NEW IN | DEL 1

affiliateslenker

I går hentet jeg tidenes største pakke fra Nelly! Dere som har meg på snapchat (IsabelSraad heter jeg!) så hvor krevende det var å få den hjem, haha. Den var TUNG, dere! Pakken inneholdt ikke mindre enn 27 varer, så det er jo ikke så rart at den både var stor og tung. Jeg er overlykkelig med innholdet – jeg tror ikke jeg har vært SÅ fornøyd med en bestilling som det jeg er med denne. Alt er virkelig perfekt! Nå tenkte jeg å dele litt av innkjøpet med dere. Dessverre rakk jeg ikke å ta bilder i så alt for mye i dag, så dette får bli del 1. Resten kommer etterhvert! 

___

· Oppgi rabattkoden «SPRING20» for å få 20% i avslag på ditt kjøp hos Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adidas topp HER / Adidas skjørt HER

Kosedress HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jumpsuit HER (elsker denne!)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sandaler HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Heels HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Michael Kors sneakers HER

30 kommentarer

Siste innlegg