10 TING SOM IRRITERER VETTET AV MEG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

   SHIT THAT MAKES ME GO LOCO   

___

1. Folk som sniker i kø. ALTSÅÅÅÅ! Jeg er av typen som ikke lar det gå hus forbi – jeg sier i fra! Det er det mest respektløse jeg ser. Hvor blir det av folkeskikken? Det verste av alt er at det som oftest er voksne/eldre mennesker som gjør det. Nei, det finnes ingen andre regler for deg, Odd-Arild (45).

2. Jeg flyr ganske ofte, og i den forbindelse møter jeg på mange forskjellige situasjoner på et fly. Men! Det som irriterer meg grønn er når foreldre ikke kan få kontroll over barnet sitt. Senest da jeg fløy til Kristiansand var det et barn som satt i setet bak meg. Jeg tuller ikke når jeg sier at den guttungen sparket og slo så mye i det forbanna flysetet mitt at det var rett før jeg klikket i vinkel. Moren satt ved siden av og brydde seg ikke et dugg….. Jeg ser svart, jeg. Det endte opp med at jeg byttet sete fortere enn svint. Ha kontroll over barnet ditt for gods sake!

3. Okei, dette er egentlig litt flaut, men let’s go! Her om dagen fikk jeg en mail av Foodora om at jeg er en av deres beste kunder. Og med det fulgte det en gratulasjon. Gratulerer for fuckings HVA?! At jeg er så stakkarslig som sløser alle mine penger på dere?! At jeg er elendig på å lage egen mat? NEI, jeg vil ikke vite at jeg er en av deres beste kunder. Ikke påminn meg om alle de tusenvis av kronene jeg har kastet ut vinduet.

4. Å handle mat. Jeg suger på å dra på butikken, og jeg hater å handle. Dessverre er det ikke så veldig heldig, for det ender jo alltid opp med at kjøleskapet er tomt når vi først er sultne. Det er alltid en kamp om hvem som skal dra å handle, haha. Dessuten synes jeg det er forbaska kjedelig å waste penger på mat. Noe så kjedelig som mat, liksom. Hallo, det er jo ikke noe spennende?

5. Når jeg går i offentligheten opplever jeg alltid (og da mener jeg alltid) at mennesker studerer meg fra topp til tå. De analyserer meg så intenst med blikket sitt at det er merkelig at de ikke blir flaue over seg selv da det er så ekstremt åpenlyst. Det tror jeg kommer av at de synes det er interessant å se hvordan jeg ser ut med tanke på inngrepene jeg har gjort. Blikket stopper som oftest på bakdelen min, for å si det sånn. Surprise, surprise…

6. Mammaen min er noe for seg selv. Hun kan ringe meg opptil 10 ganger daglig, for å så ringe på slutten av kvelden og klikke for at jeg ikke har ringt. Jeg mener, vi har allerede pratet ti ganger i dag, mamma? Hvorfor skal jeg ringe IGJEN??!?!? 

7. Snorking. Jeg beklager folkens, men dersom du snorker har du ingen adgang til hverken min seng eller min leilighet når natten kommer. Søsteren min er den verste snorkeren i verdenshistorien, og jeg forstår ikke hvordan i huleste hun SELV får sove av sitt eget hylekor??? Etter å ha hatt henne på besøk disse dagene, har jeg helt seriøst vurdert å spandere en neseoperasjon på henne. Det høres virkelig ut som om det behøvs, for den nesen fungerer faen ikke som den skal. Haha!

8. Jeg har en stor fobi for tær i seg selv, og jeg klikker om noen kommer borti meg med tærne sine. Det er helt ekstremt. Men! Dere forstår gjerne at det da blir problematisk når jeg er nødt til å klippe tåneglene? For det har seg nemlig slik at jeg har fobi mot MINE EGNE tær også, ikke bare andres. Livet mitt, dere…

9. Det å ha en lillesøster som sakte men sikkert vokser opp, irriterer meg. For vet dere hva hun har begynt med eller? Jo, nemlig min favoritt aktivitet da jeg var på hennes alder. Nemlig å stjele storesøster sine klær, sminke, sko, neglelakker, parfymer, hårbørster, strikker, solbriller, smykker. Ja, dere skjønner greia. Hver gang hun er på besøk mangler jeg typ 15 saker. Når jeg da kommer på besøk til dem, finner jeg det fint plassert på hennes danderte sminkepult. For å si det sånn; dette har jeg gruet meg til fra dagen jeg forstod at hun kom til å bli lik meg.

10. Når jeg ikke får viljen min. Jeg får det som regel som jeg vil, og jeg er veldig sta av meg. Det har medvart helt siden jeg var en bitte liten jente. Storytime: hver dag når mamma hentet meg i barnehagen måtte vi gå forbi Rimi for å komme hjem. Hver eneste dag stoppet jeg opp fremfor inngangen, dro meg selv i håret og skrek og gråt helt til mamma ga seg. For jeg skulle nemlig ha en slikkepinne hver bidige dag når vi skulle hjem fra barnehagen. Og jeg som lurer på hvorfor jeg har hatt hull i tennene mine konstant.. Vel, slik er jeg vel fortsatt. Sutrer og furter frem til jeg får det som jeg vil. Vet ikke om det er en god eller dårlig egenskap, men jeg tror mest at det er sistnevnte. Kremt. 

________

Hva irriterer deg?

69 kommentarer
    1. Er dette innlegget skrevet for en stund siden eller har noen andre flyttet inn? Med tanke på det med kjøleskapet og at det alltid er en kamp om hvem som skal dra til butikken

    2. Verste du kan gjøre er å glatte over. Hvordfor kan du ikke ha innlegg som folk lurer på angående deg og p, og sette en strek? Selfølgelig skaper det mange spørsmål når det kommer brått og man er vant til at du er ærlig med leserne. Det er vel ærligheten som har ført til at du ligger på topplista.

    3. Bestille du mat hjem fra nettet då siden du ikke går i butikk eller går du bare på restauranter når du e sluten??

    4. Jeg hater også noe så innmari folk som ikke respekterer køer!!! Grrr!! Også de som ikke har kontroll på barna sine, verste som finnes!! Burde ikke hatt barn! Men stakkars moren din, du hørtes virkelig ikke lett ut som liten da.. vi er 4 søsken, og det var bare hun yngste som hadde litt slike tendenser av og til, huff! Ikke bra..
      Må være fælt med folk som stirrer deg opp og ned!!
      Hater snorking også, men hvem gjør ikke det!
      Og kan ikke fordra mathandling!
      Det må være rart å ha en lillesøster som er så mye yngre enn deg selv, for da får man jo automatisk litt sånn morsfølelse. Vi var alle mer eller mindre på en og samme alder. Håper du har det bra! Klem! <3

    5. Sutrer og tuter til du får det som du vil, er ikke særlig sjarmerende og stort sett noe som er litt slitsomt å forholde seg til og å leve sammen med. Moren din skulle nok ha holdt ut mot maset ditt i stedet for å belønne det. MEN du vokser det vel fra deg etterhvert 🙂

    6. Folk som baksnakker irriterer meg. Og så går man forbi og det er plutselig helt stille. Haha, lite obvious liksom.
      Folk som sier du kommer ikke til klare det/hvorfor prøver du/kan du ikek gi opp. DET irriterer meg.
      Folk som sier jeg må forandre meg, fordi de vet så mye bedre hvordan jeg skal være enn meg selv. Hvorfor kan vi ikke bare akseptere at alle er forskjellige og like mye verdt? Hvem har egentlig makten til å fortelle hvem jeg heller skulel vært?

    7. Annonym 16.28. Hun trenger ikke forklare oss noe som helst. Dette er noe veldig følsomt og personlig. Hun har også rett på privatliv og velge hva hun vil dele med sine lesere.

    8. Kommer du til å fortelle hvorfor du og Pierre gikk fra hverandre? Jeg vet du har sagt det ikke fungerte bare og at det ikke er noe utroskap eller noe som har skjedd. Men jeg blir så nyskjerrig og irritert (haha) på samme tid, fordi det så jo ut som dere hadde det så fint sammen? Det var liksom ingen varsler, og du skrev alltid i alle innleggene at dette var mannen i ditt liv osv. Hvordan havna dere brått til at dere skulle slå opp?
      Er dette noe dere har følt lenge da, at dere skal gå i fra hverandre? skjønner bare ikke åssen dere kan føle noe sånt, når ALLE så hvor forelsket dere var :'( Veldig synd, og denne kommentaren er ikke ment noe negativt eller noe, bare ren nyskjerrighet fordi jeg sliter med å forstå det utifra hvordan dere var/skrev om hverandre, la ut videoer med mer. Ønsker deg ihvertfall masse lykke til videre <3

    9. Kjære Isabel,våg å bare være åpen om hvordan du har det og føler deg nå om dagen isteden for å glatte over det på bloggen med slike innlegg. Tro meg,jeg forstår virkelig at det ikke er lett! Men våg å åpne deg til oss som venninner fordi vi er mange her som på en måte har blitt glad i deg og bryr seg om deg!

    10. Veldig enig i det med sniking og foreldre som ikke har kontroll over sine barn på fly. Det er så faens kvalmt at de tror at ungene deres kan bråke og sparke bare forde foreldrene er hjernedøde for det første og forde det er deres barn. Og så en ting som er forferdelig er at enkelte foreldre lar barna sine sitte oppi mathandlevogna der vi legger maten vi skal ha på benken og i kjøleskapet, dette er fryktelig grisete, barn tråkker ute rundt omkring i møkk på bakken og deres sko er da temmelig besatt av millioner bakterier. Dette kan faktisk gjøre oss syke. Mattilsynet vurderer faktisk og gjøre det forbudt å ha barna oppi kurven der maten skal ligge.

    11. Haha, jeg er så utrolig enig i mange av tingene.
      Irriterer meg utrolig mye over uoppdragene barn, som får lov til å gjøre som dem vil. Mange foreldre nå om dagen mener at dette er greit, da man ikke skal kjefte på barna sine.
      Heia regler og respekt for voksne. 🙂
      Har faktisk fobi mot tær selv, det har blitt noe bedre, men syns fortsatt det er ekkelt.

    12. Jeg har selv et barn. Han er meget høffelig av seg. Og når vi har flydd type Norge – Spania, ja da skal jeg love deg at det er hardt for han og sitte rolig i setet sitt etter 4t! Det betyr ikke av den grunn at han er uoppdragen, eller at jeg ikke har kontroll på barnet mitt. Og jo vi foreldre bryr oss virkelig om hvordan ungene våres tar seg ut, i såfall gjør de fleste av oss det. Så kanskje du skjønner det en dag, når du får ditt eget barn og barnet kommer i sin villeste trassalder.

    13. Det blir spennende å se den dagen du får barn, hvor mye “kontroll” du får på barnet ditt. Ikke snakk om noe du ikke har en fjerneste anelse om.

    14. Helt enig med deg på det punktet der!! Å sitte på fly med barn er et rent helvetet. Men det er ikke barnet jeg blir sint på, det er foreldrene som tar med små babyer eller barn i verste trass eller skrike alderen. Å være et barn og sitte på et fly i flere timer må jo være tortur for de. Eller så er de bare drittunger uten oppdragelse så lager bråk og sparker i ryggstolene uansett hvor de er pga foreldrene gir faen og ikke gidder å gi barna grenser. Hvis foreldre gir barna grenser og god barne oppdragelse så skal ikke sånt skje. Har flydd med mange barn som har oppført seg som små engler, og hvis de har prøvd seg på noe har foreldrene gitt klar beskjed om at sånn oppfører man seg ikke på resturant/fly/hotell osv…

    15. Kjære I ❤️ Jeg så nettopp videoen til Pierre og det var så utrolig rørende og sterkt. Han har det virkelig vondt. Jeg, som alle andre sitter igjen som verdens største spørsmålstegn.. Dere var jo helt perfekte sammen!! Alltid kjærlighetsfulle mot hverandre og kjærligheten lyste i mellom dere når vi fikk se dere på YT. Kjenner jeg blir lei meg på deres vegne. Dere hadde jo fortsatt så mye å oppleve sammen❤️ Hoff. Et brudd er alltid vondt. Men du kommer deg igjennom dette! Vi er her for deg! ❤️❤️

    16. Folk som vet så lite om barn irriterer meg. Det er klart barn blir rastløse og litt ville av å sitte stille på ett fly, og hvis du er så trangsynt at du ikke skjønner at barn er barn burde du holde deg hjemme. Ta deg en bolle liksom… Minn meg på at jeg ikke skal komme i nærheten av deg med barna mine, det kan jo hende at de er litt viltre eller grinete akkurat den dagen, vil jo ikke forstyrre dronninga

    17. Det er ikke så rart at folk ser på deg eller kaster noen blikk. Du har gjort mye med ditt utseende og jeg vil tro fler og fler kjenner deg igjen fra nett, tv og media. Du har blitt en profilert person, du har vist og delt veldig mye av deg selv. Du har gjort og gjør mye ut av deg, det er klart folk ser på deg – uansett hvor mye det måtte irritere deg. Har jeg fått med meg rett så har du operert nese, bryster og rumpe + at du fyller kinn og lepper, samt fixing av tenner. Full respekt for dine valg i ditt liv, men det er ikke til å legge skjul på at det er merkbart og folk vil ta en titt. Slik er vi mennesker. Ikke alle vil deg dårlig bare fordi de ser på deg heller. Alle operasjoner du har gjort og delt med verden på så kort tid spiller inn i hverdagslivet ditt. Før var du Isabell med ditt opprinnelige fødeutseende og nå er du Isabell med helt nytt utseende (grunnet operasjoner) og en personlig blogg hvor du har delt alt sammen. 🙂 Hadde vært interessant med et samlet blogginnlegg hvor du tok for deg operasjon for operasjon + fillings og bakgrunnen for hvorfor du har gjort endringene du har gjort. Du har etter definisjonen blitt en kjendis?! Kim K går ikke gatelangs uten blikk hun heller! 😀

    18. Du burde fortsette med sånne type innlegg som dette her for å holde bloggen aktiv og leserne dine tilstede. Å skrive hverdagslige innlegg eller rett og slett om hvordan du har det kan være vanskelig med tanke på at du sliter akkurat nå. Hvis du noensinne føler deg klar for å dele mer så er det fantastisk! Men innen da så er “10 ting som irriterer meg” og kanskje “10 ting som gjør meg glad”, “10 ting dere ikke visste om meg” eller til og med “10 av de flauste/verste/beste øyeblikkene i mitt liv” smarte måter å holde bloggen aktiv på når du sliter med å få ordene frem eller har vanskeligheter med å dele mer/skrive mer. Håper ting går bedre med deg snart! Det fortjener du.

    19. Til deg 18:28 jeg føler jeg er blitt glad i Isabel etter å ha fulgt bloggen i 1,5 år daglig og jeg synes hun er en FANTASTISK dame❤❤❤ alle fortjener å bli elsket så forstår ikke hvorfor du engang spørr så dumt!

    20. Har selv akkurat gått ut av et forhold som varte i 1,5 år. Og samme periode som dere gjorde det slutt gjorde vi også det. Uten noe drama, ingenting skjedde. Det ble bare et usunt forhold for begge parter. Vil bare si at jeg har det heller ikke lett. For å tilbringe så mye tid med et annet menneske også plutselig ikke være der for hverandre lenger er virkelig en tung følelse. Hjelper iallefall for meg å vite at det ikke er unormalt og at jeg ikke er alene!

    21. Det om barn og fly får meg til å tenke at du får deg nok en liten wow opplevelse dersom du noen gang får ett par barn og skal fly med dem alene. XD, det er ingen enkel jobb. Ikke ment som kritikk overhodet altså, tenker bare at det kan være artig for deg å lese tilbake på hva du har skrevet om småbarnsforeldre den dagen du selv er det. Jeg har fått meg veldig mange aha opplevelser, spesielt etter jeg ble 2 barns mor🙈😅

    22. Men.. du orker ikke handle mat fordi det er “waste”. Det som virkelig er “waste” er når foodora gratulerer deg med å være den beste kunden.

    23. Jeg forstår at det er irriterende å ha barn som bråker rundt seg når man er på reise. MEN, og det er et stort men her. For alt du vet kan det være barnet har en diagnose som gjør at det er en grunn til oppførselen. Det kan være autisme, når barn med autisme får for mange sanseinntrykk på en gang, blir det for mye for de og de er vanskelige å roe ned. Det er fort gjort å dømme et barn som er vanskelig og urolig som “drittunge” men som nevnt over her så kommer du nok til å forstå mye mer når du har ditt eget barn.

    24. Dette er faktiskt første gang jeg velger å kommentere noe som helst på en blogg i det hele. Men det som irritere meg er at noen som ikke har barn velger å uttale seg om andres barn sin “oppdragelse”. Du har ikke barn, du vet overhodet ikke hvordan det er å være et barn eller å ha et barn. Men som mor så lærer du veldig mye om det å vær et barn, hvordan de føler, hvordan de tenker. Alle barn er forskjellige, alle barn gjennomgår forskjellige faser. Barn har veldig mange følelser som de igjennom sin oppvekst lærer å gi utrykk for disse følelsene. Dette er også uavhengig om de får god eller dårlig oppdragelse. Jeg er enig, å sitte på et fly med en unge som sparker å skriker og at det virker som forelderen bare overser det, super irriterende.
      Mitt barn , bank i bordet har reist på både lange og korte flyturer å vært eksemplarisk etter meg selv å mene. Men det kunne fint vært helt omvendt, uten at det hadde noe med meg som mor å gjør. Du vet gjerne ikke om de har vært på en lang flytur i forveien, om barnet er sint , sulten, eller hva som gjør at dette barnet har behov for å oppføre seg slik.
      Eller så er det ingenting, å at foreldren har vanskelig for å irrettesette barnet.
      Men poenget mitt er at du kan ikke velge å uttale deg om dette på en negativ på måte, når du absolutt ikke aner hva det går i. Det er ekstremt ufint

    25. Til dere som skriver at “barn er barn” så la gå… Det dere argumenterer med her er veldig tynt. (bortsett fra oppførsel ifb med sykdom) Er selv 24 år, og har så og si oppdratt mine yngre søsken på 10 og 4 år. Tatt lengre flyreiser til andre siden av jorden, og aldri har de oppført seg dårlig, skreket, sparket i setet foran etc. Det hele beror på måten du oppdrar barnet ditt på. Kun fordi det er et barn betyr ikke det at den ikke kan lære seg høflig folkeskikk fra tidlig alder av.

    26. Provoserende innlegg og spesielt punktet om moren din. Du skal være glad for at du har en mor som er frisk og bryr seg om deg. Min mor har hatt Alzheimers i 9-10 år og lever kanskje sitt siste år på denne jorden. Hun har glemt meg helt og kroppen begynner å svikte 🙁
      Voks opp og ha respekt for personen som ga deg livet..
      Hilsen jente 26

    27. Litt ironisk at du skriver at du klikker for barn som må sitte i ro i ett fly.. Har selv barn, og det blir forferdelig kjedelig for de å sitte i ro i lang tid, betyr ikke at foreldrene ikke bryr seg eller at barnet er uoppdragent..Men at du selv hørtes ut som en veldig uoppdragen unge som står og hyler og vræler utenfor butikken for at du ikke får en slikkepinne.. Glad ikke jeg har sånne barn, de tar iallefall nei for ett nei.. Vent til dagen du får barn, blir morsomt om den blir som da du var liten, så kansje det er deg folk kaller “mamma som ikke bryr seg” om sitt uoppdragent barn!!

    28. Altså dere sinte mødre over her: JA, barn er barn og trassalder er kjipe saker. Men jeg tror Isabell mener de foreldrene som ikke BRYR seg eller prøver å få ungen til å sitte stille en gang. Sjukdom er unnskyldt, da kan man i det minste forklare til personen foran grunnen til den sparkinga. Men mener dere virkelig at unger er så vanskelige og det er HELT ok å sparke i seteryggen på noen uten at du “kjefter” litt på ungen og prøver alt for å få den slutte? Isåfall håper jeg aldri jeg er på samme fly/tog/bussreise som dere. Unger må settes på plass og ha grenser (i det minste PRØVE alt for å få de til å oppføre seg).
      Hilsen en mor med en sønn på 3 år og trassalderen selv.

    29. Synes det er litt morsomt at du irriterer deg over barn som er vanskelige når du selv sier at du var et barn som skrek og sutret til du fikk viljen din. Hehe. 💖

    30. Synes det er morsomt med de som har “eksemplariske” barn på flytur tror at dette ene og alene handler om at de har lykkes i oppdragelse. Hva med barns personlighet? Hva med alder på barnet? Jeg har selv en omsorgsfull og god gutt på 2 år, men han er høyt og lavt og veldig aktiv. Gjett om jeg setter grenser og er streng, alikevel hører han ikke etter mesteparten av tiden. Barn er forskjellige, og det trenger på ingen måte bety at de ikke eier oppdragelse selvom de ikke hører etter.
      Og en annen ting, neste gang dere sitter på fly, buss, tog med et barn som er vilter eller skriker.. Tenk at foreldrene faktisk tenker MYE på hvordan andre reagerer og oppfatter et skrikende barn, og jeg kan nesten garantere at pulsen til foreldrene er 10 ganger høyere enn dere som irriterer dere.
      Finnes såklart de foreldrene som ikke bryr seg, men dette er nok et fåtall i forhold til motparten.

    31. A: så fordi du har “oppdratt” dine små-søsken så tror du virkelig at du er kompetent til å svare på dette? Nei vettu hva! Fordi dine søsken har oppført seg eksemplarisk ifølge deg på flyturer, så er alle barn forskjellige. Forskjellige behov for alt, det inkluderer å få uttrykke sine følelser. Ingen barn er drittunger. Jeg har vært borti verre oppførsel hos voksne, fordi de har en dårlig dag. Selv barn kan ha en dårlig dag. H*n kan være sliten og våre forventninger til barnet er iblant uoppnåelige som igjen skaper et dårlig selvbilde hos barnet.
      Jeg har selv jobbet som flyvertinne og da var det viktig å holde barna unna midtgangen da dette er en arbeidsplass, da blir plassen for barn selvfølgelig minimal og man må regne med at barn kan bli utrolig rastløse!

    32. Jeg irriterer meg grøøøønn på svigermor… åååhhhh… jeg vet ikke hvor jeg skal starte en gang…

    33. Folk som irriterer seg over andre med barn. För dem har fått barn selv, og kan sette seg inn i situasjoner med dem. Våkn opp å pröv å tenke litt lenger enn nesa.

    34. Det som irriterer meg en overfladiske dronninger som deg? Hva vet du egentlig om barn? Virker ikke som du har det døyt peiling spørr du meg! Klart barn blir urolige og småhypre når de må sitte i ro over lengre perioder! Har overhodet ikke noe med at barnet er uoppdragen eller foreldre ikke bryr seg. Handler kort og godt om at foreldre lar barn være barn! Hvis du neste gang du flyr og du opplever ett barn slik, titter rundt deg.. hvem bryr seg? Ingen!!! Eller jo. De selvopptatte😘

    35. Syns det blir feil å dra alle foreldre med barn under ein og samme kam!! Det kan ver mange forskjellige årsaker til koffår barnet begynne å skape seg. Åg å prøva å roa ned ett barn som e hysterisk eller umulige e ikkje bare bare. Hadde eg opplevd noen klikka på mitt barn i et fly eller eg hadde hørt vedkommende foran åpna kjeften og sagt 1 feil ord, så hadde eg fint “klikka” tilbake. Hvis ein unge klikke, så kan det ver lika jævligt for foreldrene som for dåkk som “hate det”. Meeen det forstår kanskje ikkje de som ikkje har barn. E vel mar noe du lære deg når du sjøl får barn.
      Mange foreldre planlegge nok kanskje nøye koss di kan prøva å unngå at barnet blir vanskelig, men e ikkje alltid ting går itte planen. prøv å tenk litt lenger neste gang du e ute å flyr, for mange foreldre prøve faktiskt å gjør det di kan for at barne ska sitta fint i ro. Nettopp pga andre mennesker i flyet, for å visa litt hensyn.

    36. Er du sikker på at du ikke snorker selv?
      Mange som klager på at andre snorker er ikke noe bedre selv?
      Og det er uansett stygt å mobbe noen for noe de ikke kan noe for!

    37. Det er enkelte av oss som velger og ikke få barn!! Skulle gjerne ønske det var barnefrie fly! Slik som de har ordnet stillevogner på togene! Barnefrie hotel finnes det også etc. Betyr ikke at jeg er en fæl person av den grunn! Det er bare hva jeg mener og synes! Dere mødre synes jeg kan roe dere litt ned, vi vet at de fleste av dere gjør som best dere kan, men ofte er ikke det nok, fordi det er ikke lett for barn å være på et fly, det sier seg jo selv. Da blir det ofte gråt og skrik, som igjen er normalt for et barn, men ikke like hyggelig for alle rundt.. Foreldrene mine valgte heldigvis ikke å ta meg med ut på reise før jeg var gammel nok til å kunne glede meg. Faktisk så sent, at jeg ble irritert! 😉

    38. Fy flate så mange dustete småbarnsmødre her, dere prater som om dere er dronninger av deres rike forde dere har “uskyldige barn” som aldri skal roes ned eller holdes skikk på. Når vi var små så klarte fint våre foreldre og holde oss noenlunde i ro på offentlig transport. Alle har krav på en fin flyreise, ikke bare barna deres skjønner dere idioter. Noe så kvalmt som holdningene deres skal man lete lenge etter. Bare forde Isabel ønsker en fredlig flyttur uten spark i ryggen så er hundreogett ute hos disse perfekte mødrene! Ha ha ha latterlig. Og bare en ting: jeg tålerer aldri og bli sparket i seteryggen. Da dette skjedde sist så sa flyvertinnen strengt i fra til foreldrene at de enten måtte få de til og slutte eller så måtte de betale for et ekstra sete neste gang.

    39. Dette er ikke sant….??? Så mange egoistiske enveistenkene styygge mødre her. Uff så sjalue dere er på de barneløse sexy nydelige kvinnene, og da passer det jo bra og gå løs på oss forde vi vil ha sånn passelig fredelig flytur. Skam dere mødre, hadde jeg selv hatt barn så hadde jeg drøyd flyturer før de var store nok til og sitte rolig. Makan.

    40. Det finnes barnefriesoner på tog ja osv, og det er det på tide at det gjør på fly og. Derfor er det viktig at alle som ikke finner det tilfredstillene og bli dauhørt i øret og få ryggvirvlene ut av bane, sier i fra om dette til flyselskapene, jo flere som klager jo større sjangs er det at de gjør noe med dette problemet. Et barn som skriker er det ikke så lett og få stoppet alltid, men ingen absolutt ingen har rett til og slå eller sparke i din stol så man får vondt i ryggen eller blir sliten. Jeg har ofte vond rygg så ingen hadde kunne drivet slik med mitt ryggsete, for da hadde ferien min vært ødlagt med smertehelvete.

    41. Jeg lurer på hva småbarnsmødrene er på feltet tror de er???? Begynner og lure på om dere ikke er vettu!!!! Dere kan hisse dere opp og skjelle ut barneløse vakre jenter. Men dere bør heller passe på menna deres, menn liker ikke rødstrømpholdninger som dere er full av. Og bare til tips neste gang dere går slitne full av barnegulp nedover blusen, så legg merke til blikkene til mennene deres når ei skikkelig reim går forbi….

    42. Nå må småbarnsmødrene her også prøve og se saken fra en litt annen vinkel enn deres trangssynte egoismeprega ‘barnevennlige’ syn. Husk en ting: Dere vil at andre skal respektere barna deres og dere, og da bør det ikke være vanskelig og forstå at dere også må respektere andre med en annen mening. Det er ganske enkelt, til informasjon.

    43. En ting som irriterer meg er når folk klager over folk som ikke har “kontroll på unga sine”. Snakkes i fremtiden dersom du får egne barn sier jeg bare as. Ja jeg kunne irritere meg over dette selv. Nå har jeg bare medfølelse. For å ha kontroll på unga sine til en hver tid… Det er faktisk mye verre enn du tror…

    44. Mimoza: så fordi du har jobbet som flyvertinne føler du deg mer kompetent i å uttale deg om hvordan et barns oppdragelsenog oppvekst påvirkes? Sorry to say, men du virker ikke helt sånn. Jeg kommer fra en søskenflokk på fem og drar ikke dermed alle barn under én kam, men vet såppass at oppdagelse innføres fra tidlig alder av. Og selv er jeg fornøyd med det, og hvordan resultatet har blitt. det er min mening. Ser at det er flere her som svarer til dere bitre småbarnsmødre som tar seg nær av synspunkter vi andre har hva angår et barns oppdragelse. Vil nesten tørre å påstå at du er en slik mor som følte deg veldig truffet av kommentaren min. Selv studerer jeg pedagogikk og har tidligere jobbet i lekebutikk, så ja, jeg vil påstå at jeg har sett nok der ute til å kunne uttale meg slik jeg gjorde.

    45. Jeg må nestn bare riste på hodet av alt tullet mange av de eehh haha ” unge og sexye ” damene her uten barn! haha det der var dagens assa.
      Tror dere virkelig at dere er mer tiltrekkende pga dere ikke har fått barn?
      Jeg har selv tvilling piker og jeg har aldri fått mer
      komlemanger og kåte menn etter meg som
      nå😉 Du vet selv om vi har klart
      vidundret og gå gravid og født barn,
      så blir vi jo ikke nødvendigvis stygge☺
      Er hva man velger og gjøre det til,
      når jeg er på byen har jeg flere
      ganger blitt overrasket over at jeg
      en tvilling mamma, blir mer sjekket
      opp en mine single venninnner.
      Så nei vi er ikke sjalue, ikke
      jeg iallefall.😊

    46. Vanessa: innbilsk. Ha ha ha ha ha den var god. Jeg får så mye oppmerksomhet fra menn hele tiden hver dag, selv om jeg bare er på butikken. slitsomt. Du høres noe kvalmende og vemmelig ut som må dra inn ” “kåte menn”. Ja og det finnes mange sexy mødre og, men jaggu de fleste som virkelig er perfekt er unge, barnløse og stramme!

    47. Hvis en mann kunne velge: Fersk pen jente uten barn, eller dame med barn, så viser statistikken at 79% ville valgt den vakre jenta uten barn fra før.

    48. Å nevne noe med barn er å tråkke i et vepsebol. Og jeg kjenner selv jeg blir irritert. Åpenbart at du ikke har barn selv. Skal love deg at det at det blir sparket og slått litt i ditt sete (stakkars deg) er mye bedre enn å være den som skal ha kontroll på en eller flere unger på en lang flytur! Har noenlunde veloppdratte barn men flyturer er et helvete. Å sitte dønn i ro i flere timer er ikke lett…

    49. Når det kommer til reise og barn og alt du irriterer deg over! Det å reise med barn er krevende! Det er pakking, det er tilrettelegging , det er kjedelig for barna , det er stressende osv! Samtidig må man på lik linje med selvsentrerte singelpersoner klare å komme seg rundt. Prøv å få en 3 åring til å sitte stille og bedagelig på ett fly i 4 timer. Barna skal ha mat, oppmerksomhet , mat , drikke. Så skal du trøste, lytte, passe på bagasje samtidig som ungen krever sitt! Så skal de tisse. Så plutselig får barnet litt nok av alle faktorer, så kanskje det faktisk blir litt sutring. Så har man slike mennesker midt oppi det hele som raser og skal bytte plass og som da mest sansynlig gjør turen for svette , slitne foreldre ekstra belastende. Fordi folk som deg tydeligvis ikke har forståelse for andre mennesker rundt deg i slike sosiale settinger der mennesker er tett oppå hverandre! Neste gang håper jeg du kan tenke på andre enn deg selv , ditt og din situasjon! Kanskje du kan snu deg , gi ett smil og kanskje si fra på en hyggelig måte at “hei dere, beklager å si det men nå blir det veldig mye spark i setet mitt her, kan vi prøve å sitte rolig med bena?”
      Også de idiotiske kommentarene over her fra altfor unge barnløse “slike foreldre burde ikke hatt barn” Kom igjen da, det er få år siden det var dere som satt å var det sparkende barnet i flysetet bak!
      Tenk det om to ganger. Trekk på smilebåndet og tenk at det faktisk sitter noen med mer fustrasjon og svetteperler i pannen enn deg selv i den situasjonen. Så kanskje du gjør dagen lettere for de som har andre enn bare seg selv og LV vesken å tenke på litt hyggeligere enn å spy ut av deg en vemmelig holdning!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg