INNKJØP

affiliateslenker

Her er innkjøpet fra shoppingen! Jeg er egentlig ikke noe spesielt fan av å shoppe i butikker. Derimot er jeg en racer på nettshopping! Det er det jeg foretrekker aller mest. Jeg fant dog veldig mye fint tilbehør i butikkene denne gangen! Alt dere ser på bildene er fra H&M, faktisk. Det er der jeg som oftest finner de fineste ringene og blant annet tilbehør til håret.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når jeg kom hjem samme dag, la jeg inn en rimelig fet bestilling på Nelly også. Klær fant jeg ikke i byen, så da var det bare å klikke hjem fra nettet i vanlig prosedyre. Her er hva jeg kjøpte!


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER

___

Well, that was a lot! Gleder meg til å vise dere alt på når det kommer i posten. <3
 

19 kommentarer
    1. Kunne du ikke laget en bruker på tise for å selge klær du ikke bruker. Du som sier du før hadde trangt med penger skjønner vel at det ville vært til stor glede for alle som har litt mindre ❤ på tise kan du jo legge ut fortløpende, istedenfor på en sånn nettbutikk hvor du legger ut masse på én gang og det blir vanskelig å sikre seg noe 🙂

    2. Fine innkjøp!! Men du vet du kommer til å bli blå på fingerene av de ringene?? Hvorfor kjøpe de da… dårlig kvalitet bare

    3. Fyfader Isabel dette var mye fint. Du har smak på klær som en Gudinne, du ser ut som ei Gudinne og du er ei Gudinne! Jeg sier bare en ting:Nå bør simple kvinner der ute passe ekstra godt på mannebenet sitt for nå er denne hotteste av de hotte: Isabel singel. Stakkars kvinner rundt omkring når det finnes sånne skjønnheter som deg.

    4. Ååååå – der var det mye fint ja 😍 gleder meg til å se det på deg 👍
      Som Jenny skriver – en try-on video hadde vært topp 😀
      Så koselig det var å se deg sammen med søstrene -og mamma’n din 😍 nydelige dere .

    5. Åh, jeg er helt omvendt! Eller hater generelt å shoppe i butikk, men jeg må prøve klær før jeg kjøper (har så rar kroppsfasong atte hjelp). Også er jeg så lat at jeg hater styret med å sende klær tilbake i posten og tull 😅 Er en grunn til jeg handler klær bare 2 ganger i året! Haha

    6. Du shopper for 10k på en gang, jeg tjener 10k i mnd for å leve på en hel mnd.. haha, misunner de pengene dine altså :(((

    7. 21.02.2017 kl.19:42
      Fine innkjøp!! Men du vet du kommer til å bli blå på fingerene av de ringene?? Hvorfor kjøpe de da… dårlig kvalitet bare
      —–
      Det du si e heilt feil.. æ bruke einga fra H&M og æ har brukt en i over 1 år som æ har på mæ heile tia og æ bli ikje blå av den.. og har mange fra H&M men aldri mærka no som helst.. så da e det isåfall forakjell fra vær ænkelt pærson som bruke og det tvile æ på.. det høres bare teit ut.. haha.
      Akkurat som og si at den gensern kan ikje du bruke fordi du bli blå av den.. hahahahah jaja.. høres ikje litt teit ut..

    8. Vest du sku ha kjøpt dæ den fetaste bursdagsgaven te dæ sjøll via Nelly, ka ville det da ha vært ? 🙂
      Haha æ slit.. må ha litt råd fra den penaste jenta på blogg.no <3
      Klæm <3

    9. Hva skjedde med insta kontoen din etter brudet, du har jo så mange fine komentarer ? Før var det jo bare 2-3 komentarer. Har du sletta resten av kommentarene tidligere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg