VESKEN JEG BETALTE 50.000 KRONER FOR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· THROWBACK THURSDAY ·

Dere vet hva torsdager betyr her på bloggen! Nemlig et aldri så lite torsdags tilbakeblikk 😉  Husker dere da jeg kjøpte Chanel vesken min? Jeg kan fortsatt kjenne på den samme lykkefølelsen når jeg tenker tilbake på den dagen. Denne lille saken har jeg siklet etter i så lang tid, at det var helt surrealistisk å faktisk endelig dra kortet for å kjøpe den. Jeg tvilte ikke et sekund da jeg stod i Chanel butikken. Prisen er jo veldig stiv, det vet jeg jo. Jeg mener, 50.000 kroner for en veske? Det er klart at det er mye penger for en så liten gjenstand. Men vet dere? Jeg er så glad for at jeg kjøpte den! Jeg føler meg så fin når jeg bærer den, og for å være ærlig er det en jentedrøm som har gått i oppfyllelse. Jeg har jobbet og stått på, og dermed fortjent hver eneste krone jeg har fått inn på konto. Så denne lekre saken synes jeg definitivt at jeg var velfortjent.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

… A true beauty.

69 kommentarer
    1. Du er bare ikke sann. Enkelt og greit. Veske til 50.000,-og synes det er helt greit. Du har glemt momsen. Går ut fra den er betalt. Da koster ikke vesken din 50.000 men 62.500,- Skal du først dra til så dra det helt ut

    2. Jeg personlig hadde aldri brukt 50K på en veske, men det er jo fordi jeg aldri bruker vesker og syns det er plagsomt å gå med😅 Treningsklær og kostilskudd til 50K? Leeettt. Så alle hadde nok brukt så mye penger (om man har det ofc) på noe de ønsker seg uansett hva det er 🙂

    3. Er det slutt mellom deg og pirre? 😐 Ser dere ikke er sammen på db, og ser dere ikke har navnene på insta lenger. 😞😞😞

    4. Kommenterer egentlig aldri blogginnlegg, men må bare titte innom for å si en liten ting. Dette er bare konstruktiv kritikk, og det er ikke meningen å såre deg på noen slags måte! Jeg lurer bare på om du har tenkt over hvor mye penger du faktisk tjener i forhold til feks. sykepleiere som virkelig står på og jobber HARDT? Synes du helt ærlig at dette er en fornuftig pengefordeling? Jeg håper ikke jeg virker for skarp, men må si jeg får litt vondt i hjertet av å se hvor mye en blogger kan tjene i forhold til andre yrkesgrupper.

    5. Helt enig med deg Isabel, det var en fantastisk ting og unne seg. Og det er ikke størrelsen på gjenstanden som er av betydning. Om en cm liten ting koster 100 000 eller om en lastebil koster 800 000 spiller ingen rolle. Det er DEN tingen man har ønsket seg lenge og endelig kan man dra det helsikes kortet og bare ta den med hjem som teller. Tenk på de rikingene som betaler 5 mill for en ferrari uten og blunke, det gjør dem fornøyd. Og ei jente som blir over the top glad for en veske er så fortjent og herlig!!!

    6. Så trist å lese om at dere har gjort det slutt. Ta tiden til hjelp, så vil det bli bedre selvom du sikkert er helt knust akkurat nå <3 Vær med gode venninner og familien din, ta vare på deg selv og gjør ting du syns er hyggelig. Kanskje nå hadde vært tiden på å etterhvert flytte til et nytt sted som du ønsker? Kanskje LA? Gjør drømmene dine til virkelighet 🙂

    7. Hei, ville bare si at jeg forstår at dere ikke vil fortelle hvorfor det ble slutt :)) Det ville jeg nok ikke gjort selv heller, men han støttet deg seriøst for en uke siden da du for en uke siden da du la ut den litt kontroversielle(bra video!) på nettet, så jeg kjøper lkksom ikke at forholdet deres har tatt en annen vei enn dere ønsker fordi dere hat snakket om fremtiden og året deres sammen nå nylig og lenge <33 Håper dere fortatt har en god tone og finner ut av ting, dere er flotte individer og jeg har troen på at man kan oppleve stor kjærlighet flere ganger<333 lykke til Isabel (og Pierre)

    8. Skriver aldri kommentar, men nå må jeg. Jeg kan ikke en gang se for meg hvordan det er for deg som en offentlig person å dele dette med alle. Det ble slutt med kjæresten min etter vi hadde vært sammen i 3 år og jeg synes det var helt forferdelig å fortelle andre det, siden de vet jo ingenting om hvordan det var og hva bakrunnenn til bruddet var. Du må bare se fremover, ta en dag om gangen. Det ble slutt mellom meg og kjæresten for en måned siden, tenker fortsatt på han hver dag, men i mye mindre grad. Merker det går bedre nå, men det tar tid… dette klarer du gode, fine Isabell. Vær mye med venner å finne på mye gøy. Sender mange tanker til deg. Stor klem.

    9. ååååå nei….nå ble jeg oppriktig lei meg på deres vegne. Føler nesten at jeg sitter her med kjærlighetssorg selv. Bra at dere fortsatt kan ha en god tone og jeg håper dere finner tilbake til hverandre! Det er så vondt å elske hverandre, men fortsatt ikke få forholdet til å fungere.
      Klem

    10. Jeg håper det går bra med deg (og Pierre) tross omstendighetene. Sånn du beskriver det ser det ut som du bør tenke at du har vunnet en venn heller enn å ha tapt en kjæreste 😃 og den tiden dere har hatt sammen kan ingen ta i fra deg <3

    11. huff vennen! jeg er virkelig lei for å høre hva som har hendt mellom deg og pierre!! 🙁 jeg trodde virkelig dere ville vare… :-/ men sånn er desverre livet.. 🙁 join meg og stikk fra landet og ha det gøy! du er ung,vakker og har muligheten.. lykke til videre. du vil komme sterkere tilbake etter dette.

    12. Hoff før et trist innlægg du har lagt ut… men det e kanskje bæst sånn om ikje forhold fungere.. men vældi trist uansett.. ønske dæ all lykke i live <3 Ska du fløtte hjæm no !? ♡

    13. Håper alt er bra med deg<3 har en følelse på at dere kommer til å finne tilbake til hverandre igjen etterhvert, om ikke så lenge. Da kan det kanskje være lurt å ikke være sååå åpne med forholdet på blogg ogsånt. Vet ikke om dette er noe jeg innbiller meg, men alltid når folk er så åpne og snakker Masse om forholdet sitt osv på Facebook, insta, blogg osv. så ender det så ofte med at det blir slutt etter noen måneder/1 år. Så får liksom alle sjokk siden alt har blitt fremstilt så perfekt overalt..bare en tanke<3 virker som du har hatt mye å jobbe med deg selv også, så kanskje når den perioden er over så finner dere tilbake til hverandre, har på følelsen at ikke dere klarer dere uten hverandre så lenge <3 tenker også at du burde holde diss tingene litt bort fra bloggen fordi det kan jo hende dere finner tilbake til hverandre om la oss si 2 uker igjen og da kommer sikkert folk til å spekulere så mye og snakke masse shit

    14. Kan du skrive et innlegg om hvor mye penger (eller tid) du bruker på veldedighet (hjelpe andre)? Fantastisk å kunne kjøpe seg en slik dyr gjenstand, vel fortjent – men jeg, som fast leser, hadde følt mer glede over bloggen din hvis du “reklamerte” mer for det å hjelpe andre. Bruk stemmen din til noe! Klem

    15. Trist å høre om bruddet.
      Ikke for å strø salt i såret, men virker som om bruddet er for å ikke miste lesere siden du har gått tom for inspirasjon som du sier… Er jo ikke lenge siden du la ut om at du ikke kunne se for deg et liv uten han… uansett lykke til! 😊

    16. Hun stengte kommentarfeltet sånn at de skulle slippe å måtte svare på alt dette med at det ble slutt 🙁 Jeg tror alle vet hvor vondt dette kan være.. please vis litt medfølelse, og ikke spør så mye om rundt dette. Vis litt medmenneskelighet 🙂 Hun deler når hun er klar. Og hun har egentlig sagt alt som er å si 🙂 Send heller et hjerte eller en god klem til Isabell her på bloggen hennes, ikke spør om ting.
      Byw, du har kjøpt min drømmeveske også😍 Men min drømmeveske er nok den som heter classic flap, eller den som heter LeBoy i rosa😍 Kanskje den du har?
      Håper du koser deg med Jasmine i Oslo, og kos dere litt for meg også😊👏🏻

    17. Synes det var så ufattelig trist med deg og Pierre, kan egentlig ikke tro det er sant… for dere har jo virket som DET perfekte paret!!! Er helt i sjokk! Sitter egentlig bare å venter på at det skal være en tidlig dårlig aprilspøk ;((( det kan bare ikke være sant!!!

    18. Når man må påpeke hvor perfekt alt er hele tiden er det sjelden det.
      Men likevel kjipt og vondt med brudd.
      Det går over med tiden. Kanskje dere finner tilbake til hverandre, eller ikke. Uansett går det bra. Du er ung og skal kysse mange frosker.

    19. Regner med at du snart skriver at dere er sammen igjen. Hvis det er et ekte eller varig brudd er jeg lei meg på deres vegne.

    20. Sånn er det når man bor sammen og begge har hjemmekontor, og så virket det ikke som noen av dere ga hverandre no frihet og pusterom. Siden dere er så eiesyk begge to mener jeg. ☹️

    21. Hei Isabel ! FOR en veske ! Jeg hadde nok ikke brukt så mye penger på en veske, men det har jo litt med det at jeg ikke er en “veskeperson”. Men jeg kunne lett bruk 50 000 på sminke og klær. Men den veska var jo bare helt nydelig ! Skjønner at du hadde lyst på en sånn. Men når man har penger til det og har ønsket seg det lenge, så hvorfor ikke! Den veska fortjente du.
      Synd det med Pierre. Dere var jo liksom et perfekt par. Men nå vet jo ikke jeg annet enn det du skriver om det, så jeg vet ikke. Klem fra meg <3

    22. Uff vennen
      Du sa jo at uten han ville du knapt leve
      Dette er hardt for deg uten tvil og nå angrer jeg på at jeg slengte kommentarer om at du begynte å miste lesere osv. Sorry. Ville bare si at det er nå du har muligheten. Det er dette du vokser på og vi kan vel være enige om at du trenger det.♡ og nå blir du sterkere og mer selvstendig. Lover at alt blir bra. Slik dere skriker klikker og må ha sex for å opprettholde forholdet er ikke et godt tegn. Finn en som dater deg selv etter 5årsdagen

    23. Reigner med at dere er snart sammen igjen. Han har ingeting uten deg og du er ingeting uten han. Hvordan skal han klare seg økonomisk uten deg? Hva skal du gjøre på fritiden uten Pierre?

    24. Se på den nye tilværelsen din som en ny mulighet! Nå har du ingen andre å forholde deg til enn deg selv. Du skrev at du ønsket å flytte til LA- DO it! Ta med deg bloggen og leserne dine på nye spennende eventyr. Lykke til!

    25. Regner med dere er sammen igjen innen kort tid. Jeg velger å ikke tro at dette er et PR-stunt, da dette ville vært helt vanvittig. Men jeg tviler også sterkt på at dere ikke vil finne tilbake til hverandre, da dere er en så sentral del av hverandres hverdag, på alle vis. I forhold til jobb, fritid, økonomi etc.

    26. Håper du har det fint, og selv om du er singel er du ikke alene! Det er du som har fått lesere her, ikke pierre og vi er her for deg. Håper lesere tar hensyn til situasjonen du er i nå, og takk for du valgte å dele dette med oss.
      Her må folk tenke seg om, ja de fleste synes kanskje det er fælt og flaut å fjerne kjæresten sin fra facebook å slå opp “offisielt”… Dette er noe helt annet. Det krever mye og du er kjempeflink.
      Stå på, klem

    27. Jeg har inntrykk av at jo mer man delere av forholdet sitt jo mere sjanse er det for at det går skeis .. dessverre håper ting ordner seg hvis ikke var det ikke ment to be :0

    28. Lol, for ikke så lenge siden skrev du at du hadde funnet mannen i ditt liv, som du skulle kjøpe hus med og alt sammen. Og plutselig blir det slutt? Henger ikke på greip, så NOE må jo ha skjedd. Håper ikke han har vært utro mot deg også nå. Forholdet deres kunne ikke være så sterkt after all.

    29. Veldig fin veske! men hva er det som gjør den så himla dyr? noen som vet? skjønner det er merke, men kjære vene. ekte gull eller noe sånt må det da vel være til den prisen, eller…?

    30. Du virker så glad for å være slutt. Sist det var slutt var du deppa og sov hos mora de. Håper dette ikke er løgn for PR.

    31. Sender deg og Pierre mange varme klemmer<3 håper dere har det bra og håper dere har folk som ønsker dere vel som dere kan prate ut med.

    32. Nå blir jeg skikkelig provosert over kommentarfeltet. Hun har skrevet hun per nå ikke ønsker å kommentere ytterlige og det må vi respektere. Alle som følger med på bloggen til vanlig har kanskje skjønt litt at det har vært “ugler” i mosen. Hun deler en trist nyhet, synes ikke hun virker glad eller lykkelig for å måtte fortelle oss lesere dette. Føler med deg Isabel og tiden leger alle sår. ❤️
      Synes heller ikke alle skal bry seg så mye om hva hun bruker HENNES penger på. Det er hennes valg og hun må få bruke dem som hun vil. Enn speinger ikke etter noen på gata får å fortelle dem hilket dårlig menneske dem er for at de eier en kjempe dyr ting (dyr bil, hund, veske osv.) så hvorfor gjøre det over anonyme internett egentlig? Hva er poenget? Blir en så forbannet over at hun har unnet seg en dyr veske, ja så ikke les denne bloggen da.
      Håper du har det så godt som mulig med tanke på omstendighetene. ❤️

    33. Fatter ikke at jeg gidder og skrive til deg engang, men håper ikke du vil bare ha klikk :S
      Du husker kanskje ikke meg fra vigå? Heh, du var 17 elns, håper du har det bra iaf 🙂

    34. Hei. Jeg syns dette er litt flaut og spørre…men hva betyr egentlig “PR” “PR stunt” osv? Noen som vil forklare meg ?:) hehehe 🙈

    35. Altså vi lever i en materalistisk verden hvor slike ting for mange kan være status eller hva enn folk har i tankene. Jeg ville ikke brukt 50 000 på en ny gymbag feks hvis jeg kan en like kul til feks 500 eller 1000,- MEN er det en TING jeg skulle brukt mye penger på så er det en custom made Harley Davidson, og da snakker vi ikke sånn med lang gaffel og høyt styre og skinnveske på siden, men en skikkelig grom i matt svart over hele linja og som er mer som en cafe racer.

    36. 50K for en veske er galskap spørr du meg, aldri om jeg hadde funnet på det. Jeg er helt enig med hun lenger oppe i kommentarfeltet som poengterer om du virkelig synes at den pengefordelingen er rettferdig? Jeg elsker å lese blogger, men det er helt vanvittig hvor mye man kan tjene på det. I mitt hode er det ikke noe man burde tjene penger på i det hele tatt! De som jobber i helsesektoren burde heller hatt bedre betalt. Jeg hadde rett og slett vært flau for å skrive på bloggen min at jeg hadde kjøpt en veske til 50K, det blir litt sånn “se på meg, jeg har mye penger” opplegg! Kvalmt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg