WHEN IN STOCKHOLM

LUNCH WITH MY BABES

Dagen i dag har virkelig flydd avgårde! Planen var jo å blogge før vi dro ut på dagens aktiviteter, men tror dere ikke at det gikk i glemmeboken? Jepp.. Bra Isabel, bra. Jeg beklager så mye! Vi våknet, fikset oss å dro ut på shopping. Jeg fant mye fint i dag, i likhet med i går. Den kofferten min blir veldig spennende å pakke når den tid kommer, for å si det sånn.. Heh! Good luck, Chuck. Vi avsluttet shoppingrunden med en lunsj/teaparty på Wiener caféet i Biblioteksgatan. Der anbefaler jeg dere å dra dersom dere befinner dere i Stockholm. Det var SÅ koselig! Husk å book bord i forkant da, for det er veldig populært og køen var lang. Et lite tips bare! 😄








Jeg koser meg så fryktelig mye her, dere! Jeg er helt forelsket i denne byen.. Dere skal ikke se bort i fra at jeg tar meg hyppige turer hit fremover. Elsker denne byen! Nå er vi akkurat kommet tilbake til hotellet. Jentene er i full sving med sminkingen, mens jeg driver å blogger for dere. Så fort jeg er ferdig med dette, er jeg nødt til å finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld. Det der er jo alltid like vanskelig! Blæ.. Som dere forstår skal vi ut å feste i kveld, noe jeg gleder meg masse til. WOHO!

God helg, kjære lesere! Klem. <3

12 kommentarer
    1. Så nydelig hun Bettina er <3 (du og Raija og selvfølgelig!). Virkelig sant at man ser eldre ut på tv altså, for her så hun ikke en dag over 16 ut (og det er absolutt IKKE frekt ment 🙂

    2. Åå det dær så vanvittig koselig ut <3
      Får kose dåkker MASSE !! 😀
      Så ut som mye god mat 🙂
      Klæm <3

    3. Åå stockholm er nydelig, så sjalu. Jeg vil anbefale butikken Caliroots Pop Up i Hamngatan 10, masse streetwear og sneakers 🙂 Og så sykt pen hun naturlige venninnen din er, er hun blogger?

    4. Blir sååå glad for å se at du har det bra!! (Håper det ikke bare er overfladisk) Kos deg masse<3 Klem

    5. Namann dette så koselig ut Isabel, god mat og god stemning der. Du skiller deg virkelig ut med din usedvanelige skjønnhet, Isabel. Ikke misforstå, dine venninner er pene de og men du troner over det meste for og si det sånn. Mørk, vakker, mystisk og en veldig selvsikker og rak holdning som du har.

    6. BETTINAA var nyydelig virkelig!! <3 fjeset ditt minner meg om en dukke... du var så nydelig å søt før når du var naturlig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg