JEG HAR BLITT AVHENGIG




   GÅRSDAGENS I BILDER   

I går hadde jeg en fin dag! Jeg jobbet et par timer fremfor mac-en, før jeg dro på vippetime for å bli fin igjen! Jeg går til Raija på Beautyhouse som alltid (sponset behandling). Nå var det lenge siden jeg fikk påfyll, så dere kan tro jeg følte meg som en nakenkatt uten fullt sett med vipper haha. Det er sykt hvor avhengig man blir når man først begynner med det! Men det at det er mye finere med vippeextentions, er ikke til å stikke under en stol. Spesielt i mitt tilfelle, da jeg var litt for ivrig med mascaraen tidligere. Heh! We live an learn, guys. Nå har jeg lært både når det kommer til bryn, og nå til vipper. Hallelujah! Problemet er bare det at jeg aldri kommer til å klare å slutte med hverken brynstimer eller vippetimer, så avhengig jeg har blitt. Lenge leve fokuset på skjønnheten.

Etter vippetimen dro jeg til noen venner, før vi kjørte avgårde til Ikea. Vi alle trengte litt nytt til hjemmet, så det var en produktiv tur. For å ikke snakke om maten på IKEA. Hehe! Kjøttbollene der er jo amazing. Jeg fikk kjøpt litt nytt til leiligheten – alltid deilig med litt forandring. 😄

18 kommentarer
    1. 16.02.2017 kl.15:00
      “Du er ganske aein med å begynne med vippe extension da
      Di fleste er mye tidligere”
      Hahaha, nå lo jeg godt! Det er da aldri for sent. For en patetisk kommentar å komme med 😂😂

    2. Elsker kjøttbollene på Ikea også!!! Yummy!!
      Men du, jeg MÅ bare tipse deg om microblading for brynene, egentlig rart du ikke har hørt om det, for det er super poppis, og da trenger du jo ikke stresse med brynene på minst 1 til 2 år om ikke lenger! Du kan også velge å få dem til å se ut slik som dine! Jeg har gjort det av spesialist i Marbella, si fra om du vil ha mer info! 🙂 <3

    3. Åj du har jo sannelig klipt håret! En god del også! Personlig sier jeg tommel opp til det, for da får det med en gang en sunnere look, du som allerede har så fint og tykt hår burde virkelig pleie det for å bevare det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg