UKENS KJØLESKAP

GOOD FOOD | GOOD MOOD

Det å ha et fullstappet kjøleskap er alfa og omega for meg. Jeg elsker følelsen av å vite at det finnes masse godt jeg kan forsyne meg med når enn jeg måtte ønske. Delvis er det på grunn av at jeg hater å måtte dra på butikken hver gang jeg er sulten, og delvis fordi at det er digg å ha alt tilgjengelig. Dere som har meg på snapchat (IsabelSraad heter jeg!) fikk nok med dere mathandelen min. Haha! Det var ikke liiiite som ble kjøpt, for å si det sånn. Men hey, hva er vel bedre enn god mat? Nada. 

Det er litt av en opplevelse å handle med meg, skal jeg si dere. Jeg er noe spesiell i matveien, noe som resulterer i litt spesiell mat. Venninna mi som var med på handelen lo godt da jeg bare MÅTTE ha kalkunpølser. Hvem spiser pølse i brød frivillig, liksom? Ikke mange av de jeg kjenner, i hvert fall! Haha. Det er et eksempel på en “rett” som jeg spiser veldig ofte. Pølser i brød med ketchup og sprøstekt løk. Yep! Her er ukens kjøleskap!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

YUM YUM YUM!

27 kommentarer

Siste innlegg