NY REISE BOOKET!

affiliateslenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei og god morgen, fine lesere! Håper alt står bra til med dere ☺️  I dag føler jeg meg litt lettere til sinns. Jeg har sovet godt i natt, og det tror jeg eeegentlig har en sammenheng med hvordan jeg avsluttet kvelden i går. Bestien min og jeg booket nemlig en weekendtur til Stockholm neste helg! Jeg gleder meg så vanvittig masse til å komme meg litt bort, få nye inntrykk og ikke minst treffe jenta mi Bettina igjen! En større gledespreder skal du lete lenge etter, altså. Dere som så svenske PH vet hva jeg mener, hehe. God jenta! Jeg har vært i Stockholm to ganger tidligere, og som jeg har sagt før – jeg elsker den byen! Shopping, kvalitetstid og kooose oss står på agendaen fra fredag til mandag. Åh, nedtellingen har startet for fullt! Dette kjenner jeg virkelig at jeg trenger nå.. Kosetid med jentene mine. <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole HER

Nå skal jeg fikse meg, for jeg skal nemlig avgårde på et møte. Kan jeg egentlig kalle det det? Jeg skal iallefall treffe en venninne som nå blir min samarbeidspartner for et stort prosjekt. Jeg får gåsehud bare av tanken på hva vi har på gang. Jeg forteller dere når tiden er inne, men enn så lenge er jeg nødt til å være litt hemmelighetsfull. Jeg vet det er kjedelig, men HYYYL som jeg gleder meg! Jeg klarer jo ikke la være å nevne det… Sorry! Klem.

17 kommentarer
    1. Først av alt, nydelige bilder av deg! Kos deg masse på reisen, det fortjener du! Blir spennende å høre om det nye prosjektet ditt. Klem😊

    2. åå så kos, stockholm er en fantastisk by altså. en reise er også alltid godt for å få tankene på noe annet

    3. Ååå Bettina er bare super søt. Traff henne i rhodos, og hun var sååå hyggelig! Elsket henne på ph også. Kos dere på tur 🙂

    4. Godt å se at du kommer deg ut på tur og møter venninner! Du er ei tøff dame Isabel og jeg håper du har det bra! 🙂

    5. Slik sa du sist p da bloggerne ikke ville ha deg og du sa det har åpna ny dør for deg og Pierre og dere gleder dere til å fortelle.Du fortalte aldri….

    6. Morsomt at du tror det var bloggerene som ikke ville ha henne når det var hun som ikke hadde lyst til og bidra på det TV showet. Du må først klare og følge med og lese bloggen hennes før du kommer med kritikk, brødhode. Stå på Isabel!!!! Kos deg i Sverige❤❤❤

    7. Heei! Oh så trevlig at du skal til Stockholm 😍 Utrolig fin by, jeg bor her selv! Gled deg masse❤
      Hvor i Stockholm skal dere dra til? Har såå lyst til å möte deg her. Skal selv ut på litt shopping på lördag. Hadde värt koselig å sett deg her, og Bettina fra PH🙊
      Si ifra om du vil fortelle hvor i Stockholm dere skal väre, så kanskje vi ses ☺️☺️
      Kram :*

    8. Uff, kan se i blikket ditt at du ikke har det bra.. brudd er noe av det vondeste å gå
      Igjennom.. håper det går over fortere enn forventet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg