takk for ar du svarte på den forgje kommentaren min, det betydde såååå sinnsykt mye!!!
      Du er helt fantastisk
      Du fortjener drøssevis av flere lesere siden du skriver så sinnsykt bra! Du er mitt aller største forbilde. Og du og Pierre er så sinnsykt søte sammen. PERFECT MATCH!😍
      Det folk sier om deg negativt er bare bullshit👎
      Du fortjener alt det gode og ingenting av det negative.
      Folk som slenger dritt om deg er bare sjalu for din indre og ytre skjønnhet!
      Du er kjempe pen og jeg vil bli akkurat som deg!!
      Elsker deg av hele mitt hjerte ( det mener jeg faktisk!)
      Stå på videre
      Hvis du hadde svart på dette hadde jeg svimt av😅
      Klem din aller største fan❤❤

    8. Anonym: Du skjønne at hu ikke gidde å svare på inntekt spm??? Ikke alle stalke innpå her og får med seg alt som du gjøre

    9. Føler jobben din er å lage drama da det gir mye klikk og du tjener penger på det. Blid du ikke sliten av det? Kanskje begynne å skrive om noe mer meningsfullt ?

    10. Anonym 23.30; For det første skriver du dårlig norsk, for det andre så har faktisk Isabel svart på spm om inntekt i blogg innlegg tidligere. Jeg vet det fordi jeg leser bloggen hennes fast og liker Isabel. Hele konseptet med en blogg det nemlig. Den lille hjernen din klarer ikke forstå det sikkert når du ikke klarer skrive ordentlig norsk engang…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg