STOCKHOLM, WHAT’S UP!

affiliateslenker

Heeei fra Stockholm! Dere kan tro jeg er giret og glad akkurat nå, haha. Jeg har jo som kjent sett veldig frem i mot denne turen, så det at vi endelig er her er jo helt suverent. Vi fløy hit i morges, og jeg kan fortelle dere så mye som at jeg sov tre timer i natt. Jeg var nemlig ute i går på noe som i utgangspunktet skulle være et par drinker, men som selvsagt endte opp med å bli tidenes festekveld. Haha. Jeg er faktisk i overraskende god form nå da, men det skal sies at jeg var litt sur på meg selv når alarmen ringte i morges. Gøy hadde vi det iallefall, så det var definitivt verdt det!

Dagen i dag har vi for det meste tilbrakt i Dronningsgate som er shoppinggata her i Stockholm. Det er typ som Karl Johan i Oslo. De har absolutt alle butikkene man behøver og som man vil shoppe i. Jeg har shoppet liiitt for mye allerede, og det er vår første dag.. Kremt. Bella, du Bella.. Jada!


Bukser HER / topp utsolgt / solbriller HER / sneakers HER

____

Nå har vi akkurat kommet tilbake til hotellrommet etter shoppingrunden. Jeg skal fikse meg til kveldens middag og festligheter! Bettina kommer straks hit også – jeg gleder meg så fryktelig mye til å se henne igjen! God jenta mi <3 Ellers ønsker jeg dere en super fin fredag, beste leserne i verden! Se til å kos dere ordentlig i dag! Klem.

42 kommentarer
    1. Trine: Det er faktisk godt og beskytte øynene mot skarpt lys inne og. Og hvis man skal se ut av vinduet på flye så anbefaler leger og øyeleger og bruke solbriller. Så enkelt er det jo mer man bruker det jo mindre sjanser er det for øyeskader etterhvert.

    2. selv om toppen er utsolgt så er jeg nysgjerrig på hvilke nettside den iallefall ble kjøpt på??:)) den var driiiiit fn,,, og alt annet duegt eier.. hehe<3

    3. Sunt og beskytte øynene mot skarpt innelys og lamper og:) får igjen for det senere i livet, samtidig så slipper man og sminke seg. Herlig med briller inne!!

    4. Begynn å drit i hva andre tenker og se ut som et helvette du <3 (noe jeg garantert tipper du ikke gjør tho) livet er for kort til å bry seg om hva andre mener om en 🙂

    5. Når ble det harry å ha solbriller på en flyplass da- himmel- alt skal dere klage på. Har dere vært på en flyplass i hele tatt lissom.
      Kos deg kjempemasse i Stockholm – ta den helt ut – nå er du singel 😜

    6. er buksa kjøpt på bikbok? eller har du bestilt den fra na-kd? dem har iallefall prikk lik på bikbok❤

    7. Du over, du er på Isabell sin blogg du er sjokkert over hun kler seg Harry?! Haha har du kanskje ikke fulgt henne lenge. Helt ærlig så er ikke Nelly er akkurat classy og fint,ganske Harry. Uansett så elsker jeg å lese bloggen for Isabell skriver bra, selv om stilen ikke er det beste match for meg. Vi er ulike men ikke bli sjokka liksom

    8. Rart du liksom “alltid ser ut som et vrak”
      når du er på flyplassen da. Tror du at du er så kjent, leker du Kim k eller hva er egentlig greia? Vi kjøper ikke “jeg var usminka” lenger når de skjer hver gang..

    9. Åå så koselig ♡
      Kos dåkker masse og HUSK og shopp så mye at dåkker får holl i hode av og ha brukt før mye pænga, det e da man kan se tilbake på det og tænke “JESS Æ HAR BRUKT PÆNGA PÅ KLÆR, SKO, MAT, DRIKKE OSV”, man får det så godt innvendig ætterpå 😀 Shopping e glede ♡

    10. Haha…så enig med deg! Hadde og lett gått med solbriller😁 kos deg så masse i sverige❤ synes btw du stråler 😀

    11. Å, liker deg kjempe godt!❤️ Du blir bare bedre og bedre, og utrolig gøy å få være en del av den prosessen sammen med deg, og alle de andre leserne❤️ Stå på, Bella❤️❤️

    12. du som er så opptatt av utsende, hvordan tør du å gå med solbriller inne???? Hadde aldri tørt å gjøre det selv, selv om jeg var sminkeløs og har fått en blåveis på øyvet!

    13. Ps, du må huske å sladde folk i bildet som ikke er informert om at de er med. Rimelig kleint hvis de har sagt de skal noe annet og plutselig blir spotta på flyplassen. 😀

    14. Jesus folkens. Hun velger å ikke bruke sminke når hun reiser og ønsker da ikke å bli sett, noe som er VELDIG forståelig med tanke på hvordan alle dere slakter henne med en gang noe er anderledes. Mye bedre å bruke solbriller enn at en haug av dere skal kommentere på at hun ser jævlig ut

    15. Harry – brukes det utrykket fremdeles altså – Isåfall må det være blodharry å bruke det.
      Kom dere på nærmeste flyplass å se hvor mange som bruker solbriller inne. Ojj oj – dere norske jenter altså- så latterlig misunnelig dere er – jeg blir flau av sånne som dere ass.

    16. Hvorfor er det alltid noe rart ved rumpe og *kremt* vagina partiet ditt? Ser ut som en bleie.. Er det sånn korsett greie du må gå med igjen etter din andre rumpe operasjon?

    17. Hei!
      kan jeg spørre deg om størrelsene på Na-kd. er de små i størrelsen eller helt normale+ 🙂 Nelly feks vil jeg si litt små i størrelsen.

    18. 04.03.2017 kl.10:38
      Det er virkelig dummeste kommentaren jeg noen gang har lest, er du redd du ender opp på Isabels blogg en dag og blir tatt på fersken i en løgn? Ikke lyv, så slipper man slike problemer, det er virkelig ikke Isabels ansvar å sladde ansiktene til de hun står foran på en flyplass, eller noen annen plass for den saks skyld.

    19. Isabel, jeg håper du klarer å drite i å forholde deg til alle de usmakelige møkkafolka som kommenterer dritt om utseendet ditt. Ha det fint i Stockholm!

    20. Yoo!! Hoo!!!Sun is still shining and its no proplem. Dette spetakkelet om at Isabel bruker briller….hva? Ha ha ha nei virker som om NORSKE tøs skal henge seg oppi alt ei vakker jente gjør, enten så er det harry eller så er det horete og gang på gang det ene og det andre. Go Isabel, you are the best. Og resten av denne apegjengen som kritiserer kan gå hjem og legge seg. Klokka nærmer seg ni med stormskritt.

    21. 04.03.2017 kl.16:05
      Hvorfor er det alltid noe rart ved rumpe og *kremt* vagina partiet ditt? Ser ut som en bleie.. Er det sånn korsett greie du må gå med igjen etter din andre rumpe operasjon?
      —-
      Det e fordi ho e tynn.. da bli det sånn og ho burde være gla før det sia e svært få som e så tynn som ho 🙂

    22. Stine 17.09: Drit og dra, har du spist sitron?! Jeg lyver aldri, og har heldigvis ingen grunn til å ville bli sladdet, men er du ikke klar over at man ikke har lov til å eksponere folk som ikke har bedt om det. Jfr barnehagebarn som ikke er dine egne etc…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg