NÅ ER DET NOK

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    FRIYAY FRIYAY FRIYAY    

Da var det brått helg igjen, gitt! Jeg har lagt flere planer for de kommende dagene – rett og slett fordi at jeg er nødt til å komme meg litt ut. Jeg er nødt til å sosialisere meg med andre mennesker (annet enn mine nærmeste og familien som jeg har tilbrakt hver eneste dag sammen med), og ja.. Komme meg tilbake til hverdagen. Nå har jeg bestemt meg for at nok er nok. Jeg har gitt meg selv god tid (om det i det hele tatt er mulig) til å kunne skjerme meg innfor disse fire veggene, foruten om når jeg har måttet dra på avtaler. Det kan jeg ikke gjøre for alltid, uansett hvor mye jeg skulle ønske det. Nei, nå må frøkna leve igjen. Jeg må få tilbake rutinene mine. Glede meg over saker. Smile. Le. Jeg vil finne tilbake til den positive og livsglade jenten jeg egentlig er! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp HER / Adidas bukser HER / solbriller Gucci

___

Nå skal jeg kickstarte helgen med å ta med meg lillesøsteren min + venninnen hennes på Marcus & Martinus-filmen på kino. Etterpå skal jeg få freshet opp brynene mine, etterfulgt av å dra ut på middag og et par drinker med jenta mi. Er ikke det en fin fredag, vel? Jooo! 😄  God helg, superstars! Klem fra en Bella med positiv innstilling.

44 kommentarer

Siste innlegg