UKENS SPØRSMÅL

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

   UKENS SPØRSMÅL 🌸 LETS DO THIS   

.    .    .

Bor ikke du sammen med Pierre?

Jo, det gjør jeg. Det har kommet en del slike spørsmål forrige uke, og jeg kan ikke forstå hvorfor? Haha. Merkelig.

Tror du at årets sesong av Paradise Hotel blir like bra som fjorårets?

To be honest synes jeg at fjorårets sesong sugte. Jeg synes at det var en merkelig miks av deltakere som ikke gjorde bra TV, foruten om Carl Aksel som virkelig leverte underholdning haha. Jeg husker så vidt hvem som vant, liksom. Jeg har sett tidligere sesonger, og jeg synes at denne var like dårlig som sesongen som var før oss. Det er bare min brutale mening! Jeg er dog veeeldig spent på årets sesong, håper virkelig den blir bra 😄 Men, jeg tror ikke den blir å slå vår (hehe). Den var jo den desidert beste, uten tvil. Og det kan jeg si med en referanse: nemlig at vår sesong slo seerrekorden! JUHU.

Gravid?

Nope. Man kan ha vondt i magen uten å være smelt på tjukka, vet du!

Hvor er kjolen fra? Super fin!

Den finner du HER!

Kan du lage et innlegg med alle nettsider om sminke, klær, sko osv, du liker å shoppe på?

Jeg handler sminke på Blivakker, klær og sko på Nelly, Na-kd og Shein. Det er stort sett alt, men noen ganger drar jeg innom å raider Zara også. De har så mye fint!

Hvor redigerer du bildene dine?

Jeg redigerer i et program som heter Lightroom. Det er amazing når det gjelder lys, skarphet og farger. Anbefaler det virkelig! Jeg tror at jeg har brukt samme program i snart et år? Haha, liker ikke forandringer denne frøkna hvertfall!

Hvor er toppen og buksen fra? Super fin blogg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Først og fremst – tusen takk! <3 Buksen finner du HER og toppen HER.

Hvor finner du din klesinspirasjon?

På instagram for det meste, men også på de store motebloggerne i Sverige. Angelica Blick, Kenza, Fanny.. De er så flinke til å sette sammen fete og insprirende antrekk. Spesielt Angelica, føler virkelig at hun tørr å stikke seg ut. Jeg elsker det!

_____

LURER DU PÅ NOE? KOMMENTER!

35 kommentarer

Siste innlegg