NÅR ALT RASER SAMMEN

Jeg er kjapt innom for å gi livstegn, samt for å gi beskjed om at jeg ikke blir å oppdatere noe i dag. Jeg har en tøff og vanskelig dag, hvor jeg ikke har lyst til å gjøre annet enn å grave meg ned, helt alene. Jeg forstår ikke hvordan et menneske skal kunne takle så mye motgang på en og samme gang. Jeg vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg håper at ting snart lysner opp. Jeg takler ikke mer nå.

Vi skrives senere, dere. Tenkte bare å gi beskjed, da det at jeg ikke blogger i løpet av en dag aldri skjer. Ta vare på hverandre. <3

35 kommentarer
    1. Hei! 🙂 jeg elsker bloggen din og du er en veldig pen person! Men noe jeg synest er litt dumt av deg er du skriver ting på bloggen du ikke vil fortelle om. Jeg respektere du ikke vil si diverse ting men liksom… det er ikke vits å dele hvor forferdelig du har det, når du ikke vil fortelle hva? Det er liksom bare veldig oppmerksomt.. uansett hva som er galt håper jeg det order seg, og jeg mente ikke dette vondt, for du er veldig flink og blogge og elsker å lese den! 🙂

    2. Jeg ikke blir å oppdatere i dag.
      God nårsk
      Fint du gir beskjed.
      Men du som akkurat sa at dagen blir hva vi gjør det til OG at du skulle begynne å dele slike dager med oss. Hmm. Bare du ikke mister vår tillit

    3. Ikke blir å oppdatere idag. Veldig common å skrive faktisk. Spesielt om du er nordlending. Så shut it please. Trenger ikke være best i rettskrivning for å gjør det bra.

    4. åå, bare ta den tiden du trenger!! alle har noen dårlige dager, jeg skjønner deg godt<3 du er best, stå på! loveyou fave bloggern<3<3

    5. Det er i møte med regnskapsfører man får vite hvordan businessen går. Enten blir det pluss eller minus. Forbruk må avpasses etter inntekt. Her ligger vel problemet, men man lærer så lenge man lever. Du er enda ung og 2017 kan jo bli veldig bra

    6. Det er vel noe akutt som har skjedd, anonym kl. 19:04. Isabel blogger jo hver dag til vanlig, så av respekt for sine lesere forteller hun at det ikke går idag fordi hun har det vondt. Det er jo en forklaring til oss, ikke sant? Slik at vi skal slippe å vente på et innlegg som ikke kommer? Skulle hun bare ha skrevet: “Det blir ingen oppdatering idag”? Bedre å gi leserne forståelsen av at det ER en årsak til det, selv om vi ikke behøver å vite akkurat hva det gjelder.

    7. Hun, som alle andre bloggere er bare mennesker, slik som meg og deg. Bare fordi de er offentlige personer betyr ikke at de skal tåle så jævlig mye mer dritt enn oss andre. Er så lei av at folk hele tiden skal være så stygge i kommentarfeltet, bare fordi de kan skjule seg bak en skjerm. Stå på videre vakre Isabell, ikke la noe knekke deg. Håpe du får en bedre dag imorgen. Klem

    8. Håper det går bra med deg<3 og håper du får hjelp om du trenger det. Skulle bare MANGLE at man har behov for det i din situasjon! Du er nydelig, stor klem<3

    9. Å bli sur for at hun ikke skriver et utdypende innlegg om akkurat hva hun føler er jo litt rart. Hun har allerede fortalt at hun sliter psykisk, og dette innlegget forteller jo at det er grunnen. Hun har det vanskelig idag. Hvor mye forklaring trenger du?

    10. Jaja jeg krever ingen svar på hva som er galt. Men er ikke vits si ho har det fælt når ho ikke vil si hvorfor.

    11. God bedring Bella <3 Hadde jeg vært sjefen din å du ringte inn så hadde eg bare sagt, back to bed, chill and relax gla du endeling passer på deg selv. Du er bare ett menneske du også <3 Håper du tillater deg å komme til hektene før noe annet. Og takk for at er så service mindded ovenfor oss lesere, du er norges beste blogger. Lots of love, peace, love and harmony <3

    12. Til Anonym kl. 20:50: Og hvis hun ikke hadde skrevet et innlegg i det hele tatt, så hadde du garantert vært en av dem som klager fordi hun ikke publiserte noe/forklarte hva som er galt. Hvordan kan hun gjøre rett når folk føler seg så jævla entitled?

    13. Herregud, så stygge i kjeften enkelte er…
      Ta den tiden du trenger, Isabel! Du skylder ingen noen forklaring, ditt privatliv har ikke offentligheten noe som helst krav på å vite noe om. Håper en lysere dag kommer til deg snart <3

    14. pleier ikke å kommentere, men kjenner jeg blir ganske sint på visse personer som ikke vet hvordan man skal oppføre seg mot andre. er faen ikke rart det er krig i verden slik som folk tråkker på og rakker ned på alle andre. får skikkelig vondt av deg. du er da ikke mindre verdt bare fordi du har operert deg (føler alle bruker det mot deg). du er da et menneske du også, slik som alle andre. har du det vondt, så har du det vondt! er det ikke da man trenger å høre fine ting? at det ordner seg til slutt? men neida.. alltid noen som slenger noe stygt til deg uansett hva du gjør. hadde det vært meg så hadde jeg nok nådd bunnen for lengst… synes du er sterk jeg.
      så mitt spørsmål til alle dere som kommenterer stygt hver jævla dag er: hva feiler det dere? ser dere en person la oss si på gata, helt alene, som gråter og er kjempe lei seg. går dere virkelig bort å slenger DRITT til personen da? som dere PERSONLIG ikke kjenner? nei, enten spør du hva som er galt eller går forbi fordi dere ikke kjenner personen. Det samme gjelder vel her? du slenger ikke dritt til en person som har det vondt, gjør seg sårbar og sier fint at hun ikke kan blogge i dag fordi hun ikke har det bra! enten kommenterer du noe fint eller så kan du la være å kommentere noe i det hele tatt.

    15. Angående mageknipen så kan det faktisk bare være luft ass, legg deg på sia og prøv å fise, særr det kan funke ass! :’)

    16. Like greit at det ikke ble noen flere innlegg. Du har uansett lite meningsfullt å komme med. Du er dramaqueen;)

    17. Det har me at du e en svak pærson og det e ikje bra i det heile tatt.. prøv og bygg dæ opp me alt det stygge du får, det hjælpe på under 7 daga 🙂
      God bedring <3

    18. Fytti faen så frekke folk er,mend du ser fort hvem som er frekk, det er de som hele livet har hatt det dritt selv så som derdor prøver p sette andre nes i dritten! Gi dere hun er et menneske hun også da vell, laget av kjøtt og blid som alle andre, stå på bella drit i folk som er dritt selv!

    19. Håper dagen blir bedre i dag! Skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal prøve å få deg lenger ned når du sier at du ikke har det bra. skjønner ikke igrunn hvorfor folk i det hele tatt skal gidde å si stygge ting til deg, du har da aldri gjort noe galt. Enkelte folk burde begynne å tenke før de legger igjen kommentarer, ord er sårende trossalt..<3

    20. Det at du skriver slike innlegg kan være positivt for at man skal grunngi hvorfor man ikke velger å blogge, men syns det er ufattelig irriterende når bloggere gjentatte ganger skriver A men ikke B. Det er klart vi blir nyskjerrige- det er jo derfor vi leser blogg.

    21. Blogging er et ufattelig utakknemlig yrke. Forstår egentlig lønna di, er ingen som fortjener så mye hets som det du får. Stakkars jente…

    22. K.: Hvorfor kommentere slik? La være å lese bloggen hennes og finn på noe annet å gjøre når du ikke kan komme med noe annet enn kvalme oppgulp.
      Anonym 20.50: Hun kommer jo med en forklaring på hvorfor det ikke blir flere innlegg i dag. Mer detaljert årsak får du sikkert seinere. Det er jo ikke sikkert hun orker å formidle det akkurat nå. Vis litt mer respekt og omtanke for folk!
      Utrolig hva noen av dere får dere til å skrive her. Hva gikk galt i oppdragelsen av dere? Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg!
      Stå på Isabel. God bedring til deg! Alt ordner seg for snille jenter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg