UKENS SPØRSMÅL

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du og P kontakt nå? Snakker dere daglig og møtes? Vet han er i Sverige nå, men.

Vi prater ikke noe særlig sammen, nei. Vi gjorde rett etter bruddet, men det har blitt mindre og mindre med tiden. Jeg er veldig glad i han, og vi er fortsatt gode venner. Men det er klart at det blir litt rart å ha like mye kontakt nå som det er over. Det gjør det vanskeligere å gå videre, tror jeg. Kanskje vi kan henge sammen som venner i fremtiden, noe jeg absolutt tror at vi blir å gjøre. Han er en fantastisk mann!

Jeg lurer på en ting, har du tenkt å finne deg et annet sted å bo med tanke på hvor høy husleien er? Greit nok at du tjener masse, men er det ikke litt vel dyrt å bo der alene?

Jeg tenker å bo videre her, jeg. Jeg liker leiligheten min, så jeg ser ingen grunn til å flytte med det første. Planen er å kjøpe i løpet av slutten av året, så derfor orker jeg ikke flytte enda en gang før den tid. Å flytte er definitivt det kjeeeedeligste jeg vet om!

Hvor kjøpte du det diamant smykket du hadde på snapchat her om dagen? Kan du legge ut link her, eller navn på butikk?

Den chokeren kjøpte jeg på Ebay, faktisk! De har super mange fine til en latterlig liten peng. Jeg søkte bare på “diamond chokers”, så kom det opp smykker i massevis. Anbefaler dere å gjøre det, fremfor å kjøpe dyre i butikken. Jeg tror jeg betalte 40 kroner for min, liksom. Det er fanken et kupp, det!

Hvem tar bildene dine nå?

Nå er det stort sett venner og familie som stiller opp som fotografer når jeg trenger det. De er så hjelpsomme og gode! I tillegg til det er jo selvutløseren blitt en ny favoritt, haha. Jeg vurderer dog å ansette en ordentlig fotograf etterhvert da, til å shoote antrekk tre-fire ganger i uken. Vi får se!

Kan du fortelle litt mer om deg og Pierre? Dere var jo så close og så lykkelige? Fortell hva skjedde? Virker ikke som du savner han så mye du er jo så glad og alt… ikke at det er galt, men du bør jo savne han da.

Dette har jeg for så vidt allerede svart på tidligere, men jeg kan absolutt gjøre det igjen. Det skjedde ingenting juicy, annet enn at det ikke fungerte lengre. Vi gikk fra hverandre som gode venner, og det er ingen dårlig tone mellom oss. Jeg er super glad i han, og det kommer jeg alltid til å være. Han har vært en stor del av livet mitt i lang tid. Alle takler slike ting forskjellig, men for min del tok jeg avstand fra sosiale medier og halvveis bloggen de første 7-9 dagene. Da var jeg helt i kjelleren, og jeg så ærlig talt ikke lys i enden av tunnelen. Alt var mørkt. Mens nå? Nå har jeg funnet tilbake til meg selv. Det hjelper ikke å grave seg ned å deppe for alltid. Jeg er glad og lykkelig i dag, selv om det er trist at det tok slutt. Livet er en berg og dalbane, dere.

Hva gjør du for å få så langt og fint hår?

Først og fremst: tusen takk! <3 Vel, først og fremst er jeg veldig picky på hvilke hårprodukter jeg bruker. Jeg er opptatt av at det er av gode merker som er bra for håret. I tillegg til det vasker jeg det maks to ganger i uken, da for hyppige hårvasker kan bidra til å skade håret. Frisøren min Ann Beate på MOODstudio passer på at håret mitt får den pleien det behøver, som for eksempel regelmessige stusser og hårkurer. Jeg har dessverre ingen mirakelkur!

Hva skal du gjøre i Stockholm?

Jeg skal dit med en venninne. Vi skal i grunn bare på en weekendtur for å komme oss litt bort og kose oss. Vi skal feste, møte venner (leeengter, Bettina!), shoppe på Sephora og spise masse god mat. Det er planen! Jeg gleder meg så utrolig mye til å komme meg litt bort nå. Det skal bli deilig! Stockholm er perfekt for en liten get away. 

Skulle du ønske at du var med på Bloggerne nå som det sendes på TV?

Ja! Det skulle jeg faktisk ønske, altså. Det ser jo gøy ut nå som det sendes på TV. Jeg elsker jo å være fremfor kamera, så det er klart at jeg skulle ønske at det ble slik. Jeg savner å dumme meg ut fremfor tusenvis av mennesker på TV-skjermen, haha.

___

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

59 kommentarer
    1. Synes du valgte veldig gode spørsmål å svare på denne uken, Isabel! 🙂 Synes nesten det er kjekkere å følge deg nå enn når du var sammen med Pierre. Missforstå meg rett, jeg elsket dere sammen, men nå finner du på så mye mer sosialt og virker lykkeligere! Stå på, fine deg <3

    2. Du er så rå fin, og jeg digger deg!
      Lurte på hvor den shortsen du har på bildet er fra? Har du link?😊

    3. Hei Isabel! Først vil jeg bare si at jeg syns du er en utrolig flott jente og du inspirerer meg 🙂 Jeg så veldig opp til deg og Pierre, eller hva jeg skal si? Det var så utrolig fint å se dere sammen, og alt det du skrev om han når dere var sammen, gjør at jeg blir veldig forvirret nå som dere ikke er sammen lengre? Dette var mannen du ville gifte deg med og starte en familie med osv… så jeg skjønner ikke hvorfor det ble slutt så fort etter du sa alle de tingene? Du har sagt at det var ikke noe juicy, men kan du ikke fortelle litt mer om hva som skjedde? Jeg lurer veldig på det, og det vet jeg andre gjør også, siden det er såpass mange som følger deg/dere.
      Stor klem 🙂

    4. Kjære Isabel, jeg synes du har behandlet bruddet med deg og Pierre med verdighet og du viser med det at du er en voksen reflektert jente som klarer å tenke langsiktig selv om du er i en lei livssituasjon. Du klarer å levere sprudlende innlegg på bloggen hver dag, og som også andre påpeker, du ser fantastisk ut! Lykke til med framtida, den blir faktisk bedre og bedre med årene:)

    5. Du virker som en mye mer hyggelig og jordnær person nå enn det inntrykket jeg har fått på bloggen din da du var sammen med Pierre. Du virker lykkelig også. Fint at du har tatt opp kontakten igjen med vennene dine og tilbringer tid med familien. Jeg har tidligere aldri kommentert på bloggen din, men fikk lyst til å gjøre det nå fordi jeg rett og slett har begynt å like deg bedre – til og med på kvinneguiden har det vært null snakk om deg i det siste (lol) fordi ingen har noe stygt å si. Du er et bedre menneske uten Pierre.

    6. det jeg reagere på er at du snakket mye om kor god pierre er og hvor mye du savne han når du reise osv og plutselig nevne du at det er slutt og at det er ok samme uka du snakke om dere som lykkelig par

    7. Det er alltid en av partnerne som først tar opp temaet om at forholdet ikke går så bra, var det du eller Pierre som tok initiativet til det?

    8. Hei 🙂 Jeg bare lurte på om bruddet mellom deg og Pierre hadde bygd seg opp over tid? Det kom så brått på for oss lesere, så virkelig ikke den komme 🙁 Håper det går bedre med deg nå!

    9. Jeg tror ingenting på at det er slutt mellom de, dette er nok bare i forbindelse med et eller annet prosjekt. Kanskje han er på Paradise? Kanskje de skal være med på ex on the beach? Haha I donno.

    10. håper du kan ha en sephora haul på vloggen etter at du kommer hjem fra stockholm!!! kos deg masse der, du fortjener litt “fri”, fordi du står på 24/7. loveyou

    11. Hvis ingen ting skjedde mellom deg og Pirre er det vel ikke noe å forlate hverandre for? – Jeg mener, er bare litt forvirret; mistet dere følelsene for hverandre, kranglet dere for mye, ble dere for opphengt i hverandre eller hva mener du med at dere gikk i en retning dere ikke ønsket?..

    12. Hei Isabel. Lurte på om du fjerner hår på armene eller om du har så lite hår på armene at du ikke trenger å fjerne de? Hvordan fjerner du det i såfall? Jeg har veldig lyst å fjerne de, helst selv hjemme så de ikke blir så dyrt.

    13. Kan du lage en sminkevideo snart?? Iallefall hvordan du sminker øynene å får så sykt fin eyeliner oh my gosh

    14. blir faen sykisk syk i hode mitt av deg heilt serriøst!! du fucke opp så mangen folk me å vise kor perfekt liv du har, kor mye kler du shoppe å alt det der. Blir rett å slett kvalm av oppførselen din rundt alt dette her… å tro meg e ikkje den eneste så tenke slikt

    15. 18:37: steik hvor sjalu du er, hahah. Om du blir “sykisk” syk på grunn av hun så burde du kanskje la være å trykke innom bloggen hennes? Vanskeligere enn det er det ikke! 🙂

    16. Syns du er helt fantastisk Isabel<3
      Stå på videre! Dager og følelser går alltid litt opp og ned etter et brudd. Men det er bra du kommer deg ut og har gode venninner som støtter. Elsker å lese om hverdagen din, og syns du er kjempe flink å gi av deg selv! Litt merkelig å si, men kjenner jeg er blitt glad i deg! hehe! 😀

    17. Hei fine du❤ Jeg er så stolt over hvor bra du håndterer alt om dagen! Jeg var redd hele din verden ville kollapse uten han,men derimot så virker det som om du klarer deg nesten bedre uten han!😀🙏🏻 Pierre er nok en person det kan være vanskelig å være sammen med fordi han virker veldig kontrollerende og virker en smule ustabil. Synes også at han gjør deg usikker og gjør deg “avhengig” av seg på en eller annen måte. Så det fra forholdet med Martine og med deg. Temperamentet hans er vel heller ingen god side. Jeg tror virkelig at du vil få et bedre liv UTEN P. og alle opp og nedturene! Du er flott,sterk og fantastisk! Love u❤

    18. Har aldri kommentert på bloggen din før, men leser den i ny og ne. Til tross for at du og jeg er svært ulike som person, har ulik livsstil og er så ulike som det går ann å bli, så synes jeg du virker som en kjempe søt jente som ikke vil noen vondt. Jeg synes alltid det er kjempe trist at par som ser ut til å ha det så godt sammen, slår opp. I dag gjør mennesker det slutt med hverandre for små ting, små ting som at “det funker ikke lenger”. Jeg har ikke rett til å blande meg inn i andres privatliv, ikke ditt heller, men jeg føler jeg har et ansvar, et bitte lite ansvar og det er å si ifra, si ifra om at det er alt for lett å slå opp og skilles i dag for små ting som kan fikses opp. Etter et 7 års forhold, en stor fight med foreldre og familie måtte jeg og en mann jeg elsker ENDA, gjøre det slutt. Jeg savner han hver dag, jeg elsker han, og jeg skulle ønske jeg kunne være med han, men det kan jeg ikke fordi vi ikke har lov av familiene våre – jeg kunne aldri få mitt livs kjærlighet, så det at andre får være med den de elsker, letter på hjertet mitt, det gjør meg glad og lykkelig at det finnes ekte kjærlighet selv om jeg ikke fikk oppleve min, det at du og pierre slo opp, var uforventet og ekstremt trist, jeg håper dere finner fram en dag hvis dere er ment for hverandre. Jeg håper inderlig det ikke var en liten ting som gjorde at dere valgte å gå fra hverandre, dere var utrolig bra sammen og det virket for meg som leser at du var ekstremt glad med han! Klem fra meg

    19. Alle forhold har nedturer.. de som virkelig elsker hverandre kommer seg gjennom det sammen. Dere var så close også bare gir dere opp… trodde dere var goals men der tl jeg feil

    20. Fine spørsmål og svar <3
      Kordan har du det om dagan ?
      Ka du gjør fra da du står opp te du går og lægg dæ når du ikje ska ut av huse ? 🙂
      Det siste spørsmåle har æ lurt længe på, så no fyre æ løs 😀

    21. Føler du har begynt å shoppe mer etter du og pierre slo opp, er det bare jeg eller er det sant? Isåfall, hvorfor?

    22. Har så lyst til å vite hvor interiøret ditt og dekorene dine er ifra. Du har så fin smak, har akkurat flyttet i egen leilighet og ser på snap at stuen din er kjempe fin. Lurer på hvor du kjøpte lysfatet ditt og den kjempe fine vasen i sølv? ❤️ Klem

    23. du sier at det ikke fungerte lengre mellom deg om Pierre, men hva var det som ikke fungerte lengre lurer jeg på

    24. hvorfor fungerte det ikke mellom dere? dere planla jo og kjøpe hus osv, snakket om og få barn og du sa uten tvil at han var mannen i ditt liv? synes det virker merkelig at det bare plutselig “ikke funket”, men selvfølgelig er det ditt privatliv og du deler hva du ønsker, men jeg har ganske sikker på at et eller annet skjedde.

    25. Siden du er en offentlig person, lurer jeg veldig på hvordan man kan bli venn med deg? 🙂 Hvordan møter du og treffer nye venner liksom?

    26. Det er greit at du sier om igjen og om igjen at nei det fungerte ikke. Men hallo, HVORFOOOOOOOOR fungerte det ikke? Det må jo være en grunn/grunner til at det ikke fungerte? Kan du ikke komme med eksempler? Er (som sikkert mange andre) UTROLIG nyskjerrig på hva som skjedde med den endeløse kjærligheten, snakk om barn og hus osv.

    27. Jeg skjønner ikke hva du mener med at ting ikke fungerte med deg og Pierre lengere, kan du komme med et eksempel? 🙂

    28. Jeg lurer på om du og Pierre hadde det vanskelig i forholdet lenge før dere gjorde det slutt? Typ da dere filmet og la ut videoer på youtube – for der virket det som dere hadde det veldig bra

    29. Det JEG reagerer på at du sier høyt “nååååå skulle jeg ønske jeg kunne være med”, men de betalte deg for lite. Ingen av de andre bloggerne bryr seg, de holder det for seg selv i så fall, men de hiver seg med år etter år. SE går jo bare videre oppover med mange nye ideer, bok, DJ, kunnskap, massevis. Hun tjente masse på å være med å forme serien. DET er verdi, ikke pengene du får på konto… Hadde lett gjort det om vi byttet roller…
      Skulle egentlig likt å høre ditt svar/din mening rundt dette nå? Menn

    30. Dette har jeg lurt på lenge, hva heter sangen du brukte i videobloggen du lagde om å få den perfekte hestehale? Da du sprayet alle småhårene med tannbørste og hårspray 😅

    31. Ikke akkurat et spørsmål, men hadde vært gøy hadde du lagt en “tutorial” eller steg for steg, på hvordan du bruker olympus kameraet 🙂 (manuelle innstillinger osv)

    32. Vil huske at du har skrevet at du har fillers ved kinnbeina. Kan du si noe om det? Hva betalte du, hvor mye tok du og hvor?

    33. Har lagt merke te at du har markerte hår på armene, noe jeg ikke synes er uvanlig for slike som ´´oss´´, men jeg bare lurer på om du noen gang ble terget for dette? Og i såfall, hvordan taklet du denne tergingen?

    34. Var det du eller Pierre som startet å snakke om at dere ikke skulle være sammen mer? Hvordan kom tema å slå opp frem liksom? PLS SVAR

    35. Er du redd for å miste blogg-plassen din når nye sesongen av Paradise Hotel er over og det kommer nye, populære jenter på blogglista?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg